Kainas mažina 600 prekių
„Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius pabrėžia, kad kainų mažinimo kryptimi einama tiek atsižvelgiant į pirkėjų poreikius, tiek stebint bendrą ekonominę situaciją šalyje. Užtikrinti patrauklias mėgstamų maisto produktų ir kasdienių prekių įprastas kainas yra ilgalaikė ir viena prioritetinių įmonės krypčių.
„Nuo infliacijos ir kainų pokyčių pavargę pirkėjai nori daugiau stabilumo, todėl „Rimi Lietuva“ imasi priemonių, kad pateisinti pirkėjų lūkesčius apsipirkti taupiau ir palengvinti pirkėjų apsipirkimo patirties kokybę. Todėl šios programos tikslas nėra pasiūlyti laikinų nuolaidų atskiriems produktams. Priešingai – siekiame pirkėjams suteikti galimybę ne tik akcijų metu, bet ir kasdien savo mėgstamus produktus mūsų parduotuvėse įsigyti patrauklesnėmis įprastomis kainomis, – sako V.Lukoševičius.
Jis priduria, kad virš 600 programoje dalyvaujančių prekių, kurioms sumažinta įprasta kaina, yra iš labai skirtingų prekių kategorijų. „Sumažinome ir specialiu euro ženklu prekybos centruose visoje Lietuvoje bei internetinėje „Rimi“ parduotuvėje pažymėjome net apie 100 pieno produktų, apie 80 mėsos ir žuvies gaminių, apie 60 duonos gaminių. Taip pat – dešimtims šviežių vaisių ir daržovių, svarbiausių higienos ir kitų kasdienio apsipirkimo krepšelio prekių“, – vardija įmonės vadovas.
Kampanija sulaukė pirkėjų palaikymo
Vertindamas savo pirkėjų įpročius ir palaikydamas jų siekį planuoti kasdienes išlaidas bei taupiau apsipirkti, balandį prekybos tinklas startavo su nauja programa „Rimi“ perku ir man ramu“, kurios metu sumažino daugiau nei 300 pirkėjų mėgstamų prekių įprastas kainas iki bene žemiausių rinkoje. Anot įmonės rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovės Dalios Čenkienės, šį sprendimą „Rimi“ pirkėjai įvertino teigiamai, o matant puikius kampanijos rezultatus bei susidomėjimą, nuo gegužės 30 d. buvo nuspręsta į programą įtraukti dar apie 300 naujų produktų.
Bene už žemiausią įprastą kainą rinkoje pirkėjai gali įsigyti tiek gerai žinomų mėgstamų prekių ženklų produktų, tiek „Rimi“ privačios etiketės gaminių. Be to, specialiu euro ženklu pažymėtų prekių įprastos kainos taikomos visiems prekybos tinklo klientams, nepaisant to, ar jie turi lojalumo kortelę, ar apsipirkinėja be jos.
Šiuo metu Lietuvoje veikia 85 mažmeninės prekybos tinklo „Rimi“ parduotuvės bei e. parduotuvė „Rimi.lt“. Bendrovėje dirba beveik 3 300 darbuotojų. „Rimi Lietuva“ yra Švedijos mažmenininkui „ICA Gruppen“ priklausančios dukterinės įmonės „Rimi Baltic“ dalis. „ICA Gruppen“ – pirmaujanti mažmeninės prekybos kompanija Šiaurės regione, daugiausia dėmesio skirianti maistui ir sveikatai.
Daugiau su „Rimi“ projektu susijusių testų, straipsnių bei video turinio rasite čia.