Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Reklamos gamintojų forume „Ad / Print Masters“ – apie tai, kur keliasi iš stendų ištrūkusi reklama

„Šiandien reklamos negalime atspausdinti nebent ant vandens“, – tikina spaudėjų ir reklamos gamintojų forumo „Ad / Print Masters“ organizatoriai. Į birželio 28-30 dienomis Druskininkuose organizuojamą forumą atvyks ne tik pranešėjai iš Italijos, Švedijos, Graikijos ir kitų šalių, tačiau bus atvežta ir moderniausia spaudos technika. Organizatorių teigimu, šiuo metu itin sparčiai populiarėja spauda ant tekstilės, o reklamos rinkai augant, UV spauda ant įvairių paviršių tampa itin pelninga niša.
Forumo „Ad / Print Masters“  akimirka. Organizatorių nuotr.
Forumo „Ad / Print Masters“ akimirka / Forumo organizatorių nuotr.
Temos: 3 Gamyba Spauda Reklama

Į forumą kasmet susirenka apie 1000 reklamos gamintojų ir spaustuvių atstovų iš 300 Lietuvos bei Europos bendrovių.

Forume diskutuojama apie efektyvų verslo valdymą, paprastesnes finansavimo bei subsidijavimo galimybes, naujausias UV, tekstilės ar skaitmeninės spaudos tendencijas. Renginio dalyviai turi galimybę pamatyti, kaip reklama ar logotipai atspaudžiami ant kasdien naudojamų daiktų: drabužių, išorinių laikmenų, produktų pakuočių.

Galimybė išbandyti moderniausią įrangą

Dažniausiai forumai apsiriboja ekspertų pranešimais, tačiau „Ad / Print Masters“ dalyviai turi galimybę naujausią techniką pamatyti ir išbandyti praktiškai.

Daugiau nei 300 kvadratinių metrų ploto salė yra skirta moderniausiems Japonijos, Pietų Korėjos, Vokietijos, Švedijos ir kitų šalių gamintojų įrengimams pademonstruoti. Lankytojai gali juos iš arti apžiūrėti, pamatyti spaudos pavyzdžių ir netgi pamėginti patys ką nors atspausdinti. Žinomų gamintojų įrangą naudoja tiek mažos, tiek stambios Europos reklamos spaudos kompanijos, su ja dirbti labai paprasta.

„Renginio poreikį pajutome supratę, kad nėra nieko, kas vienytų visus reklamos gamintojus, suburtų juos į vieną vietą. Kasdienybėje visi konkuruoja, tačiau susirinkę čia atsipalaiduoja ir dalinasi patirtimi, kartu ieško sprendimų iškilusiems iššūkiams“, – sako vienas renginio organizatorių, bendrovės „InSpe“ atstovas Donatas Dilda.

Vakare organizatoriai numato laiko diskusijoms prie užkandžių, jaukioje aplinkoje – forumo dienos pranešimams aptarti. Diskusijų metu iš rinkos senbuvių galima išgirsti vertingų įžvalgų.

Reklamos spauda ant tekstilės šiuo metu yra populiari, lengvai technologiškai įgyvendinama ir pelninga. Su įrengimais gali dirbti tiek profesionalai, tiek mėgėjai.


Pastaruoju metu reklamos gamintojai ir spaustuvininkai vis dažniau atkreipia dėmesį į technologiškai pažangią įrangą. Jai įsigyti reikia investicijų, tačiau modernūs įrengimai gali veikti su minimalia žmogaus priežiūra, taigi, mažiau kaštų skiriama darbo jėgai, tokiu būdu nauja technika gana greitai atsiperka. Turint technologinį pranašumą, tai yra galimybę spausdinti kokybiškiau, daug lengviau konkuruoti ne tik vietinėje bet ir pasaulinėje rinkoje.

„Pranešėjai kalbės verslo vystymo ir šiuolaikinių spaudos technologijų temomis. Šio sektoriaus atstovai nori spausdinti kokybiškai, greitai, efektyviai – visa tai jie gali pasiekti dalyvaudami šiame forume“, – sako D. Dilda.

Reklama peržengia tradicinius rėmus

Šiuolaikiniai tiksliniai spausdintuvai gali spausdinti ant įvairiausio pluošto medžiagų: nuo vėliavų iki baldų apmušalų, taip pat spaudą galima uždėti ant natūralaus pluošto marškinėlių.

Tai stipriai išplečia reklamos galimybes: galima, pavyzdžiui, pasiūti įmonės logotipais papuoštus sėdmaišius, taip išmarginta medžiaga aptraukti kėdes, krėslus, minkštuosius baldus.

„Reklamos spauda ant tekstilės šiuo metu yra populiari, lengvai technologiškai įgyvendinama ir pelninga. Su įrengimais gali dirbti tiek profesionalai, tiek mėgėjai, vienas įrenginys gali atspausti reklamą ant įvairių tipų medžiagos“, – sako D. Dilda.

Jis tikina, jog investicija į ant tekstilės spausdinantį įrenginį gali atsipirkti per mėnesį. Ar tikrai? Organizatoriai žada tai įrodyti forumo metu.

Pradedant naują verslą nebūtina turėti daug lėšų – yra galimybių pasinaudoti įvairiomis valstybės subsidijomis arba privačių bendrovių paskolomis.

„Turėsime pranešėją ir iš Lietuvos darbo biržos, kuris papasakos, kokiu būdu valstybė subsidijuoja kai kurias darbo vietas, kur galima sutaupyti. Lietuvos inovacijų centro, „UniCredit“ specialistai papasakos, kaip sukurti investicinį projektą, kokių yra verslo finansavimo galimybių. Taigi, apie reklamos gamybos verslą gali pagalvoti ir tie, kurie neturi daug lėšų verslo pradžiai. Kol kas, tiek ekonomika, tiek išlaidos reklamai auga“, – sako pašnekovas.

Trečią kartą bendrovės „InSpe“ organizuojamas forumas reklamos ir spaustuvių atstovams vyks Druskininkų „SPA Vilnius resort“ viešbutyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos