Galima išgelbėti daugiau nei 100 tonų maisto per mėnesį
Kaip socialiai atsakingas prekybos tinklas „Rimi“ nuolat šviečia visuomenę apie šios problemos svarbą ir įvairius sprendimo būdus. Vienas jų – įsigyti besibaigiančio galiojimo produktų iki perpus mažesne kaina. Dabar „Rimi“ mobiliosios programėlės pirkėjai gali lengvai sužinoti, kuriose šio prekybos tinklo parduotuvėse parduodami minėti maisto produktai.
„Pastebėjome, kad klientai aktyviai naudojasi šia galimybe, o atpigusių maisto produktų pardavimai kas mėnesį didėja. Matyti, kad pirkėjai dažniausiai perka „Rimi“ paruoštus nukainuotus produktus: šviežią mėsą, duoną, vaisius ir uogas, taip pat pieno produktus. Bendrai nukainotų maisto produktų pardavimai ne tik išaugo visose kategorijose, bet kai kuriose iš jų padidėjo net kelis kartus“, – teigia prekybos tinklo „Rimi“ atstovė.
Pasak E.Krasauskienės, vidutiniškai per mėnesį Lietuvoje tokiu būdu nuo utilizavimo galima išgelbėti apie 103,5 tonas maisto produktų: 45 tonas sudaro „Rimi“ vartojimui paruoštas maistas, 20 tonų – šviežia mėsa, beveik 18 tonų – duona ir kepiniai, 10,5 tonas – daržovės, vaisiai ir uogos, o beveik 10 tonų – įvairūs pieno produktai.
Klientai sutaupė daugiau nei 4,37 mln. eurų
Prekybos tinklo „Rimi“ ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė pasakoja, kad pirkėjai vertina galimybę įsigyti maisto produktų iki perpus mažesne kaina, tokiu būdu ne tik sutaupant, bet ir prisidedant prie maisto atliekų mažinimo.
„Matome, kad pirkėjai vis dažniau pastebi ir renkasi į savo krepšelius įsidėti nukainotus produktus, nes tai yra galimybė ne tik išleisti mažiau maistui, bet ir sumažinti maisto atliekų kiekį bei skatinti atsakingą maisto vartojimą. Sumažintų kainų maisto produktai suteikia galimybę pirkėjams įsigyti vis dar vartotinų, aukštos kokybės produktų iki 50 proc. pigiau nuo pradinės produkto kainos – akivaizdu, kad tai tampa protingu pasirinkimu, ruošiant kasdienį maistą.
Mūsų duomenimis, per pirmuosius aštuonis šių metų mėnesius „Rimi“ klientai, pirkdami nukainotus produktus, už juos mokėjo vidutiniškai 51 proc. įprastos produkto kainos ir taip sutaupė daugiau nei 4,37 mln. eurų“, – sako E.Krasauskienė ir priduria, kad iš viso trijose Baltijos šalyse galimybe įsigyti produktų su nuolaida bent kartą pasinaudojo apie 1,3 mln. klientų ir dauguma jų „Rimi“ lojalumo programos narių. Lietuvoje aktyviausi buvo didžiųjų miestų gyventojai: vilniečiai, kauniečiai, klaipėdiečiai, panevėžiečiai bei šiauliečiai.
Verta suskubti ir dairytis oranžinės spalvos lipdukais pažymėtų prekių
E.Krasauskienė pažymi, kad priklausomai nuo „Rimi“ parduotuvės formato, joje kasdien gali būti dešimtys ar net šimtai tokių besibaigiančio galiojimo nukainotų produktų, tačiau jų kiekis ribotas, todėl gali pasitaikyti atvejų, kai tam tikri produktai greitai išparduodami.
„Norėdami sužinoti, kokių nukainotų produktų yra artimiausioje „Rimi“ parduotuvėje, mobiliojoje programėlėje atidarykite skyrių „Besibaigiančio galiojimo produktai“ ir pasirinkite atitinkamą parduotuvę, kurioje bus surinkta visa aktuali informacija. Savo ruožtu parduotuvėje šiuos produktus atpažinsite pagal oranžinį kainos lipduką. Be to, jei pritrūkstate idėjų, kaip kūrybingai panaudoti įsigytus maisto produktus, verta apsilankyti www.rimi.lt ar mobilioje „Rimi“ programėlėje ir pasinaudoti dirbtinio intelekto įrankiu „Gaminu – neišmetu“. Ši programa padės iš turimų ingredientų pasigaminti maistingų patiekalų visai šeimai – tereikia pasirinkti turimus produktus. Taip prisidėsite prie aplinkos tausojimo ir ženkliai sutaupysite namų biudžetą“, – teigia prekybos tinklo „Rimi Lietuva“ ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė.
Daugiau su „Rimi“ projektu susijusių testų, straipsnių bei video turinio rasite čia.