Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Paroda „Rinkis prekę lietuvišką“: tramplynas gamintojams, atradimų vieta – lankytojams

Prisitaikius prie pakitusių saugumo poreikių bei reikalavimų, į įprastą ritmą sugrįžta didieji, jau tradicija tapę šalies renginiai. Vienas jų – bene reikšmingiausia Lietuvos kūrėjus ir gamintojus kiekvieną rudenį suburianti paroda „Rinkis prekę lietuvišką“. 12-ąjį kartą spalio 9-11 dienomis Kaune, „Žalgirio“ arenoje vyksiančioje parodoje laukiama 250 veiklą dar tik pradedančių bei visiems jau puikiai pažįstamų lietuviškų prekės ženklų ir gamintojų.
Paroda „Rinkis prekę lietuvišką“
Paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ / Partnerio nuotr.

„Ne paslaptis, jog tiek pradedantiesiems, tiek nišinius produktus kuriantiems mūsų šalies gamintojams patekti į didžiuosius prekybos centrus, salonus ar parduotuves yra pakankamai sunku. Atitinkamai, mažųjų gamintojų šalyje kuriamus aukštos kokybės produktus sunkiau atrasti ir pirkėjams. Dėl šios priežasties nuoširdžiai džiaugiamės, kad kasmet paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ tampa tarsi tramplynu atrandant savo tikslinius klientus pradedantiems šalies gamintojams bei atradimų vieta kokybės, originalių sprendimų bei lietuviškų gaminių ieškantiems pirkėjams. Tai ypač svarbu šiemet, šalies verslui išgyvenant neįprastą ir iššūkių kupiną laikotarpį“, – sako parodą organizuojančio UAB „Ekspozicijų centras“ vadovas Erikas Piskunovas.

Partnerio nuotr./Paroda „Rinkis prekę lietuvišką“
Partnerio nuotr./Paroda „Rinkis prekę lietuvišką“

Nuo mados iki atskiros socialinio verslo erdvės

Jau dvyliktą kartą organizuojamoje parodoje renginio dalyviai lankytojus stebins maisto produktų ir gėrimų degustacijomis, kosmetikos ir buitinės chemijos, aprangos bei aksesuarų įvairove, sprendimais būstui ir interjerui.

„Džiaugiamės, jog trečiuosius metus iš eilės parodoje įsikurs ir „Versli Lietuva“ organizuojama „Socialinio verslo prekybos arka“, kurioje susibursiantys įvairūs socialiniai verslai lankytojus kvies įsigyti bei susipažinti su jų gaminamais produktais, teikiamomis paslaugomis, veiklomis bei pridėtine verte, kurią jie kuria sprendžiant opias socialines mūsų visuomenės problemas“, – sako parodos organizatorius.

Ypatingo dėmesio parodoje sulauks Lietuvos rūbų ir aksesuarų kūrėjai. Specialiai jiems ir mada besidomintiems lankytojams antrajame „Žalgirio“ arenos aukšte bus įkurtas „Mados pasažas“. Jame – vien mados, drabužių, aksesuarų, papuošalų gamintojų produktai, naujųjų kolekcijų pristatymai ir kitos susijusios temos. Organizatorių teigimu, apsilankydami „Mados pasaže“ parodos lankytojai ne tik turės galimybę patikusius gaminius įsigyti gamintojo kainomis, bet ir susipažinti su įkvepiančiomis lietuviškų prekės ženklų istorijomis.

Skelbiami geriausi šalies produktai

„Tiesa, dalyvių ekspozicinės erdvės yra tik dalis parodos programos. Siekdami kuo labiau prisidėti prie lietuviško verslo puoselėjimo, mūsų partneriai aktyviai pildo ir seminarų bei diskusijų programą. Dalyvių lauks konferencija „Eksporto kodas. Kaip neiššvaistyti geros krizės?“, kviesiantis apsilankyti visus, norinčius plėsti savo verslą užsienyje bei semtis eksporto patirties iš patyrusių įmonių. Taip pat parodos metu vyks ir maisto pramonės technologijų rinkos aktualijas atliepsiantis informacinis renginys „Bioekonomika ir maisto pramonės ateitis. Kaip mes įveiksime iššūkius?“, – sako E. Piskunovas.

Parodos atidarymo ceremonijos metu bus paskelbti ir autoritetingos komisijos atrinkti geriausieji parodoje pristatomi produktai. Pateiktų paraiškų vertinimai vyksta visą rugsėjį, o iš anksto konkursui teiktų gaminių spektras itin platus: nuo inovatyvių liofilizuotų užkandžių iki išskirtinio kirpimo bei medžiagų paltų, nuo lietuvių vis dažniau atrandamų uogų vynų iki naujausius mokslo pasiekimus pritaikiusių kosmetikos gaminių.

„Per visą parodos istoriją medaliais ir diplomais kaip geriausieji parodoje pristatomi produktai jau buvo apdovanota netoli 200 gaminių. Jų gretose šiandien visiems jau puikiai pažįstami vardai, tokie kaip UAB „Cosmoway“ gaminamos „Green Feel‘s“ kosmetikos priemonės, UAB „Siulvedė“ kuriami „InAVATI“ viršutiniai drabužiai, ŽŪB „Delikatesas“ mėsos gaminiai, UAB „Rūta“ šokoladai, UAB „Aconitum“ maisto papildai, UAB „Akvatera LT“ pašarai šunims ir daugelis kitų ir daugelis kitų vėliau visos šalies bei regiono mastu išpopuliarėjusių gaminių“, – sako E. Piskunovas.

Betarpiška susipažinimo erdvė

Nuo 2016-ųjų metų parodoje dalyvaujančio lietuviškos kosmetikos prekės ženklo „Cosmoway“ marketingo vadovės ir įmonės bendrasavininkės Justės Pinkevičienės teigimu, paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ yra betarpiška erdvė, kurioje gamintojas ir vartotojas gali užmegzti tiesioginį tarpusavio ryšį.

„Ši paroda yra puiki galimybė susitikti ir pabendrauti su vartotojais itin atvirai. Kiekvieno gyvo susitikimo su esamais ar galimai būsimais mūsų kuriamos kosmetikos vartotojais negali pakeisti joks tyrimas. Išgirsti bei pajusti Lietuvos žmonių tikruosius poreikius iš jų pačių lūpų – mūsų nuolatinė siekiamybė“, – teigia „Cosmoway“ marketingo vadovė.

J. Pinkevičienės teigimu, parodos metu vartotojai ne tik gali išvysti karščiausias prekės ženklo naujienas bei jas įsigyti specialiomis kainomis, tačiau ir susitikti su pačiais kosmetikos kūrėjais bei užduoti jiems rūpimus klausimus.

„Visuomet mielai patariame visais grožio klausimais bei dalinamės patirtimis. Tad tai puiki vieta ne tik įsigyti naujausių kosmetikos produktų, tačiau ir įgyti kasdien praverčiančių, kosmetikos naudojimo ir pasirinkimo žinių“, – sako „Cosmoway“ atstovė.

Tampa įkvėpimo kurti šaltiniu

Tuo tarpu antruosius metus iš eilės parodoje dalyvausiančio rankų darbo, natūralias ir stilingas maistines lenteles gaminančio „Nightwood“ prekės ženklo kūrėjo Dominyko Švedo teigimu, „Rinkis prekę lietuvišką“ – tarsi įkvėpimo šaltinis.

„Mums tai daugiau nei paroda – tai įkvėpimo šaltinis ir misija parodyti, kokie žavingi ir nepakartojami dalykai gimsta mūsų tėvynėje“, – teigia D. Švedas.

Kūrėjo teigimu, patirtis ruošiantis ir dalyvaujant 2019-ųjų metų renginyje buvo neeilinė, tad net ir išgyvenant verslui sudėtingą 2020-ųjų metų etapą, abejonių dėl dalyvavimo renginyje nebuvo.

„Be galo malonu buvo sulaukti tikrai daug komplimentų ir klausimų apie mūsų kūrinius, kurių kiekvienas yra padarytas rankomis ir unikalus. Visada labai malonu matyti susidomėjimą – klausimų tikrai netrūko, kartais vos spėdavome atsakinėti. Visiems norintiems papasakojome gaminių atsiradimo istoriją – sudėtingą ir įdomų kelią nuo kiekvieno gaminio idėjos iki jos įgyvendinimo. Jau dabar nekantraujame, kaip norime vėl dalyvauti ir bendrauti, nes visų besidominčių laukia nauji produktai ir jų unikalios istorijos“, – sako kūrėjas.

Kaip įprasta, dvyliktą kartą šalyje organizuojama paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ bei „Mados pasažas“ vyks Kauno „Žalgirio“ arenoje pirmąjį spalio savaitgalį – 9, 10 ir 11 dienomis.

Daugiau naudingos informacijos lankytojams expo.lt
Išankstinius bilietus platina kakava.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?