„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Šiandien „Vičiūnų“ grupei – trisdešimt treji

Šiandien „Vičiūnų grupė“ – viena iš pasaulinės surimio rinkos lyderių ir pirmaujančių žuvies bei jūros gėrybių produktų gamintojų Europoje. Sunku patikėti, bet įmonė savo verslą prieš 33 metus pradėjo vežiodama žuvį „žiguliuko“ bagažinėje. „Vičiūnų“ įmonė, startavusi kaip nedidelis kooperatyvas, šiandien yra didžiulė korporacija, turinti daugiau kaip 4400 darbuotojų ir gamyklas ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Europos šalyse. Visa tai per 33 metus buvo sukurta sunkiu darbu, ryžtingais sprendimais ir atkaklumu.
Šiandien “Vičiūnų” grupei – trisdešimt treji!
Šiandien “Vičiūnų” grupei – trisdešimt treji! / Vičiūnų grupės nuotr.

1994 m. Plungėje atidaryta surimio produktų gamykla „Plungės kooperatinė prekyba“ greitai tapo gamybinio centro stuburu. Vėliau verslas kone kasmet pasipildydavo naujomis surimio, žuvies, vėliau ir kito maisto („Gyoza“ koldūnų, picų, „Crêpe“ blynelių) gamybos linijomis ar fabrikais.

Įmonės veiklos sferos jau seniai neapsiriboja jūros gėrybėmis ir dabar grupė apjungia kelias dešimtis gamybinių, logistikos ir prekybos įmonių į grandinę, kurios kokybės sertifikatų sąrašas galėtų užimti atskirą straipsnį.

Vičiūnų grupės nuotr./Šiandien “Vičiūnų” grupei – trisdešimt treji!
Vičiūnų grupės nuotr./Šiandien “Vičiūnų” grupei – trisdešimt treji!

„Šiuo metu „Vičiūnų“ įmonių grupės sandėliavimo patalpas sudaro daugiau kaip 18 000 kv. m., didžiausia jų dalis yra Kaune. Įmonių grupė turi daugiau kaip 200 sunkvežimių ir 4400 darbuotojų. Daugiau nei 3000 pavadinimų prekes eksportuojame net į 57 šalis. Grupės produktai ženklinami „Viči“, „Esva“, „Columbus“, „Food Luck“, „Moonstery“, „Gyoza“ ir kitais prekių ženklais, esame garsūs ne tik žuvies produktais, bet ir kitais inovatyviais atvėsintais bei šaldytais gaminiais“, – teigia „Vičiūnų grupės“ valdybos narys Dainius Matijošaitis.

„Šiandien mūsų gamybinės linijos pritaikytos gaminti produktus pačioms įvairiausioms rinkoms, skoniams ir mitybos įpročiams, o didžiausios „Vičiūnų“ grupės prekybos partnerės yra Vokietija, Ispanija, Italija, Prancūzija, Lenkija ir Baltijos šalys“, – teigia D.Matijošaitis.

Niekam ne paslaptis, kad neseniai „Vičiūnų“ įmonių grupei teko susidurti su viena didžiausių krizių jų verslo istorijoje. Nors situacija buvo nulemta geopolitinių aplinkybių, tačiau nuo pat krizės pradžios iškelti tikslai buvo pasiekti ir ištesėti, todėl šiuo metu įmonė pradeda savo naują etapą reinvestuodama gautas lėšas Lietuvoje ir kitose vakarų šalyse.

„Preciziškas dėmesys detalėms, sugebėjimas atpažinti įvairiausių klientų poreikius bei koncentracija tik į aukščiausią kokybę, jau atnešė įmonei partnerių pasitikėjimą ir galimybę dirbti su didžiausiais pasaulio ir Lietuvos prekybos tinklais. Investicijos į darbuotojų gerovę ir tvarią aplinką leidžia būti gerbiamu darbdaviu visuose 15-oje distribucinių ofisų“, – teigia „Vičiūnų“ grupės generalinis direktorius Šarūnas Matijošaitis.

33 metai tiek įmonei, tiek ir atskiram žmogui – ganėtinai ilgas ir reikšmingas laikotarpis, per kurį tenka išgyventi tiek įvairius džiaugsmus ir pakilimus, tiek patirti nuopuolius ir krizes.

Sakome ačiū klientams, jog jie parodė supratimą ir pasitikėjimą. Ačiū partneriams, su kuriais įmonė kartu augo ir stiprėjo. Ir ypač ačiū darbuotojams, kurių pastangomis „Vičiūnų“ grupė yra solidus, subrendęs ir atsakingas verslas, kuriuo pasikliauja milijonai žmonių ketvirtadalyje pasaulio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“