„SEMSeye“ žmonių sensoriai klientų srautams skaičiuoti

Įpusėjus Kalėdų karštinei ir nusidriekus eilėms prie didžiųjų prekybos centrų kyla klausimas – kokios akcijos pritraukia daugiausia pirkėjų? UAB „Sems Technologies" sukūrė klientų srautų skaičiavimo ir analitikos sprendimą, kuris leidžia prekybininkams analizuoti pirkėjų elgseną prekybos centruose taip, kaip tai daro elektroninių parduotuvių vystytojai. Pasinaudojus technologija galima matyti ne tik apsilankiusių parduotuvėje skaičių, bet ir analizuoti kiek laiko klientai praleido žiūrėdami į vieną ar kitą vitriną, kokios prekės sulaukė daugiausiai susidomėjimo ar pakankamas kiekis pardavėjų, kaip pagerinti aptarnavimo greičius bei padidinti kokybę.
Sensoriai įvertina klientų srautą
Sensoriai įvertina klientų srautą / Organizatorių nuotr.
VIDEO: SEMSEYE - People Flow Counter & IoT Cloud Platform for Retail

„SEMSeye“ kuriami sensoriai ir analitinė platforma naudinga ne tik verslininkams, bet ir turi daugybę kitų praktikoje pritaikomų paskirčių. Pavyzdžiui, tokie žmonių sensoriai padėtų specialiosioms tarnyboms informuoti, kiek pastatuose yra žmonių. Įvykus vienokiai ar kitokiai nelaimei gaisrui, potvyniui gelbėjimo tarnybos būtų siunčiamos ne pagal pastato dydį, o pagal konkretų žmonių kiekį, kuriems reikalinga pagalba. Kauno mokslo ir technologijų parke įsikūrusi įmonė šių metų pavasarį tapo „Google„ korporacijos vystomos „Edystone Beacon“ technologijos sertifikuotais gamintojais. Tai leido patobulinti žmonių sensorius iki ne tik bendrą žmonių srautą skaičiuojančių įrenginių, bet ir gebančių interaktyviai bendrauti su žmonėmis, per išmaniųjų įrenginių aplikacijas siųsti konkrečiam asmeniui aktualius nuolaidų kuponus. Įrenginys taip pat gali vykdyti praėjimo kontrolės uždavinius – integruotis išmaniųjų namų valdyme atpažįstant žmogų ir pritaikant jam priskirtą apšvietimo, muzikos ar mėgstamo TV kanalo įjungimą.

Organizatorių nuotr./Lietuvių pasiūlytas sprendimas leidžia analizuoti kliento pasirinkimus
Organizatorių nuotr./Lietuvių pasiūlytas sprendimas leidžia analizuoti kliento pasirinkimus

Lietuvių įmonės užsakovai bei partneriai yra tokios garsios kompanijos kaip „Intel“ , „Cisco“, „Deutsche Telekom“.

Jei manote, kad ši žmonių srautų analitikos sistema verta pelnyti vieno iš inovatyviausių produktų titulą – skirkite savo balsą ČIA.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kaip sutrumpinti naujovių kelią iki būsimo specialisto: AIPA ir Vilniaus automechanikos ir verslo mokyklos pavyzdys
Reklama
Pavasaris – laikas kurti grožį savo kieme: specialistų patarimai, nuo ko pradėti ir kaip tvarkyti aplinką
Reklama
Žemės ūkyje vis labiau įsitvirtina biostimuliatoriai: kaip jie veikia?