Vienetinės prekės – stebinančia kaina
Pirmojo Lietuvoje ir Baltijos regione outlet tipo prekybos centro startas 2010-aisiais, prisimena „Outlet Park“ direktorė Vida Minkštimienė, buvo gana kuklus. Savo veiklą jis pradėjo vos su keliomis išparduotuvėmis.
Tačiau tuomet „Outlet Park“ rinkai prisistatė unikaliu ir nauju prekybos konceptu, kuris užsienyje jau gyvavo ne vieną dešimtmetį, o visame Baltijos regione dar nebuvo įgyvendintas. „Pačią outlet idėją pamatėme keliaudami svetur, kur tokio tipo prekybos centrai jau veikia ilgai. O artimiausi ir pirmieji Lenkijoje atidaryti 2000-aisiais. Mes patys pradėjome visu dešimtmečiu vėliau, šiandien mažą prekybos centrą pavertę tikru outlet centru, kuris yra vienas iš „Ogmios miesto“ inkarų“, – pasakoja V.Minkštimienė.
Tačiau ne tik jo mastas, bet ir asortimentas, antrina „Outlet Park“ rinkodaros vadovas Edgaras Valickas, šios koncepcijos prekybos centrą ir išskiria konkurencinėje aplinkoje. „Apsipirkimas pas mus pirkėjui neretai tampa pirmąja pažintimi su garsiausiais prekės ženklais. Už mažesnę kainą įsigijęs aukštos kokybės drabužį ar avalynę, jis ima suvokti, koks didelis tokio daikto pranašumas“, – sako E.Valickas.
Anot jo, garsių prekės ženklų asortimentas į „Outlet Park“ atvežamas iš visų šalių, todėl dažnai čia siūloma įsigyti prekes, kurių Lietuvoje dar iki šiol nebuvo. „Į outlet patenka produkcijos pavyzdžiai, dar vadinami „sample“. Tai yra vieno ar kelių vienetų modeliai, skirti būsimų kolekcijų kūrimui. Patys vertingiausi tie, kurie taip ir nebuvo paleisti į masinę gamybą. Todėl, tarkime, čia galite įsigyti sportinius batus, kokių yra gal tik kelios poros visame pasaulyje, ir tai padaryti ne už tūkstančius, o už labai patrauklią kainą“, – akcentuoja jis.
Planuoja didžiulius pokyčius
Šiandien, tęsia V.Minkštimienė, „Outlet Park“ jau nebeprimena savo pirmtako. Po vienu stogu dabar talpinantis beveik 80 prekybininkų, siūlančių prekių su nuolaidomis visus metus, jis gerokai evoliucionavo ir dėl savo patogios lokacijos bei išskirtinio outlet koncepto sutraukia tūkstančius lankytojų.
„Bene labiausiai džiugina mūsų įdirbis, kurį puoselėjome visus 15 veiklos metų. Per šį laikotarpį pelnėme pasaulio prekybos milžinų pasitikėjimą, didžiuojamės turėdami vienintelę visoje Lietuvoje „Adidas“ išparduotuvę. Pastarąją tiesiogiai valdo šio prekės ženklo gamintojai Vokietijoje. „Adidas“ vadovai turi tvirtą nuostatą – Lietuvoje gali būti tik viena jų outlet parduotuvė, tuo vadovaujamasi ir daugelyje kitų šalių. Tai, kad šis prekės ženklas pasirinko mus, tęsdamas jau ilgalaikę partnerystę, yra didelis pripažinimas. O geroji žinia – „Adidas“ išparduotuvė šiemet trečdaliu išaugs, išsiplės iki 700 kv. m ir lankytojams pasiūlys atnaujintą konceptą bei dar daugiau asortimento“, – sako V.Minkštimienė.
Tačiau plėtrą, tęsia ji, suplanavo ne tik šis prekybininkas. Pašnekovės teigimu, šiandienos tendencijos, kad parduotuvės – plečiasi, aktualios ir „Outlet Park“. „Esame rimtame plėtros etape, kurį mūsų klientai pajus jau šį rudenį. Net penkios parduotuvės padidės 30–50–100 %, bus pastebimai atnaujintos pagal naujausius prekės ženklų reikalavimus, o šiuos pokyčius pristatysime visiškai netrukus. Reaguojame į klientų poreikius ir jiems nebepatinka mažos parduotuvės. Pirkėjai nori viską rasti vienoje didelėje erdvėje, todėl nuomininkai tai žino, yra linkę investuoti ir įsiklausyti į lankytojų norus“, – pastebi „Outlet Park“ direktorė.
Apsipirkimas, kuriuo norisi mėgautis
„Outlet Park“ lankytojai šiame prekybos centre ras žinomas parduotuves. Tai – didžiausia unikalaus koncepto „Apranga Išparduotuvė“, siūlanti „Tom Tailor“, „Diesel“, „Karl Lagerfield“, „Joop“, „Blend“, „Hugo Boss“ ir kitų garsių prekės ženklų kolekcijas.
Čia taip pat įkūrusios „Sportland“, „Nike“, „Puma“, „Hiatus“ išparduotuvės, pirkėjų laukia DANIJA OUTLET, „Membershop“, „Salamander“, CROCS, DIVO, F8, WAWA ir daugelis kitų garsių prekybininkų. O šį rudenį, priduria V. Minkštimienė, „Outlet Park“ duris atvers ir daniškų sporto prekės ženklų parduotuvė, kuri taip pat bus vienintelė Lietuvoje.
„Įsitvirtinę rinkoje, augame saikingai, po kelis procentus per metus. Apyvartos labiau linkusios didėti, todėl esame užtikrinti ir tolimesne prekybos centro sėkme, juolab, kad nuolatos ieškome naujienų, viliojame naujus prekės ženklus ir kryptingai investuojame į pokyčius“, – dalinasi pašnekovė.
Beveik penkiolika „Outlet Park“ gyvavimo metų, papildo E. Valickas, įrodė – šalies gyventojai mėgsta ir vertina outlet prekybos koncepciją, todėl jos gerbėjų skaičius Lietuvoje nuosekliai auga.
„Outlet Park įsikūręs „Ogmios mieste“, kuriame be jo, gausu ir maitinimo, pramogų, vaikų būrelių ir laisvalaikio erdvių. Džiaugiamės, kad Ogmios miestas visus metus kupinas laimingų jaunų šeimų, kurios čia atvyksta apsipirkti, pailsėti, pramogauti, pavalgyti, sportuoti, edukuoti savo mažuosius. Daug dėmesio skiriame savo paslaugų kokybei ir puoselėjame lėto apsipirkimo idėją. O ji leidžia pirkti apgalvotai, įsigyti tik tai, ko iš tikrųjų reikia, bei mėgautis procesu“, – teigia E.Valickas.