Šios vietos Vilniuje neaplenkia kelionių, žygių ir aktyvaus laisvalaikio mylėtojai: išaugus jų skaičiui, suplanavo plėtrą

Vasara savo patirtimis žavi visus entuziastingus keliautojus, žygeivius, aktyvaus laisvalaikio mylėtojus ir kiekvieną, norintį gerai bei patogiai jaustis tiek mieste, tiek ir gamtoje. O tam neretai prireikia technologijomis praturtintos, kokybiškos aprangos bei įrangos. Ieškantys šio asortimento Vilniuje, dažniausiai nesidairo kitur, bet jau dešimtmetį varsto sostinės išparduotuvių centre „Outlet Park“ įsikūrusios „Hiatus Outlet“ duris. Nuo savo starto dar 2014-aisiais ji pelnė lankytojų simpatijas, gerokai išplėtė pasiūlą, komandą bei prekybinį plotą, ir šiandien gyvena dar didesnių pokyčių nuotaikomis.
Šios vietos Vilniuje neaplenkia kelionių, žygių ir aktyvaus laisvalaikio mylėtojai: išaugus jų skaičiui, suplanavo plėtrą
Šios vietos Vilniuje neaplenkia kelionių, žygių ir aktyvaus laisvalaikio mylėtojai: išaugus jų skaičiui, suplanavo plėtrą / Gamintojo nuotr.

Lentynose – lobiai

Sporto ir aktyvaus laisvalaikio prekių asortimentas, sako „Outlet Park“ direktorė Vida Minkštimienė, yra kiekvieno outlet centro vizitinė kortelė. Todėl, jos teigimu, išparduotuvių koncepciją plėtojantys prekybininkai nuolatos siekia turėti tokias parduotuves bei pirkėjams užtikrinti pasaulyje garsiausių prekės ženklų pasiūlą. Ir „Outlet Park“, pabrėžia pašnekovė, nėra išimtis.

„Pasaulinė praktika rodo – sporto prekių ženklai tokiuose kaip mūsų prekybos centruose yra patys populiariausi. Nesvarbu, koks brangus bebūtų outlet, jame visada rasite „Adidas“, „Nike“, „Puma“ ir „Hiatus“ parduodamą asortimentą, kurį atpažįsta ir taip trokšta viso pasaulio pirkėjai. „Columbia“, „Didriksons“, „Jack Wolfskin“, „Mountain Hardwear“, „Picture“, „Reima“, „Super.Natural“, „Mandarina Duck“. Šie prekės ženklai yra išskirtiniai, turintys specializuotų technologijų, kurios taip svarbios keliaujant ar aktyviai leidžiant laiką gamtoje. Be to, tai prabangesnis asortimentas ir aukštesnės kainos kategorija, visų taip norima įsigyti pigiau, o „Outlet Park“ kaip tik tai ir gali pasiūlyti“, – akcentuoja V.Minkštimienė.

Gamintojo nuotr./Šios vietos Vilniuje neaplenkia kelionių, žygių ir aktyvaus laisvalaikio mylėtojai: išaugus jų skaičiui, suplanavo plėtrą
Gamintojo nuotr./Šios vietos Vilniuje neaplenkia kelionių, žygių ir aktyvaus laisvalaikio mylėtojai: išaugus jų skaičiui, suplanavo plėtrą

Savo ruožtu turimą asortimentą HIATUS parduotuvių tinklo produkto specialistas Vytautas Ralys vadina tikra lobių skrynia. Ir toks apibūdinimas, jo teigimu, nėra tik aliuzija į kelionėse ir žygiuose laukiančius nuotykius. Lobiai, anot V.Ralio, laukia ir „Hiatus Outlet“ lentynose.

Gamintojo nuotr./Šios vietos Vilniuje neaplenkia kelionių, žygių ir aktyvaus laisvalaikio mylėtojai: išaugus jų skaičiui, suplanavo plėtrą
Gamintojo nuotr./Šios vietos Vilniuje neaplenkia kelionių, žygių ir aktyvaus laisvalaikio mylėtojai: išaugus jų skaičiui, suplanavo plėtrą

„Mūsų išparduotuvėje galima atrasti visų minėtų didžiųjų prekės ženklų produkcijos. Prekiaujame apranga ir avalyne vyrams, moterims bei vaikams, turime įrangos stovyklavimui, palapinių, miegmaišių, taip pat lagaminų, kuprinių, krepšių. Siūlome ir kepures, kaklo movas, kojines žygiams. Ir, žinoma, visa tai praturtinta įvairiomis technologijomis, kurios praverčia leidžiantis į sudėtingiausias keliones. Pavyzdžiui, šaldantys marškinėliai, kurie vasarą tik trumpam nugula į mūsų lentynas ir būna kaipmat išperkami“, – pasakoja V.Ralys.

Gamintojo nuotr./Šios vietos Vilniuje neaplenkia kelionių, žygių ir aktyvaus laisvalaikio mylėtojai: išaugus jų skaičiui, suplanavo plėtrą
Gamintojo nuotr./Šios vietos Vilniuje neaplenkia kelionių, žygių ir aktyvaus laisvalaikio mylėtojai: išaugus jų skaičiui, suplanavo plėtrą

Visada žengia papildomą mylią

„Hiatus Outlet“ asortimentas, kaip ir pati parduotuvė, augo kryptingai. V. Minkštimienė prisimena – nors startas buvo kuklus, prekybininką nuolatos lydėjo pokyčiai.

