Rolandas ir daržovės: meilė ne iš pirmo žvilgsnio

Daugiau nei 12 metų išskirtinės kokybės daržovėmis prekiaujančios „Rolando daržovės“ trečią parduotuvę sostinėje atidarė „Vilnius Outlet“. Verslininkas pasakoja, kad didžiausias iššūkis plečiantis yra išsaugoti nepriekaištingą kokybę, o tada – prisijaukinti naujus klientus.
„Rolando daržovės“ – vieta, kur žmonės ateina įsigyti ne tik daržovių
„Rolando daržovės“ – vieta, kur žmonės ateina įsigyti ne tik daržovių / Asmeninio archyvo nuotr.

Rolando Vestarto meilė daržovėms nebuvo meilė iš pirmo žvilgsnio. Kaip pasakoja sėkmingo verslo savininkas, grįžus iš emigracijos Airijoje per pačią 2009-ųjų finansinę krizę reikėjo kažko griebtis.

„Uošvis rimtai ūkininkavo, pasiūlė prekiauti daržovėmis turguje. Nebuvau nei prekybininkas, nei verslininkas. Stoviu pirmomis dienomis, nežinau net kaip pakuoti, o dar žinomų žmonių atėjo apsipirkti“, – dabar jau juokdamasis pasakoja R.Vestartas.

Asmeninio archyvo nuotr./„Rolando daržovės“ – vieta, kur žmonės ateina įsigyti ne tik daržovių
Asmeninio archyvo nuotr./„Rolando daržovės“ – vieta, kur žmonės ateina įsigyti ne tik daržovių

Ilgainiui verslininkas pasakoja pajautęs malonumą bendrauti su pirkėjais, kitais ūkininkais ir tiekėjais iš užsienio. Todėl kai verslas ėmė augti ir teko rinktis – nusprendė koncepcijos nekeisti.

„Turgaus koncepcija žmonėms patinka, čia daug spalvų, galima visas prekes paliesti, apie jas paklausti. Ir komandą rinkausi taip, kad žmonės norėtų eiti į darbą, bendrauti, pasakoti žmonėms apie derlių, prekes ir t.t. Tą pirkėjai mėgsta, tą ir pats mėgau daryti – užkalbinti žmones, pabendrauti“, – pasakoja R.Vestartas.

Pasak „Rolando daržovių“ savininko, įmonei dirbant ilgiau nei dešimtmetį, matosi ir klientų gyvenimo pokyčiai – kas anksčiau ateidavo dviese, jau, žiūrėk, laukiasi, o po to apsipirkti jau ateina trise.

„Kasdien prisilieti prie žmonių gyvenimo, jie tampa kaip giminės, tik kad ne visų vardus žinai“, – pasakoja R.Vestartas.

„Rolando daržovės“ – sostinėje jau gerai pažįstamas prekės ženklas, tačiau plėtros planus verslininkai vis atidėdavo.

„Pasiūlymų per tą laiką buvo įvairių, bet nenorėjome pamesti kokybės. Man pačiam labai svarbu smulkmenos, detalės, kurios ir sudaro visumą. Be geros komandos išlaikyti tokios kokybės, o tuo pačiu ir plėstis būtų sunku. Kai susiformavo komanda ir įvyko tas lūžis – atidarėme trečią parduotuvę „Vilnius Outlet“, – sako R.Vestartas.

Asmeninio archyvo nuotr./„Rolando daržovės“ – vieta, kur žmonės ateina įsigyti ne tik daržovių
Asmeninio archyvo nuotr./„Rolando daržovės“ – vieta, kur žmonės ateina įsigyti ne tik daržovių

Išskirtinė kokybė ir aptarnavimas

Ne paslaptis, jog „Rolando daržovių“ klientas yra nelinkęs medžioti akcijų, o renkasi aukščiausią kokybę ir per ilgus metus sukauptas žinias.

„Tokių kainų, kokias matome didžiuosiuose prekybos centruose, aš niekada nepasiūlysiu, nes neretai daržoves jie atiduoda už mažesnes sumas, nei savikaina. Jiems svarbiausia kaina. Jie perka kuo pigiau ir nori, kad daržovės ilgai laikytųsi. Tuo tarpu man svarbiausia, kad viskas būtų šviežia, gardu ir gražiai atrodytų “, – tikina pašnekovas.

Pasak jo, ne mažesnį vaidmenį siekiant kokybės atlieka ir tai, kada bei kokios daržovės atkeliauja į parduotuvių lentynas, nes čia, kitaip nei didžiuosiuose prekybos centruose, visus metus ispaniškų pomidorų rasti tikrai nebus galima.

„Gamtos neapgausi – jei neauga tuo metu, tai kažkokio stebuklo nepadarysi. Pavyzdžiui, baigiasi cukinijos Lietuvoje, po to Lenkijoje, tada Pietų Europoje. Tuo tarpu šilauogės pirmiausiai atvažiuoja iš Pietų Amerikos, vėliau iš Afrikos, Maroko, vis artėdamos link mūsų. Marokas – jau labai gera kokybė. Tada ateina Ispanijos, Lenkijos laikas. Palaukiame dvi savaites ir jau galim džiaugtis lietuviškomis uogomis“, – pasakoja R.Vestartas.

Ką pastaruoju metu pastebi prekybininkas – lietuviai vis anksčiau nori šviežių uogų, egzotiškų vaisių.

„Žmonės keliauja, jau yra ragavę tikrai gardžių prinokusių mangų ir tokios kokybės ieško Lietuvoje. Ieškome tokių produktų, tiekėjai siunčia nuotraukas, tariamės. Kartą net yra tekę prekiauti trešnėmis iš Australijos“, – tikina R.Vestartas.

Tiesa, yra dalykų, prie kurių lietuviai taip ir nepriprato – jei, pavyzdžiui, Europos pietuose maistas neįsivaizduojama be baklažanų, pankolių, tai pas mus tokių produktų dar nuperkama mažai.

„Daug ką diktuoja ir oras – atšalo, žiūrėk jau rauginti agurkai ir kopūstai paklausūs. Vasarą šių produktų parduodame dešimtis kartų mažiau. Ką žmonės įprato daryti – tai valgyti pavasarinius žalumynus visus metus: salotas, krapus, svogūnų laiškus“, – pasakoja R.Vestartas.

Karantinas iššlavė lentynas

Kai vieni verslai per karantiną pakibo nežinioje dėl ateities, prekybininkams teko kaip reikiant pasiraitoti rankoves: žmonės plūdo ieškodami ilgai negendančių prekių. Maišais buvo perkamos bulvės, raugintos daržovės, sultys, morkos, obuoliai.

„Stoviu kažkada ir galvoju – kada jūs tiek suvalgysit. Vyko apsipirkimas apokalipsei. Per antrą bangą jau visi buvo pažįstami su padėtimi, tai tokios bangos nebebuvo“, – sako R.Vestartas.

Pasak verslininko, žmonės per karantiną daugiau gamino namie, atsirado nemažai naujų klientų, ieškančių kokybiškų produktų. Tai paskatino drąsiau galvoti apie plėtrą.

„Rolando daržoves“ pirkėjai gali rasti „Vilnius Outlet“ pirmajame aukšte, šalia gurmaniško maisto parduotuvių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų