„Verslai vis dažniau susiduria su dilema – kaip užtikrinti, kad jų žinutė pasiektų būtent tą žmogų, kuris gali tapti klientu? Kai tradiciniai reklamos kanalai išbandyti, prekių ženklai ieško būdų kaip išsiskirti iš konkurentų ir nustebinti klientus.
Netradicinės ir unikalios vietos reklamai leidžia pasiekti tikslinę auditoriją greičiau, pigiau ir efektyviau. Pavyzdžiui, sportinius drabužius ir avalynę galima reklamuoti sporto klubuose, o maisto papildus – sveikatos įstaigose.
Reklama žengia ten, kur potencialūs klientai jau yra ir kur juos veikia tam tinkamas kontekstas bei aktualija. Taip taupomas reklamos biudžetas“, – teigia bendrovės „Connective media“, valdančios skaitmeninių ekranų tinklą B2Screen bei sukūrusios Forads.lt platformą, Plėtros ir pardavimų vadovė Aušra Jarutytė.
Reklamos unikaliose vietose poreikis auga kartais
„Reklamos rinka žengia į naują erą: įsilieja į kasdienes žmonių erdves. Inovatyvios reklamos neįprastose vietose, pavyzdžiui: restoranuose, verslo centruose, sporto klubuose, oro uostuose ar net lėktuvuose, gydymo įstaigose, įvairiose parduotuvėse ar renginių arenose, poreikis auga kartais.
Yra tekę klientams laukti ištisus mėnesius, kol atsilaisvins ilgam išpirkta išskirtinė reklamos pozicija. Todėl nuolat ieškome naujų verslo partnerių, unikalių reklamos galimybių, originalių, netikėtų vietų, kad patenkintume ištroškusių naujovių prekių ženklų poreikį“, – pasakoja A.Jarutytė.
Plėtėsi partnerių tinklas, augo komanda
2024-ieji buvo itin dinamiški metai reklamos rinkoje. Lietuvoje startavo unikali reklamos el. platforma ForAds.lt,, kurioje galima „nusipirkti“ ar „parduoti“ reklamą, veikianti kaip reklamos el. parduotuvė.
„Sulaukėme daugybės užklausų bei naujų partnerių, patikėjusių savo reklamos plotų pardavimus mūsų komandai. Plėtėsi partnerių tinklas, augo ir mūsų komanda.
Kviečiame bendradarbiauti visus verslus, turinčius ekranus ar kitokį reklamos plotą savo reikmėms, juos įdarbinti ir dalį reklamos eterio parduoti reklamai. Taip padėsime jiems taupyti skaitmenizavimo įrankių kaštus bei sukursime kitiems ypatingą galimybę reklamuotis ten, kur anksčiau jos nebuvo“, – privalumus vardina už Forads.lt plėtrą atsakinga A.Jarutytė.
Ji teigia, kad šiandien reklamos rinkos taisykles keičia trys raktiniai žodžiai: dinamika (interaktyvi reklama), tikslumas (vieta, kurioje potencialūs klientai jau yra) bei efektyvumas, leidžiantis verslams pasiekti geresnių rezultatų su mažesnėmis investicijomis.
Reklamos plotų nuoma – iš vienų rankų
Vienas didžiausių įvardijamų ForAds.lt platformos privalumų – patogus žemėlapis, kuriame galima matyti, kokie reklaminiai plotai yra tam tikroje Lietuvos vietoje. Tai palengvina darbą tiek tiesioginiams įmonės klientams, tiek media agentūroms.
„Esame kaip tiltas, jungiantis reklamos galimybių ieškančius verslus su reklamos plotų savininkais. Ši platforma suteikia verslams galimybę visus reklamos kanalus patogiai rasti vienoje vietoje ir matyti lokacijas viename reklamos žemėlapyje.
Pastebime, kad klientams patogiau reklamos paslaugas užsakyti per centralizuotą platformą nei kreiptis į keliolika skirtingų paslaugų tiekėjų“, – teigia A.Jarutytė.
Būtent B2Screen komanda ir sukūrė šį inovatyvų įrankį ForAds.lt, kuris padeda taupyti laiką, planuojant ir užsakant reklamines kampanijas. Idėjai įgyvendinti prireikė daugiau nei metų.
Šiandien reklamos platformoje ForAds.lt galima rasti apie 20 skirtingų kategorijų reklamos projektų, kuriuose virš 400 skirtingų objektų su virš 3000 skirtingų reklamos galimybių. Taip pat, platformoje yra ir prie konkretaus objekto nepriskirtų reklaminių pozicijų, tokių kaip: kelionių žurnalas, randamas lėktuvuose, paštomatų tinklas, esantis per visą Lietuvą ar Vilniaus viešojo transporto ekranai, kurie nuolat keliauja po miestą.
Šia reklamos plotų nuomos platforma ir reklamos žemėlapiu kiekvienas verslas ar media, reklamos agentūra gali naudotis nemokamai, o partneriais gali tapti net ir reklamos rinkos konkurentai.
„Džiaugiamės per metus užmezgę daugybę partnerysčių ir užsitarnavę patikimo partnerio reputaciją. Kartu mes galime sukurti efektyvias reklamos kampanijas, kurios dar geriau pasiekia klientų tikslinę auditoriją ir padeda augti verslams“, – teigia B2Screen Plėtros ir pardavimų vadovė.
Kaip efektyviai pasiekti skirtingas auditorijas?
ForAds.lt komanda ne tik siūlo platų reklamos kanalų spektrą, bet ir dalijasi vertingais patarimais, kaip efektyviai pasiekti skirtingas auditorijas.
Pavyzdžiui, sveikatos sektoriuje konkuruojančios įmonės gali pasinaudoti ekranais, esančiais 16-oje Lietuvos miestų, kad pasiektų besirūpinančius savo sveikata žmones. Sporto klubai, kur lankytojai praleidžia vidutiniškai valandą, taip pat yra puiki vieta reklamuoti sveikatingumo ar grožio produktus bei paslaugas, aktualias sportuojantiems žmonėms.
Verslo centrų ekranai yra idealus sprendimas, norint pasiekti sprendimų priėmėjus ir specialistus. Tai puiki galimybė reklamuoti automobilius ar jų nuomos paslaugas, bankų ir finansinių paslaugų sprendimus, IT inovacijas ar sveikatos draudimus, mokymus bei kitas aukštesnių pajamų auditorijai aktualias prekes.
Prekybos centrai, parduotuvės ar restoranai suteikia galimybę pasiekti šeimas ir jaunimą bei daryti įtaką dar prieš renkantis ką pirkti – tai puiki vieta prekių ženklams priminti apie save.
Pramoginiai renginiai, sporto varžybos ar tam tikro sektoriaus parodos taip pat yra puikus būdas pritraukti dėmesį ir sukurti ryšį su potencialiais klientais.
„Kiekvienai reklamos kampanijai mūsų profesionali pardavimų komanda parinks unikalias vietas ir efektyviausią būdą pasiekti savo tikslinę auditoriją. Dirbame kartu su klientais ir dėl klientų, taigi turėdami platų reklamos plotų tinklą tikrai galime patenkinti įvairaus sektoriaus įmonių poreikius. Tuo pačiu, laukia ir dar keletas naujienų, kurios, tikiu, irgi nustebins rinką bei užkariaus vietą klientų širdyse ir reklaminėse kampanijose“, – teigia B2Screen bei Forads.lt Plėtros ir pardavimų vadovė Aušra Jarutytė.