„Savo veiklą „Outlet Park“ „Hiatus Outlet“ pradėjo prieš dešimtmetį. Startavo su nedidele, 70 kv. m ploto, parduotuve. O šiuo metu yra jau trečiame plėtros etape. Dabar parduotuvė – 160 kv. m dydžio ir kažin, ar tai pabaiga laikui bėgant. Su sėkmingais nuomininkais taip yra – jiems efektyviai plėtojant verslą, turime galvoti, kaip partnerius plėsti, kaip patenkinti visus poreikius, nes didėja prekės ženklų bagažas, auga apyvartos. Tam būtina turėti ir daugiau asortimento, kad klientai neišeitų be pirkinių“, – pabrėžia „Outlet Park“ direktorė.

Gamintojo nuotr./Šios vietos Vilniuje neaplenkia kelionių, žygių ir aktyvaus laisvalaikio mylėtojai: išaugus jų skaičiui, suplanavo plėtrą
Gamintojo nuotr./Šios vietos Vilniuje neaplenkia kelionių, žygių ir aktyvaus laisvalaikio mylėtojai: išaugus jų skaičiui, suplanavo plėtrą

V.Ralys antrina – „Hiatus Outlet“ klientus išlydi ir su pilnais krepšiais, ir su papildomomis naudomis. Žmonės, anot jo, čia sulaukia patarimų, gali mėgautis patogumu bei praktiškumu, užtikrinamu įvairiausiomis technologijomis praturtintos aprangos.

„Priežasčių, kodėl mus pamilo lankytojai, yra ne viena. Žmonės į „Hiatus Outlet“ atvyksta ir dėl pasiūlos, ir dėl gerų kainų. Nederėtų pamiršti ir mūsų pačių, o ypatingai – šios parduotuvės komandos, jaučiančios begalinę meilę savo darbui. Labai daug dėmesio bei jėgų skiriame bendravimui, konsultavimui. Taip pat iki mažiausių detalių stengiamės pažinti savo produktus. Šypsomės ir džiaugiamės, kai šypsosi ir džiaugiasi mūsų klientai. Pasitikime savo atstovaujamais prekės ženklais, jų augimo kryptimis. Nuolatos auginame asortimentą, plečiamės, žengiame koja kojon su naujovėmis aktyvaus laisvalaikio rinkoje“, – teigia pašnekovas.

Naujas kokybės lygmuo

Per dešimtmetį užsiauginusi raumenis, „Hiatus Outlet“ tapo solidžiu specializuotų prekių pardavėju ir patarėju visiems, kuriems aktyvus laisvalaikis bei poilsis gamtoje užima vis svarbesnę vietą šeimos veiklų žemėlapyje.

Gamintojo nuotr./Šios vietos Vilniuje neaplenkia kelionių, žygių ir aktyvaus laisvalaikio mylėtojai: išaugus jų skaičiui, suplanavo plėtrą
Gamintojo nuotr./Šios vietos Vilniuje neaplenkia kelionių, žygių ir aktyvaus laisvalaikio mylėtojai: išaugus jų skaičiui, suplanavo plėtrą

„Pasiekti rezultatai – labai pozityvūs. Žmonės vis labiau vertina nuolaidas, didesnę prekių pasiūlą, galimybė rinktis įvairių dydžių bei modelių asortimentą. Džiaugiamės, kad mus atranda ir tie pirkėjai, kuriems aktualūs nestandartiniai aprangos dydžiai. Lankytojų sulaukiame gausiomis šeimomis ir jos žino, kad atvykus bus pasirūpinta viskuo – nuo galvos iki kojų. Visa tai lėmė, kad dabar prieš akis – dar vienas pokytis ir plėtros etapas, kurio labai laukiame. Tikimės, kad po jo įjungsime aukštesnę pavarą ir nustebinsime tiek esamus, tiek dar būsimus mūsų parduotuvės svečius“, – viliasi V.Ralys.

Kaip tai atrodys praktiškai, V.Minkštimienė kviečia įsitikinti netrukus. Jos teigimu, „Hiatus Outlet“ jau antroje liepos pusėje bus atidaryta naujoje „Outlet Park“ vietoje, rekonstrukcijos darbai artėja prie pabaigos ir klientai netrukus bus pakviesti į gerokai gražesnę ir erdvesnę parduotuvę.

Gamintojo nuotr./Šios vietos Vilniuje neaplenkia kelionių, žygių ir aktyvaus laisvalaikio mylėtojai: išaugus jų skaičiui, suplanavo plėtrą
Gamintojo nuotr./Šios vietos Vilniuje neaplenkia kelionių, žygių ir aktyvaus laisvalaikio mylėtojai: išaugus jų skaičiui, suplanavo plėtrą

„O joje – dar daugiau prekių kategorijų bei specializuoto asortimento keliaujantiems, aktyviai leidžiantiems laiką. Į atsinaujinusią parduotuvę užsukti verta bus ir tik norintiems apsidairyti, ir patogiai apsirengti, ir rimtesnės keliavimo avalynės paieškoti. Su šia plėtra kelsime kokybės lygmenį į naujas aukštumas. Be to, turėsime ir dar daugiau naujienų, apie kurias pranešime artimiausiu metu“, – planais dalinasi „Outlet Park“ direktorė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis