„Lietuviški pieno produktai – itin mėgstami ir vertinami vietinių pirkėjų, tad nuo šiol pavyks dar labiau sutaupyti įsigyjant pamėgtus produktus. Plačiu asortimentu galintis pasigirti prekybos tinklas nuo šios pasiūlys pigiau įsigyti pasukų, kefyro, grietinės, grietinėlės, varškės, jogurto“, – sako tinklo generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius.
Anot „Rimi“ atstovo, pastaruoju metu jie pastebi, kad pirkėjai yra itin jautrūs kainai ir ieško rinkoje ne tik kokybiškų prekių, bet ir pačių geriausių kainų, nuolat peržiūri kaininius leidinius ir lygina kainas – tad prekybos tinklas jau kelis mėnesius atliepia šį klientų poreikį ir kampanijos „Rimi perku ir man ramu“ metu savo parduotuvėse daugiau nei 600 mėgstamų prekių parduoda už bene žemiausią įprastą rinkoje kainą, kurios yra žymimos specialiu raudonu euro ženklu: „Ši kampanija padėjo pirkėjams sutaupyti vien liepos mėnesį iki 600 tūkst. eurų. Norime, kad pirkėjams apsipirkimas būtų patogus, jiems nereiktų ieškoti gerų kainų skirtingose parduotuvėse, o viską rastų vienoje vietoje – tad galėtų dar vis šiltus rudens vakarus leisti artimųjų apsuptyje.“
Šiuo metu Lietuvoje veikia 85 mažmeninės prekybos tinklo „Rimi“ parduotuvės bei e. parduotuvė „Rimi.lt“. Bendrovėje dirba beveik 3 300 darbuotojų. „Rimi Lietuva“ yra Švedijos mažmenininkui „ICA Gruppen“ priklausančios dukterinės įmonės „Rimi Baltic“ dalis. „ICA Gruppen“ – pirmaujanti mažmeninės prekybos kompanija Šiaurės regione, daugiausia dėmesio skirianti maistui ir sveikatai.
Daugiau su „Rimi“ projektu susijusių testų, straipsnių bei video turinio rasite čia.