Pasaulinio pripažinimo sulaukęs „Voltas IT” tampa „OBDeleven”: esame pasiruošę apie savo sėkmę garsiau kalbėti ir Lietuvoje

Tarptautinės sėkmės sulaukęs bei 10-metį švenčiantis automobilių technologijų kūrėjas „Voltas IT“ paskelbė apie įmonės pavadinimo bei įvaizdžio keitimą ir nuo šiol tampa „OBDeleven“. Tokiu vardu pasaulyje jau yra žinomas jų kuriamas produktas – oficialiai „Volkswagen“, „BMW“ ir „Toyota“ grupių licencijuotas išmanusis automobilių techninės priežiūros įrankis, naudojamas daugiau nei 3 milijonuose transporto priemonių daugiau nei 40 pasaulio šalių.
Pasaulinio pripažinimo sulaukęs „Voltas IT” tampa „OBDeleven”: esame pasiruošę apie savo sėkmę garsiau kalbėti ir Lietuvoje
Pasaulinio pripažinimo sulaukęs „Voltas IT” tampa „OBDeleven”: esame pasiruošę apie savo sėkmę garsiau kalbėti ir Lietuvoje / „OBDeleven” nuotr.

„Per 10 veiklos metų sukūrėme unikalų produktą, kuris keičia mūsų kasdienybę automobilių priežiūros srityje. Šis produktas – „OBDeleven“ tapo mūsų įmonės lyderiu, yra atpažįstamas ir sėkmingas tarptautiniu mastu, tad nusprendėme, jog tokiu vardu ir norime būti žinomi. Turėdami oficialias partnerystes su didžiausiais automobilių gamintojais, tokiais kaip „Volkswagen Group“, „BMW Group“, ir „Toyota Group“, bei daugiau nei 1,6 milijono vartotojų visame pasaulyje, jaučiamės tvirtai ir norime apie savo veiklą garsiau kalbėti ir Lietuvoje – ten, kur šis produktas ir gimė,“ – teigė „OBDeleven“ vadovas Dainius Sapežinskas.

Įmonės vadovo teigimu, tikimasi, jog įvaizdžio pasikeitimai padės kurti vientisą, modernų ir ryškų įmonės veidą, o vienodas įmonės bei produkto pavadinimas įneš paprastumo. Taip pat juokavo, jog tuo pačiu tai padės išvengti ir kartais atsirandančios painiavos dėl asociacijas kėlusio vardo: „Pakeitus pavadinimą tikrai nebūsime maišomi su kitomis, žinomą prekinį ženklą Lietuvoje turinčiomis, įmonėmis. Pasaulyje esame geriau žinomi savo kuriamo produkto „OBDeleven“ vardu – taip norime būti žinomi ir Lietuvoje. Metas atsikratyti asociacijų su pavežėjais.“

„OBDeleven” nuotr./ „OBDeleven“ vadovas Dainius Sapežinskas
„OBDeleven” nuotr./ „OBDeleven“ vadovas Dainius Sapežinskas

Stulbinantis įmonės augimas

Per 10 metų istoriją, „OBDeleven“ iš trijų automobilių entuziastų, kurie nusprendė automatizuoti ir keisti standartines automobilių diagnostikos procedūras, išaugo į sėkmingą ir pasaulyje žinomą įmonę, kuriančią inovatyvų automobilių diagnostikos įrankį. Įmonė ištobulino unikalų produktą ir tapo oficialiai licenzijuotu ir patvirtintu trečiosios šalies įrankiu, leidžiančiu pasiekti naujausius „Volkswagen“, „BMW“, ir „Toyota“ grupių transporto priemonių duomenis. 2019 m. „Deloitte“ apdovanojo „OBDeleven“ (tuo metu „Voltas IT“) kaip sparčiausiai augančią technologijų bendrovę Centrinėje Europoje. Stulbinantis 5734% pajamų augimo tempas per ketverius metus lėmė, kad „OBDeleven“ tapo pirmąja Lietuvos įmone, patekusia į „Technology FAST 50“ sąrašo viršūnę.

„OBDeleven” nuotr./„OBDeleven“ marketingo vadovas Juozapas M.Preikša
„OBDeleven” nuotr./„OBDeleven“ marketingo vadovas Juozapas M.Preikša

„Nuo pat pradžių, visos mūsų pastangos buvo nukreiptos į produkto kūrimą, jį kuriančią komandą bei vartotojų bendruomenę. Manau, jog tai ir lėmė mūsų spartų augimą. Apie savo sėkmę norime papasakoti ir Lietuvai, o prie jos prisidėti ieškosime dar daugiau automobilių entuziastų bei naujų talentų,”– teigė „OBDeleven“ marketingo vadovas Juozapas M.Preikša.

Siekdama tapti pasauliniu lyderiu išmaniosios automobilių diagnostikos srityje, įmonė inovacijas kuria ne tik technologijų srityje, bet ir darbo aplinkoje. Įmonė viena pirmųjų šalyje testuoja pasaulyje populiarėjantį 4 darbo dienų darbo modelį bei pristato pelno dalijimosi programą savo darbuotojams.

„Į savo darbuotojus žiūrime kaip į partnerius, kadangi tai komanda, kurianti aukščiausios kokybės produktą. Apie pokyčius bei naują įvaizdį taip pat pradėjome svarstyti atlikę vidinį tyrimą, kur sužinojome, jog daugiau nei 70% mūsų darbuotojų labiau norėtų būti žinomi kaip „OBDeleven“ produkto kūrėjai. Šiuo metu esame subūrę daugiau nei 70 žmonių komandą programinės įrangos kūrimo, elektronikos inžinerijos, verslo vystymo, rinkodaros, klientų aptarnavimo srityse, o sėkminga veikla leidžia ir skatina ją plėsti ir toliau. Tikiu, kad šie pasikeitimai mums atneš modernesnį ir ryškesnį įvaizdį šalyje, kurį ir toliau puoselėsime pačioje automobilių technologijų širdyje – Kaune,” – sakė Dainius Sapežinskas.

„OBDeleven” nuotr./Pasaulinio pripažinimo sulaukęs „Voltas IT” tampa „OBDeleven”: esame pasiruošę apie savo sėkmę garsiau kalbėti ir Lietuvoje
„OBDeleven” nuotr./Pasaulinio pripažinimo sulaukęs „Voltas IT” tampa „OBDeleven”: esame pasiruošę apie savo sėkmę garsiau kalbėti ir Lietuvoje

Ateities vizija – automobilio ilgaamžiškumas

OBDeleven – tai nedidelis „Bluetooth“ įrenginys, sukurtas tiek kasdieniams vairuotojams, tiek automobilių entuziastams ir profesionalams. Šis išmanusis transporto priemonės asistentas pasiekia visas automobilio sistemas bei padeda lengvai atlikti transporto priemonės diagnostiką, naudojant mobiliąją programėlę.

„Mūsų kuriamas produktas – tai lyg rentgeno spinduliai automobiliui, galintys parodyti problemas jo viduje. Tokie įrankiai rūpinasi ir automobilio ilgaamžiškumu, kadangi įspėja apie automobilio priežiūros problemas, greitai ir patogiai jas diagnozuoja ir padeda vairuotojams išvengti nelaimingų atsitikimų. Tinkama automobilio techninė priežiūra yra viena iš pagrindinių dalių, kuri gali užtikrinti ilgesnį jo eksploatavimo laiką,“ – teigė vadovas.

„Mūsų komanda prisideda prie reikšmingo pokyčio, keičiančio kasdienybę automobilių priežiūros srityje. Mūsų kuriamas produktas, automobilio ilgaamžiškumo perspektyvoje, atliepia ir šiandieninių problemų sprendimus bei tendencijas, tokias kaip tvarumas ir mažesnis vartojimas,“ – teigė marketingo vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis