Po dešimtmečio pertraukos „Teleloto“ bilietą įsigijęs vilnietis naujame studijos žaidime laimėjo 10 000 Eur

Praėjusį sekmadienį startavo 29-asis „Teleloto“ laidos sezonas, o kartu ir visiškai naujas studijos žaidimas. Jame pagrindinį prizą – 10 000 Eur – laimėjo buhalteris iš Vilniaus Gediminas, kuris laimingo loterijos bilieto vos nepadovanojo kaimynei.
10 000 Eur laimėjęs Gediminas kvietimo į studiją vos neperleido kaimynei
10 000 Eur laimėjęs Gediminas kvietimo į studiją vos neperleido kaimynei / „Teleloto" nuotr.

Neatidarė durų

Kiekvieną savaitę 30 „Teleloto“ bilietų virsta kvietimais į šios loterijos studiją. Nuo šiol – kiekvienas jų vertas mažiausiai 500 Eur, nes toks yra minimalus prizas studijos žaidime.

Tačiau dešimt metų „Teleloto“ loterijoje nedalyvavęs Gediminas apie šią naujieną nebuvo girdėjęs.

„Negaliu įvardinti konkrečios priežasties, kodėl po tokios ilgos pertraukos vėl nusipirkau bilietą – nes jos nėra. Tiesiog pasitaikė gražus, šiltas vakaras, gera nuotaika. O pakely pasitaikė parduotuvė“, – aiškina Gediminas.

Po kelių dienų pasitikrinęs bilietą, vilnietis sužinojo, jog yra kviečiamas į „Teleloto“ studiją. Tačiau pirma jo mintis buvo – kvietimą perleisti.

„Turiu kaimynę, kuri yra ilgametė loterijų gerbėja – žiūri visas laidas ir dalyvauja visuose žaidimuose. Norėjau ją pradžiuginti. Bet kai atėjau su bilietu, ji kaip tyčia neatidarė durų“, – pasakoja vilnietis.

Vyks į Vietnamą

Sekmadienį „Teleloto“ studijoje Gediminas triumfavo be palydos – jo žmona buvo darbe. Apie šeimos biudžetą papildžiusią penkiaženklę sumą vyras ją informavo žinute.

„Atrašė – ar tu juokauji? O kai jau įtikinau, žinoma, džiaugėsi. Kitą mėnesį – 15-os metų santuokoje proga – keliausime į Vietnamą. Tad sėkmė aplankė pačiu laiku, galėsime labiau pasilepinti“, – džiaugiasi 10 000 Eur laimėtojas.

Kiti „Teleloto“ pokyčiai

Pasikeitęs studijos žaidimas – toli gražu ne vienintelė „Teleloto“ naujiena.

Pasikeitimai įvyko ir laidos vedėjų komandoje – prie jos prisijungė Dalia Belickaitė.

Taip pat pristatyta nauja loterijos komunikacijos linija, kurios šūkis – „Tu ką, „Teleloto“ laimėjai?“

„Loterijų laimėtojai Lietuvoje vis dar kuklinasi – vengia aplinkiniams pasakoti apie savo sėkmę. Tačiau tai nereiškia, kad laimėjimas nepalieka ženklų. Galbūt žmogus pradeda plačiau šypsotis, gal mažiau nervintis ar daugiau sau leisti. Tokias realias situacijas ir nusprendėme atspindėti naujuose, televizijos ekranuose jau matomuose klipuose“, – sako „Teleloto“ prekės ženklo vadovė Jurgita Petraitienė.

„Teleloto“ loterija vyksta nuo 1996 m. Ji milijonieriais pavertė jau 65 lietuvius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis