Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šilutėje atidarytas „Moki-veži“ prekybos centras

Šiandien Šilutėje atidaromas apdailos, statybinių, šildymo ir sodo prekėmis prekiaujantis prekybos centras „Moki-veži“. Investicijos į naująjį prekybos centrą siekė apie 3,5 mln. Lt, buvo sukurta 21 darbo vieta. Iki šiol artimiausios „Moki-veži“ parduotuvės Šilutės miesto ir rajono gyventojams buvo Klaipėdoje ir Tauragėje.
"Moki-veži" parduotuvė Šilutėje
"Moki-veži" parduotuvė Šilutėje

Ši parduotuvė yra 24-oji apdailos, statybinių, šildymo ir sodo prekių tinklo, žinomo „Moki-Veži“ pavadinimu, parduotuvė. Pasak naujosios parduotuvės vadovų – šis prekybos centras yra vienas moderniausių „Moki-veži“ prekybos centrų. Tai lėmė sukaupta sėkminga patirtis bei moderniausių ir aplinką tausojančių technologijų pritaikymas statybai. 2000 kv. m. bendro ploto prekybos centras, iš kurių 1200 kv. m. užima šiuolaikiška prekybos salė, yra apšildomas biokuru, o patalpos apšviečiamos šiuo metu taupiausiomis ir akims nekenkiančiomis šviesos diodų lemputėmis. 800 kv. plotą užima nešildomi ir lauko sandėliai. Šalia prekybos centro suprojektuota 65 vietų automobilių stovėjimo aikštelė. Prekybos centras pastatytas pagal 1 C pastatų formatą.

Prekybos centre galima rasti apie 30 tūkst. skirtingų prekių ženklų apdailos, statybos, šildymo ir sodo-daržo prekių grupėse bei didelį stambiagabaričių medžiagų pasirinkimą. Norintys gali pasinaudoti prekių pristatymo paslauga – parduotuvės transportu. Kadangi daugelis apsipirkimus planuoja laisvu nuo darbo metu, parduotuvė dirba ir savaitgaliais.

UAB „Makveža“ – trylika metų sėkmingai rinkoje dirbantis statybinių ir apdailos medžiagų prekybos tinklas, orientuotas į maksimalų klientų pasitenkinimą patraukliomis prekių kainomis ir plačiu asortimentu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?