Prekinis ženklas „KIWA“ žengia į Lietuvą

Į 20–tuką pasaulyje lyderiaujančių įmonių, veikiančių bandymų, tikrinimo ir sertifikavimo (toliau – TIC) srityje, patenkanti olandų kapitalo bendrovė „KIWA“ 2015 metais įsigijo tarptautinę įmonių grupę „Inspecta Group“, kurios padalinys Lietuvoje veikia nuo 2010 metų. Nuo š.m. rugsėjo 6 dienos „Inspecta Lietuvoje bus žinoma kaip „KIWA Inspecta“ ir teiks dar platesnį paslaugų spektrą mūsų šalyje.
Prekinis ženklas „KIWA“ žengia į Lietuvą
Prekinis ženklas „KIWA“ žengia į Lietuvą / Projekto partnerio nuotr.

1948 metais Nyderlanduose savo veiklą pradėjusios bendrovės „KIWA“ tikslas buvo užtikrinti kokybiško vandens tiekimą vietiniams gyventojams. Įmonės taikomų metodų sėkmė lėmė greitą organizacijos įsiliejimą į tarptautinę rinką.

„KIWA“ dar labiau sustiprėjo prisijungus „SHIELD“ grupės specialistams, dirbantiems pavojingų medžiagų vertinimo srityje. Tačiau didžiausi pokyčiai įvyko 2015 metais, kai prie „KIWA“ prisijungė lyderė TIC srityje – „Inspecta“.

Šiandien beveik 5 tūkst. „KIWA“ specialistų teikia paslaugas net 50–yje pasaulio šalių. Kokių pokyčių, įmonėms susijungus, galime tikėtis Lietuvoje?

Projekto partnerio nuotr./Prekinis ženklas „KIWA“ žengia į Lietuvą
Projekto partnerio nuotr./Prekinis ženklas „KIWA“ žengia į Lietuvą

Išsiplės paslaugų spektras

Lietuvoje veikianti „Inspecta“ priklauso tarptautinei įmonių grupei „Inspecta Group“, kuri turi padalinius 8–iose Europos šalyse: Suomijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Danijoje, Lenkijoje ir visose trijose Baltijos šalyse.

Įmonių grupės „Inspecta Group“ ištakos – Suomija, kurioje 1975 susikūrusi bendrovė išaugo į vieną didžiausių TIC įmonių Šiaurės Europoje. Būtent Skandinavijos šalyse „Inspecta“ yra laikoma įrenginių techninės būklės bei atitikties vertinimo (sertifikavimo) srities lydere.

„„Inspecta“ orientuojasi į sunkiąją pramonę – gamybą, produktus, energetiką. Tuo tarpu „KIWA“ daugiau veikia produktų sertifikavimo srityje, pradedant maisto produktais ir baigiant medicinos įranga.

Susijungus šioms dviem didelės įmonėms į vieną, jų teikiamų paslaugų spektras išsiplės. Į mūsų bei kitas rinkas „KIWA“ atneš tas paslaugas, kurių neturėjome iki šiol“, – pokyčius pristato įmonės generalinis direktorius Mantas Andriuškevičius.

Saugumo garantas

Tiesa, „KIWA“ paslaugos mus pasiekė jau iki šiol, tačiau jos, kaip ir didžioji „Inspecta“ veiklos dalis, paprastam vartotojui dažniausiai lieka nepastebimos, nors jų dėka mūsų visuomenė kiekvieną dieną gali jaustis saugi.

„Galime rasti Lietuvoje parduodamų produktų, kurie pažymėti „KIWA“ ženklinimu, kas reiškia, jog produktas yra saugus ir patikrintas. Pavyzdžiui, maisto produktai, kurie mus pasiekia iš Italijos, Ispanijos, tarkime, apelsinai ir mandarinai, dar prieš eksportą yra tikrinami „KIWA“ įmonių grupės.

Mes juos vartojame žinodami, kad jie yra patikrinti, saugūs, užauginti pagal tam tikrus reikalavimus, juose nėra kenksmingų medžiagų, – pasakoja M.Andriuškevičius. – Kitas pavyzdys – liftas, kuriuo naudojamės kasdien, arba pramoninis katilas, kuris šildo mūsų patalpas – visi šie įrenginiai turi praeiti griežtą patikrą, siekiant išvengti katastrofos.

Net ir kuro įsipylimas būtų potencialiai pražūtinga veikla, jeigu kuro padavimo įrenginių sauga nebūtų užtikrinta. Todėl, kaip mes sakome, esame visur, bet esame nematomi“, – reziumuoja pašnekovas.

Projekto partnerio nuotr./Prekinis ženklas „KIWA“ žengia į Lietuvą
Projekto partnerio nuotr./Prekinis ženklas „KIWA“ žengia į Lietuvą

Įmonės simbolis – bebras

Įmonės „KIWA“ prekinį ženklą nuo rugsėjo 6 d. vis dažniau galėsime išvysti ir Lietuvoje. Jo logotipe – bebras, kuris simbolizuoja kruopštų ir nuoširdų darbą.

Jau daugiau nei 70 metų veikiančią įmonę lydi moto – „Pasitikėjimas, kokybė ir progresas“. Tai vertybės, kuriomis vadovaujasi bendrovė visose srityse, kuriose ji veikia.

Daugiau apie įmonę galite sužinoti video siužete apačioje.

VIDEO: Prekinis ženklas „KIWA“ žengia į Lietuvą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų