Nuo sausio 2 d. lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse esantys visi baldai ir stendai, kuriuose laikomi tabako gaminiai, pritaikyti taip, kad pirkėjas prekes galėtų pamatyti ir išsirinkti darbuotojui atidarius šį baldą. Jei klientas neperka tabako gaminių, šie baldai lieka uždengti.
Tokie pokyčiai tinklo parduotuvėse pasirodė dėl šiemet įsigaliojusio draudimo viešai eksponuoti tabako gaminius ir su jais susijusius įrenginius nespecializuotose mažmeninės prekybos vietose.
„Tabako gaminius „Maximos“ pirkėjai ras ten pat, kaip ir anksčiau – parduotuvių informacijos centruose, įprastose bei savitarnos kasose. Nors įgyvendinant pokyčius nesikeitė tabako gaminių asortimentas, tačiau dviejų bei trijų X „Maxima“ parduotuvių įprastose ir savitarnos kasose nuo šiol jis pateiktas specialiuose informaciniuose stenduose. Juose yra surašyti visų prekiaujamų gaminių pavadinimai, o patys produktai – paslėpti specialiai pritaikytuose balduose“, – apie pokyčius kalba „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.
Beveik pustrečio šimto parduotuvių valdančiame prekybos tinkle „Maxima“ tabako gaminių prekybos vietos buvo pradėtos adaptuoti nuo pernai pavasario.
„Visame tinkle šiuos pokyčius pilnai įgyvendinome metų pabaigoje. Dalyje „Maxima“ parduotuvių pokyčiui įgyvendinti pritaikėme esamus prekybos baldus, o kitose įrengėme naujus. Beje, dar 2022 metais sustabdėme elektroninių cigarečių prekybą – gerokai anksčiau, nei pernai rudenį įsigaliojo draudimas, todėl ir dabar kaip verslas atsakingai žiūrime ir į naujai įsigaliojusią tvarką“, – tikina „Maximos“ atstovė.