„Rimi“ toliau didina sertifikuotų ingredientų skaičių privačios etiketės produktuose

Lietuviai vis daugiau dėmesio skiria tvariems, ekologiškiems ir kokybiškiems gaminiams. Rinkdamiesi produktus parduotuvių lentynose gyventojai atkreipia dėmesį į jų kilmės šalį, sudėtį bei kokybę įrodančius sertifikatus. Pirkėjai vis labiau stengiasi, kad jų pasirinkti gaminiai mažintų oro taršą, socialinę nelygybę ar prisidėtų prie tvaraus žemės išteklių naudojimo. Siekdamas atliepti visuomenėje vyraujančias tendencijas ir prisidėti prie pasaulinių tvarumo klausimų sprendimo, prekybos tinklas „Rimi“ planuoja gerokai išplėsti sertifikuotų ingredientų naudojimą privačios etiketės produktuose. Kaip pastebi socialinės atsakomybės strategijos ir vystymo vadovas Liudvikas Aleliūnas, nors ir dabar daugumoje privačių „Rimi“ gaminių yra tik sertifikuoto palmių aliejaus, netolimoje ateityje šie reikalavimai bus taikomi ir kavai, arbatai, kakavai, žuviai, jūros gėrybėms bei medvilnei.
Testas: Kas slypi po „Rimi“ nauju vardu žemoms kainoms ,,Rimi Smart”?
Testas: Kas slypi po „Rimi“ nauju vardu žemoms kainoms ,,Rimi Smart”? / „Rimi“ nuotr.

Lietuviams rūpi tvarumo ir lygybės klausimai

Visuomenės susirūpinimas tvarumo, lygių galimybių ar geopolitiniais klausimais kasmet vis auga. Prekybos tinklo „Rimi“ šių metų vasarą atliktos apklausos duomenimis, net 40 proc. lietuvių norėtų, kad įmonės labiau prisidėtų prie oro taršos mažinimo, o 34 proc. rinktųsi parduotuvę pagal tai, ar ji laikosi įstatymų bazės numatytų nuostatų darbuotojo ir darbdavio santykiuose. Pirkėjai išskiria ir svarbius rodiklius prekybos tinklui, norinčiam vadinti save tvariu: net 47 proc. lietuvių mano, kad toks prekybos tinklas turėtų pardavinėti tik sertifikuotus, aukštos kokybės gaminius, o 63 proc. įsitikinę, jog pati įmonė turėtų kelti diskusijas apie tvarumą ir skatinti gyventojus rinktis ekologiškesnius produktus. Pasak „Rimi“ socialinės atsakomybės strategijos ir vystymo vadovo Liudviko Aleliūno, toks gyventojų palankumas tvariems pasirinkimams džiugina.

„Rimi“ nuotr./Liudvikas Aleliunas
„Rimi“ nuotr./Liudvikas Aleliunas

„Pastaruoju metu pastebime tendenciją, kad mūsų pirkėjai daugiau dėmesio skiria sertifikuotiems gaminiams, kurie prisideda prie gerovės gamtai ir socialinių garantijų jos gamintojams puoselėjimo. Stengiamės tai atliepti siūlydami ne tik įvairių gamintojų, bet ir „Rimi“ privačios etiketės produkciją. Iki 2027 m. pabaigos sieksime, kad mūsų produktai būtų gaminami tik iš sertifikuotų ingredientų. Sertifikatai bus privalomi visiems gaminiams, kurių sudėtyje yra ne mažiau kaip 5 proc. kakavos, arbatos ar kavos, ne mažiau kaip 50 proc. žuvies ir jūros gėrybių produkcijos, 100 proc. medvilnės produktų, sojos ir palmių aliejaus“, – pažymi specialistas.

Iš viso šie pokyčiai palies mažiausiai 300 „Rimi“ privačios etiketės gaminių. Sertifikuotų gaminių naudojimas prisidės prie tokių problemų sprendimo kaip miškų kirtimas, didelis energijos ar vandens suvartojimas, pesticidų naudojimas, intensyvi žvejyba, jūrų buveinių naikinimas ar netinkamos darbo sąlygos.

Sertifikatai padės užtikrinti ne tik kokybę, bet ir darbo sąlygas

Atliktos apklausos rezultatuose atsispindi tendencija, kad lietuviams svarbu auginamų gyvūnų gerovė, produktų kokybė, vietinė produkcija ir geros produktus gaminančių darbuotojų darbo sąlygos. Prekybos tinklas „Rimi“, atliepdamas šiuos pirkėjų lūkesčius, įsiveda reikiamus sertifikatus, padėsiančius užtikrinti visus kriterijus.

„Fairtrade“, „Rainforest Alliance“, „MSC“, „ASC“ ir „EU Organic“ sertifikatai žymi produktus, kuriais užtikrinama visų gaminančių grandžių materialinė gerovė, gamtos sauga ir klimato kaitos mažinimas. Pasak „Rim i“ atstovo L.Aleliūno, tai padės pirkėjui lengviau atsirinkti tinkamus gaminius.

„Rimi“ nuotr./Tvarumo ženklinimas
„Rimi“ nuotr./Tvarumo ženklinimas

„Sertifikatai, kuriais patvirtinama produkto kilmė, aplinkai nekenksminga gamyba ar auginimas, atsakingas resursų valdymas ir sąžiningas elgesys su produktą auginančiais žmonėmis, yra veiksmingas ir visuotinai pripažintas būdas mažinti riziką tiekimo grandinėje. Tai padeda ne tik sustabdyti žalą aplinkai, bet ir mažina tokius žmogaus teisių pažeidimus kaip vaikų darbas ar perteklinis išteklių vartojimas. Įsipareigodami „Rimi“ privačiu prekės ženklu pažymėtuose produktuose naudoti tik sertifikuotus produktus, užtikriname pirkėjui galimybę lengviau atpažinti ir parduotuvėse pamatyti sveikatai palankius bei tvariau pagamintus produktus“, – pažymi „Rimi“ socialinės atsakomybės strategijos ir vystymo vadovas.

Daugiau su „Rimi“ projektu susijusių testų, straipsnių bei video turinio rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų