Prekybos tinklai – vis svarbesnis gamintojų partneris

Vieno didžiausių Lietuvoje pieno perdirbėjo UAB „Pieno žvaigždės“ pardavimų direktorė Baltijos šalims Violeta Brauklytė teigia, jog mažmeninės prekybos tinklai tampa vis svarbesni maisto produktų gamintojų partneriai, ne tik perkantys gaminius, bet ir padedantys atrasti naujas rinkas.
Prekybos tinklai – vis svarbesnis gamintojų partneris
Prekybos tinklai – vis svarbesnis gamintojų partneris / Partnerio nuotr.

„Atėjus į Lietuvą prekybos tinklui „Lidl“ atsirado ne tik dar viena mažmeninės prekybos partnerė, prekiaujanti mūsų produkcija, bet kai kuriais mūsų produktais pradėta prekiauti ir Lenkijos „Lidl“ parduotuvėse. Tikimės, kad netrukus atsivers ir daugiau šalių parduotuvių durys“, – pateikia pavyzdį V. Brauklytė.

Pasak verslininkės, prekybos tinklai tampa vis svarbesni ne tik dėl eksporto galimybių, bet ir dėl valdomų privačių prekės ženklų. „Vakarų Europoje privačių prekės ženklų produktų pardavimai sudaro apie 30 – 40%. Centrinėje ir Rytų Europoje mažiau, pvz. Lenkijoje 24%. Lietuvoje privačios etiketės produktų dalis lyginant su pernai augo 0,5% ir šiuo metu sudaro apie 14%. Neabejoju, kad augimo tendencija išliks ir toliau, tad glaudūs santykiai su prekybos tinklais mūsų įmonei yra labai svarbūs“ – sako V. Brauklytė.

Tapti patikimu privataus prekės ženklo gamintoju galės toli gražu ne kiekviena įmonė, tik labai daug investuojanti į kokybę. „Kai pradėjome bendradarbiauti su „Lidl“, mūsų gaminių kokybės kontrolei buvo skirtas labai didelis dėmesys, smulkmeniškai tikrinta ar atitinkame reikalavimus. Šiuo metu visi prekybos tinklai taiko labai griežtus kokybės reikalavimus privačių prekės ženklų gamintojams, kartais net griežtesnius, nei gamintojai taiko nuosaviems prekės ženklams“, – teigia „Pieno žvaigždžių“ pardavimų vadovė.

Partnerio nuotr./Prekybos tinklai – vis svarbesnis gamintojų partneris
Partnerio nuotr./Prekybos tinklai – vis svarbesnis gamintojų partneris

Viena didžiausių Lietuvos, kartu ir Baltijos regiono pieno perdirbimo įmonių, – AB „Pieno žvaigždės“ – įkurta 1998 m. Šiuo metu įmonė valdo keturias modernias specializuotas pieno perdirbimo gamyklas. Lietuvos vartotojams bendrovė labiausiai žinoma kaip prekės ženklų „Dvaro“, „Pasaka“, „Nykštukas“, „Miau“, „Grūdėta“ savininkė.

Apie 50 proc. bendrovės produkcijos eksportuojama, nemenka dalis pirkėjus pasiekia kaip privačių prekės ženklų gaminiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai