Socialinio verslo mitų griovėjai. 2 mitas: socialiniame versle nėra mokami atlyginimai

Stiprėjant žmonių sąmoningumui, didėjant atsakomybei bei norui įprasminti savo veiklą, kuriant naudą ne tik sau, bet ir visuomenei, populiarėja naujas verslo modelis – socialinis verslas. Tradiciniame versle pagrindiniai sėkmingos įmonės požymiai yra didelė apyvarta bei solidus pelnas, todėl suprantama, jog tokioje verslo įmonėje dirbantiems darbuotojams mokami atlyginimai. O kaip yra socialiniame versle?
Socialinio verslo mitų griovėjai
Socialinio verslo mitų griovėjai / Organizatorių nuotr.

Socialinio verslo mitų griovėjai pabandė pakalbinti praeivius gatvėje ir išsiaiškinti, kokia yra visuomenės nuomonė apie socialinio verslo įmonėse mokamus atlyginimus. Ar jie apskritai yra mokami?

Praeivių nuomonės tikrai nenustebino. Daugelis apskritai nebuvo linkę bendrauti šia tema neslėpdami, jog stokoja žinių ir aiškaus suvokimo apie socialinio verslo kontekstą. Ir tai visiškai natūralu, nes Lietuvoje tai dar pakankamai nauja verslo forma. Kelios dešimtys pakalbintų praeivių vis tik mano, jog socialiniame versle kuriama tik socialinė, bet ne ekonominė vertė, kad tokioje verslo įmonėje žmonės dirba savanoriškais pagrindais, veikla vykdoma tik iš dotacijų ir atlyginimai čia nėra mokami. Tačiau tai yra tikrų tikriausias mitas.

Socialinio verslo atstovas, „TeenShapers“ programos paaugliams įkūrėjas, socialinių inovacijų ir verslo programos „ChangeMakers‘ON“ ekspertas Artiomas Šabajevas teigia, jog socialiniame versle, kaip ir tradiciniame versle, užtikrinami konkurencingi, rinkos lygio, o dažnai netgi didesni atlyginimai ir sukuriamos netgi geresnės darbo sąlygos nei vidutinėje tradicinėje pelno siekiančioje įmonėje. Vykdant socialinį verslą darbuotojai dažnai prisideda prie kompanijų valdymo, toks verslas veikia skaidrumo ir demokratijos principais.

Šiandien, jau antroje socialinio verslo mitų griovėjų serijoje pateikiamos labiausiai paplitusios praeivių gatvėje nuomonės bei eksperto komentaras. Kviečiame pasitikrinti žinias, o taip pat sekti siužetus bei kartu su mumis griauti mitus, apipynusius socialinį verslą.

VIDEO: Socialinio verslo mitų griovėjai. 2 mitas: socialiniame versle nėra mokami atlyginimai

O visus Lietuvos kūrėjus, susipažinusius su socialinio verslo modeliu bei siekiančius rinkai pristatyti socialines inovacijas ar norinčius prisijungti prie jau didelį įdirbį padariusių komandų, VšĮ „Europos socialinis verslumo ugdymo ir inovatyvių studijų institutas“, Kauno Technologijos Universitetas ir VšĮ „Versli Lietuva“ kviečia registruotis į socialinių inovacijų ir verslo vystymo stovyklą „ChangeMakers’ON“.

Nuoroda į registracijos formą dalyviams, kurie nori prisijungti prie idėjų įgyvendinimo – ČIA.

Nuoroda į registracijos formą dalyviams, kurie nori pateikti naują idėją – ČIA.

Nuoroda į registracijos formą savanoriams, kurie nori prisidėti prie stovyklos organizavimo – ČIA.

„ChangeMakers’ON“ programos tinklapis – www.changemakerson.com

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis