Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prekybos tinklas „Rimi“ tęsia kainų mažinimą: virš 600 prekių bus galima įsigyti bene žemiausia kaina rinkoje

Balandį visoje Lietuvoje sumažinęs per 300 pirkėjų mėgstamų produktų įprastas kainas, prekybos tinklas „Rimi“ ir toliau žengia kainų mažinimo kryptimi. Nuo gegužės 30 d. į programą „Rimi“ perku ir man ramu“ įtrauktų prekių skaičius auga dvigubai, tad bene žemiausia įprasta kaina rinkoje nuo šiol pirkėjai galės įsigyti daugiau kaip 600 kasdienių maisto ir kitų prekių. Pasak įmonės rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovės Dalios Čenkienės, šią kampaniją pirkėjai įvertino labai palankiai, tad ją nutarta plėsti.
Mergina apsiperka parduotuvėje
Mergina apsiperka parduotuvėje / 123RF.com nuotr.

Kainas mažina 600 prekių

„Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius pabrėžia, kad kainų mažinimo kryptimi einama tiek atsižvelgiant į pirkėjų poreikius, tiek stebint bendrą ekonominę situaciją šalyje. Užtikrinti patrauklias mėgstamų maisto produktų ir kasdienių prekių įprastas kainas yra ilgalaikė ir viena prioritetinių įmonės krypčių.

„Rimi“ nuotr./Vaidas Lukoševičius
„Rimi“ nuotr./Vaidas Lukoševičius

„Nuo infliacijos ir kainų pokyčių pavargę pirkėjai nori daugiau stabilumo, todėl „Rimi Lietuva“ imasi priemonių, kad pateisinti pirkėjų lūkesčius apsipirkti taupiau ir palengvinti pirkėjų apsipirkimo patirties kokybę. Todėl šios programos tikslas nėra pasiūlyti laikinų nuolaidų atskiriems produktams. Priešingai – siekiame pirkėjams suteikti galimybę ne tik akcijų metu, bet ir kasdien savo mėgstamus produktus mūsų parduotuvėse įsigyti patrauklesnėmis įprastomis kainomis, – sako V.Lukoševičius.

Jis priduria, kad virš 600 programoje dalyvaujančių prekių, kurioms sumažinta įprasta kaina, yra iš labai skirtingų prekių kategorijų. „Sumažinome ir specialiu euro ženklu prekybos centruose visoje Lietuvoje bei internetinėje „Rimi“ parduotuvėje pažymėjome net apie 100 pieno produktų, apie 80 mėsos ir žuvies gaminių, apie 60 duonos gaminių. Taip pat – dešimtims šviežių vaisių ir daržovių, svarbiausių higienos ir kitų kasdienio apsipirkimo krepšelio prekių“, – vardija įmonės vadovas.

„Rimi“ nuotr./Gera kaina kasdien
„Rimi“ nuotr./Gera kaina kasdien

Kampanija sulaukė pirkėjų palaikymo

Vertindamas savo pirkėjų įpročius ir palaikydamas jų siekį planuoti kasdienes išlaidas bei taupiau apsipirkti, balandį prekybos tinklas startavo su nauja programa „Rimi“ perku ir man ramu“, kurios metu sumažino daugiau nei 300 pirkėjų mėgstamų prekių įprastas kainas iki bene žemiausių rinkoje. Anot įmonės rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovės Dalios Čenkienės, šį sprendimą „Rimi“ pirkėjai įvertino teigiamai, o matant puikius kampanijos rezultatus bei susidomėjimą, nuo gegužės 30 d. buvo nuspręsta į programą įtraukti dar apie 300 naujų produktų.

Bene už žemiausią įprastą kainą rinkoje pirkėjai gali įsigyti tiek gerai žinomų mėgstamų prekių ženklų produktų, tiek „Rimi“ privačios etiketės gaminių. Be to, specialiu euro ženklu pažymėtų prekių įprastos kainos taikomos visiems prekybos tinklo klientams, nepaisant to, ar jie turi lojalumo kortelę, ar apsipirkinėja be jos.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 85 mažmeninės prekybos tinklo „Rimi“ parduotuvės bei e. parduotuvė „Rimi.lt“. Bendrovėje dirba beveik 3 300 darbuotojų. „Rimi Lietuva“ yra Švedijos mažmenininkui „ICA Gruppen“ priklausančios dukterinės įmonės „Rimi Baltic“ dalis. „ICA Gruppen“ – pirmaujanti mažmeninės prekybos kompanija Šiaurės regione, daugiausia dėmesio skirianti maistui ir sveikatai.

Daugiau su „Rimi“ projektu susijusių testų, straipsnių bei video turinio rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos