Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Reaguoja į situaciją: „Senukai“ mažina tūkstančių prekių kainas

Didžiausias Baltijos šalyse statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Senukai“ sumažino kainas daugiau kaip 7 tūkst. prekių. Šiuo sprendimu siekiama vartotojams ir verslo klientams padėti lengviau įveikti neapibrėžtumo laikotarpį.
Senukai
Senukai / „Senukų“ nuotr.

„Itin daug dėmesio skiriame mūsų klientų poreikiams. Atsižvelgę į juos ir vertindami ekonominę situaciją, šiuo sprendimu siekiame padėti klientams taupyti įsirengiant ar atnaujinant namus, įsigyjant kitų reikalingų prekių. Nuo šiol mūsų klientai galės greitai ir patogiai rasti prekes mažesnėmis kainomis – jos bus žymimos žaliais kainoženkliais“, – sako Vytautas Romeika, „Kesko Senukai“ grupės rinkodaros direktorius.

Prekybos tinklo klientai kasdien ras tūkstančius prekių už bazines kainas, jiems nereikės laukti akcijų. Kainos sumažintos visose prekių kategorijose – nuo statybinių medžiagų, santechnikos, remonto prekių, buitinės technikos iki gyvūnų, mokyklinių prekių, žaislų ir daugelio kitų.

„Kasdien apsipirkti mūsų prekybos tinkle yra tūkstančių klientų pasirinkimas. Siekiame jiems suteikti gerą apsipirkimo patirtį, padėti sutaupyti. Nuolat peržiūrėsime žemos kainos pasiūlymus ir didinsime jų skaičių, reaguodami į klientų poreikius“, – kalba prekybos tinklo atstovas.

Pasak V.Romeikos, stiprėjant daugiakanalės prekybos svarbai, „žalios kainos“ galios ir fizinėse, ir elektroninėje parduotuvėse bei apsiperkant per mobiliąją aplikaciją. Prekes mažesnėmis kainomis galės įsigyti ir nedalyvaujantys lojalumo programoje klientai.

„Kesko Senukai“ valdomą prekybos tinklą sudaro 94 nuosavos ir franšizės pagrindu veikiančios parduotuvės Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Bendrovei priklauso ir elektroninę prekybą plėtojanti „Kesko Senukai Digital“, valdanti elektronines parduotuves „Senukai.lt“, „1A.lt“, „K-Senukai.lv“, „1A.lv“, „K-Rauta.ee“ ir „1A.ee“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?