Pagal teikiamų paslaugų įvairovę ir technologinių sprendimų lygį DECTA yra moderniausias bei pažangiausias Baltijos regione apdorojimo centras.
DECTA centro kūrimo darbai truko beveik metus. Apie numatomą naujojo centro paleidimą oficialiai pranešta 2014 m. rudenį Rygoje vykusioje tarptautinėje el. komercijos konferencijoje „eCom21“; visi pagrindiniai technologiniai darbai buvo užbaigti netrukus po to. Šiuo metu apdorojimo centras užtikrina visapusį ir nepertraukiamą klientų aptarnavimą.
Kaip praneša DECTA įmonės vadovybė, centro klientais taps Baltijos, ES, NVS šalių ir kitų pasaulio regionų bankai ir nebankinės finansinės institucijos, mokėjimo paslaugų teikėjai (IPSP), el. prekybininkai.
Savo klientams DECTA siūlo gatavus technologinius sprendimus, užtikrina nepertraukiamą paslaugų teikimą, paprastą ir patogią integraciją.
Savo klientams DECTA siūlo gatavus technologinius sprendimus, užtikrina nepertraukiamą paslaugų teikimą, paprastą ir patogią integraciją.
Šiuo metu DECTA visapusiškai aptarnauja elektroninius sandorius didžiausio Latvijoje privatus banko „Rietumu banka“ mokėjimo kortelėmis ir artimiausiu metu planuoja tapti lyderiu šioje sandorių paslaugų srityje Baltijos regione.
DECTA programinė įranga ir technologiniai sprendimai sukurti bendradarbiaujant su įmone „Tieto“, viena iš Šiaurės Europoje pirmaujančių IT bendrovių, ir tarptautine kompiuterinių technologijų plėtros korporacija ORACLE. DECTA taip pat gali pasigirti suburta aukščiausios kvalifikacijos specialistų komanda, turinčia didžiulę darbo kortelių versle patirtį.
Kaip pažymi banko „Rietumu banka“ pirmasis viceprezidentas Ruslanas Steciukas, „DECTA centre įgyvendinti pažangiausi technologiniai sprendimai – pirmieji tokie Baltijos regione. Kaip bankas, kuris yra el. komercijos paslaugų teikimo lyderis regione, stengiamės pasiūlyti savo klientams novatoriškiausias paslaugas. Todėl darbas per DECTA lygio apdorojimo centrą mums yra didžiulis konkurencinis pranašumas.“
Daugiau informacijos svetainėje www.decta.com.