„Pandemijos metu puikiai susidorojome su naujai iškilusiais iššūkiais – padidėjusiu darbo krūviu ir nuotoliniu darbu. Įrodėme, kad, esant būtinybei, saugodami savo darbuotojų ir klientų sveikatą, visas paslaugas galime suteikti telefonu ar elektroniniu paštu.
Tačiau taip pat girdime, kad tiems mūsų klientams, kurie dėl įvairių asmeninių ar sveikatos priežasčių negali pasinaudoti paslaugomis per nuotolį, reikia kontaktinių paslaugų. Reaguodami į tą poreikį, atidarome klientų aptarnavimo skyrius, tačiau rekomenduojame gyventojams ir toliau rinktis elektronines paslaugas, o į skyrius atvykti tik tuomet, kai tai yra būtina“ – sako „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.
Registruotis vizitui galima nuo gegužės 31 d. (pirmadienio) užpildžius registracijos formą „Sodros“ internetiniame puslapyje arba paskambinus telefonu 1883.
Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku. Į priimamojo skyrius atvykusius gyventojus pasitiks „Sodros“ specialistai.
Klientai, atvykstantys į „Sodros“ skyrius, privalo dėvėti apsaugines veido kaukes, dezinfekuotis rankas, laikytis saugaus atstumo. Klientų aptarnavimo skyriai jau pasirengę gyventojų priėmimui – įrengtos pertvaros, padaryti žymėjimai ant grindų, paruoštos dezinfekcijos priemonės.
Visi „Sodros“ darbuotojai turėjo galimybę pasiskiepyti nuo COVID-19. Tiems, kurie apsisprendė nesiskiepyti ir nepersirgo koronavirusine infekcija, suteikiama galimybė reguliariai atlikti nemokamus testus.
Kaip ir anksčiau, visas „Sodros“ paslaugas galima gauti prisijungus prie asmeninės paskyros, konsultacijas paskambinus telefonu 1883 arba (+370) 5 250 0883.
Atsidarius „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriams, prašymai telefonu nebebus priimami. Juos galima bus pateikti per asmeninę paskyrą, atsiųsti paštu arba atvykus į „Sodros“ padalinį.
VMI aptarnavimo padalinius atidarys dvejais etapais
Švelninat šalyje paskelbto karantino sąlygas VMI nuo birželio 14 d. atvers gyventojų aptarnavimo padalinius penkiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje. O nuo liepos 1 d. numatoma atidaryti VMI padalinius visoje Lietuvoje – laikantis saugumo reikalavimų ir atsižvelgiant į karantino ribojimus.
Atvykti į aptarnavimo padalinius galės tik iš anksto telefonu užsiregistravę gyventojai, paskambinę 8 5 2191 777. Taip pat, siekiant užtikrinti gyventojų ir darbuotojų saugumą, bus laikomasi saugių atstumų, įrengtos pertvaros klientų aptarnavimo vietose, atvykstančių klientų bus prašoma dėvėti apsauginę veido kaukę bei dezinfekuoti rankas, pagal galimybes – mūvėti vienkartines pirštines.
Gyventojus ir toliau raginame naudotis VMI elektroninėmis paslaugomis. Taip pat gyventojams ir toliau bus teikiamos nuotolinės paslaugos paskambinus telefonu 8 5 2191 777. Mokesčių klausimais konsultacijos teikiamos paskambinus 1882 (+370 5 260 5060).
Užimtumo tarnyba ruošiasi skyrių atidarymui
Užimtumo tarnyba praneša, kad Vyriausybei apsisprendus pratęsti karantiną iki liepos mėnesio, birželį planuojama išnaudoti aktyviam pasirengimui sugrįžtant prie įprastinio darbo režimo. Dalis skyrių darbuotojų jau dirba iš biurų, paslaugos klientams teikiamos nuotoliniu būdu.
Kontaktinį aptarnavimą Užimtumo tarnybos skyriuose ketinama atnaujinti tuomet, kai bus sudarytos visos sąlygos darbuotojų ir klientų saugumui. Planuojama Tarnybos atsivėrimo data – liepos 1-oji.
Užimtumo tarnybos bendroji informacija yra teikiama trumpuoju telefonu 1883 (numeris skambinant iš užsienio +370 5 250 0883). Registruoti asmenys individualiais klausimais turėtų kreiptis į juos aptarnaujančius specialistus. Nauji klientai kviečiami registruotis internetu, o nesant galimybės – telefonu, skambinant registravimo paslaugą teikiantiems specialistams.