„Rinkodaros avangardas“ – diskusija apie dirbtinį intelektą ir fizinių prekybos vietų ateitį

Kaip dirbtinį intelektą pritaikyti verslo procesams optimizuoti ir konkretiems rinkodaros sprendimams išspręsti? Kaip tiesiogiai stebėti rinkodarinių veiksmų efektyvumą mažmenoje? Ar ateityje vis dar bus reikalingos fizinės parduotuvės?
Adamas Westas
Adamas Westas / Partnerio nuotr.
Temos: 1 Rinkodara

Atsakymus į šiuos ir panašios tematikos klausimus kviečia sužinoti antroji „Rinkodaros avangardo“ konferencija, kuri balandžio 12 dieną, ketvirtadienį, vyks kūrybinių industrijų centre „Pakrantė“. Ši konferencija – komunikacijos ir žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ ir „KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto“ konferencijų ciklo, kuris prasidėjo praėjusiais metais, dalis.

„Mes orientuojamės į praktinį žinių pritaikymą ir naudą įmonėms, o ne į „sausą“ tendencijų pristatymą, kaip dažniausiai vyksta daugelyje panašaus pobūdžio konferencijų. Siekiame pristatyti naujausias ir eksperimentines rinkodaros praktikas, kurios paveikia visuomenę. Geriausiai mūsų viziją atspindi žodis „avangardas“, kuris apima novatoriškumą ir eksperimentus, todėl jį pasirinkome pavadinimui“, – pasakoja dr. Eleonora Šeimienė, KOG instituto vadovė, ir pabrėžia, kad šia konferencija siekiama prisidėti prie kokybinio komunikacijų ir rinkodaros paslaugų rinkos augimo.

Dėmesys mažmeninės prekybos efektyvumui

Šių metų konferencijos pranešimų temos skirtos mažmeninės prekybos efektyvumui didinti. Naujausiais tyrimais, jų rezultatais, įžvalgomis ir praktine verte dalinsis pasaulio rinkodaros, inovacijų, vartotojų elgsenos sričių autoritetai. Iš viso bus 4 pranešėjai iš užsienio.

Vienas jų – Adamas Westas, vienos iš sparčiausiai augančių dirbtinio intelekto bendrovių „Satalia“ rinkodaros vadovas. Minėtos bendrovės tikslai – sujungti optimizavimo ir statistinio mašinų mokymosi procesą, išspręsti sunkiausias optimizavimo problemas įvairiose srityse, tarp jų ir rinkodaroje.

Savo pranešime, klausimą ar išliks fizinės parduotuvės, kels Janas Hilleslandas, mažmeninės prekybos valdymo bei pirkėjų elgesio specialistas. Jis daugiau nei 20 metų kaupė žinias ir patirtį prekybos, vartotojų elgsenos, tarptautinio verslo, inovacijų ir rinkodaros srityse. Taip pat yra knygų apie mažmeninę prekybą autorius. Šiuo metu J. Hilleslandas vadovauja „Link Analytix Global“ taip pat yra minėtos įmonės ir „Big Blue&Company & ETC Insights“ bendraturtis.

Pranešimą apie automatizavimo įtaką augimui pristatys Sebastianas Kerthas, pagrindinis „Google“ performance padalinio vadovas Vokietijoje. O verslininkas ir technologijų entuziastas Danielis Reilly pateiks įžvalgas ir patarimus, kaip optimizuoti mažmeninę prekybą piko metu ar kaip pagerinti kasdienę įmonės veiklą. „BeMyEye“ kompanijos viceprezidentas pastaruosius 7 metus orientuojasi į mažmeninės strategijos palaikymo platformas, tokias kaip „Groupon“, „Cardlytics“ ir „BeMyEye“.

„Rinkodaros avangardas“ vyks balandžio 12 dieną. Visa programa: www.inspiredbyinspired.com.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų