Šuolį aukštyn lėmė strategiškai pagrįstos naujovės
„Palaipsnį lankytojų srautų ir bendrą prekybos centro nuomininkų apyvartos augimą matėme jau pirmaisiais šių metų mėnesiais, o vasarą šių rodiklių kreivė šoktelėjo stipriai aukštyn. Vertiname tai kaip savo ilgalaikės strategijos rezultatą, kurį didžiąja dalimi lėmė nuomininkų sąrašo pokyčiai bei mūsų pačių lankstumas, greitai reaguojant į pandemijos aplinkybes, investuojant į greitą ir saugų apsipirkimą bei įvairių paslaugų teikimą orientuotus projektus. Dar žiemos laikotarpiu pradėjome įrenginėti naujas lauko erdves, papildomas lauko duris, o didžiausių apribojimų mėnesiais atnaujinome vidaus patalpas“, – sako prekybos centro CUP generalinė direktorė Ona Nevinskienė.
Ji atkreipia dėmesį, kad karantino atlaisvinimus prekybos centras pasitiko kartu su garsiais prekių ženklais sustiprinta nuomininkų bendruomene. Patrauklių ir visam prekybos centrui pridėtinę vertę kuriančių nuomininkų sąrašas nebuvo savaiminis procesas, o vienas iš gerai apgalvotų CUP uždavinių bei siekių. Be to, tarp svarbiausių prekybos centro įvardijamų tikslų, siekiant prekių kokybės ir klientų lojalumo, yra konversijos ir krepšelio augimas.
Kaip vieną labiausiai pasiteisinusių sprendimų O.Nevinskienė įvardija išplėstą užsakytų prekių atsiėmimo punktų kiekį. Kitas sėkmingas prekybos centro projektas buvo antroje birželio pusėje startavusi „Upės terasa“ – nauja daugiaaukščio parkingo penktajame aukšte įrengta lauko erdvė. Dauguma CUP prekybos centre įsikūrusių restoranų ir kavinių turi lauko terasas, o naujai įrengta „Upės terasa“ orientuota ir į renginių organizavimą. Ši lankytojų pamėgta vieta vertinama kaip ypač potenciali kitų metų šiltojo sezono erdvė, ji bus skirta naujoms, originalioms įvairių renginių programoms.
Lankytojų lojalumo ir pasitenkinimo indeksas augo 14 procentinių indekso punktų
„Mūsų pasirinktų krypčių ir prioritetų teisingumą patvirtina ne tik geri rodikliai, bet ir lankytojų vertinimai. Liepos mėnesį atlikto bendro lankytojų lojalumo ir pasitenkinimo tyrimo (angl. Net Promoter Score, arba NPS) indeksas, palyginti su 2019 metais atlikta apklausa, išaugo net 14 procentinių indekso punktų“, – pastebi CUP vadovė. Ji atkreipia dėmesį į ypač gerą vertinimo pokytį tyrime dalyvavusioje 18–29 metų amžiaus grupėje (padidėjo 29 procentiniais indekso punktais) ir 30–39 metų amžiaus grupėje (padidėjo 15 procentiniais indekso punktais).
Rinkos tyrimų įmonės „Synopticom“ atliktoje apklausoje dalyvavę lankytojai geriausiai įvertino patogią vietą mieste, galimybę atvykti tiek automobiliu, tiek viešuoju transportu. Panašiai gerai buvo vertinami CUP darbo laikas, patalpų švara ir tvarka, prekių, paslaugų, restoranų ar kavinių pasirinkimas, patalpų patrauklumas bei interjero pokyčiai. CUP vadovė atkreipia dėmesį, kad karantino metu antrame ir trečiame prekybos centro aukštuose buvo atnaujinta grindų danga, ketvirtame ir penktame aukštuose pakeista elektros instaliacija, taip pat buvo renovuotos penkto aukšto moterų sanitarinės patalpos.
Sveikatos apsaugos ministerijos (SAM) nuo kitos savaitės įsigaliosiančią tvarką didiesiems prekybos centrams CUP pasitinka kaip daug patirties saugumo srityje sukaupęs bei iššūkius įveikęs prekybos centras. Nuo pat pandemijos pradžios čia kas dvi valandas dezinfekuojami paviršiai, patalpos yra valomos, naudojant didesnės koncentracijos dezinfekcinį skystį.
Laikantis naujos SAM tvarkos, nuo rugsėjo 13-osios į prekybos centro patalpas bus galima patekti per visus pagrindinius įėjimus tiek iš Upės gatvės, tiek iš Konstitucijos prospekto, o taip pat ir iš daugiaaukščio parkingo – šiose vietose įeinant vyks galimybių pasų patikra. Pastarajai funkcijai atlikti bus pasitelkta profesionali apsaugos kompanija.