Dėmesys žemų įprastų kainų išlaikymui
Pavasarį startavusia kampanija „Rimi“ siekia ir toliau atliepti pirkėjų poreikius apsipirkti pigiai. Į kampaniją įtrauktos ir specialiu euro ženklu bei užrašu „Gera kaina kasdien“ pažymėtos prekės nuo liepos iki rugsėjo mėnesio pirkėjams padėjo sutaupyti daugiau nei 1,6 mln. eurų. Tad akivaizdu, kad bene žemiausia įprasta kaina rinkoje leidžia pirkėjams apsipirkti pigiau ir parduotuvėje sugaišti mažiau laiko – juk nuo šiol nebereikia lyginti kainų skirtingose prekybos vietose.
„Prekybos tinklo „Rimi“ spalio mėnesį atlikta pirkėjų apklausa parodė, kad net 67 proc. respondentų lygina prekių kainas skirtingose prekybos vietose. Na, o mažiausia kaina rinkoje net 49 proc. apklaustųjų yra svarbiausias kriterijus besirenkant prekę. Tad ir šios kampanijos pagrindinis tikslas yra užtikrinti, kad pirkėjai mėgstamus produktus galėtų įsigyti žemomis kainomis vienoje vietoje ir jiems nebereikėtų gaišti laiko tiek lyginant kainas, tiek vaikštant per kelias apsipirkimo vietas“, – pažymi „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševčius.
Esant neapibrėžtai ekonominei situacijai, pasak V.Lukoševičiaus, pirkėjai nori stabilumo ir užtikrintumo, todėl „Rimi“ ir toliau didina produktų, kurių kaina yra bene žemiausia rinkoje, skaičių: „Su šia kampanija nesiūlome atskirų nuolaidų maisto produktams, tačiau didesnį dėmesį skiriame įprastų žemų kainų išlaikymui. Nauji atrinkti gaminiai yra iš ir mėgstamiausių mūsų pirkėjų prekių kategorijų, kurie atsiduria kone kiekviename pirkėjų krepšyje.“
Apims 15 produktų kategorijų
Iš viso į kampaniją įtraukta 700 prekių iš daugiau nei 15 produktų kategorijų. Daugiausia naujų gaminių atrinkta apdorotos mėsos, sūrių, vaisių ir uogų kategorijose. Prekių parinkime svarbiausią vaidmenį vaidino jų kokybė ir prekės populiarumas. Prekybos tinklo vadovas sako, kad šalia populiarių prekių ženklų pirkėjai ras ir „Rimi“ privačios etiketės ženklu pažymėtus gaminius.
Be to, specialiu euro ženklu pažymėtų prekių įprastos kainos taikomos visiems prekybos tinklo klientams, nepaisant to, ar jie turi lojalumo kortelę, ar apsipirkinėja be jos.
Sutaupyti apsiperkant „Rimi“ taip pat padės tikslus pirkinių krepšelio planavimas bei „Mano Rimi“ lojalumo programa, suteikianti asmeninius pasiūlymus, papildomas nuolaidas arba kaupimą nuo išleistos sumos. Visus sutaupyti padedančius „Rimi“ pasiūlymus galima rasti keliose vietose: prisijungus prie savo paskyros adresu www.rimi.lt, taip pat programėlėje telefone arba „Mano Rimi“ kortelių terminale parduotuvėse.
Šiuo metu Lietuvoje veikia 87 mažmeninės prekybos tinklo „Rimi“ parduotuvės bei e. parduotuvė „Rimi.lt“. Bendrovėje dirba beveik 3 300 darbuotojų. „Rimi Lietuva“ yra Švedijos mažmenininkui „ICA Gruppen“ priklausančios dukterinės įmonės „Rimi Baltic“ dalis. „ICA Gruppen“ – pirmaujanti mažmeninės prekybos kompanija Šiaurės regione, daugiausia dėmesio skirianti maistui ir sveikatai.
Daugiau su „Rimi“ projektu susijusių testų, straipsnių bei video turinio rasite čia.