Anot „Eurovaistinės“ valdybos pirmininkės Ingridos Damulienės, pasirinktas kampanijos šūkis „Gerą savijautą dovanoti gera!“ įprasmina pagrindinį šių metų akcentą – vaistinių darbuotojus.
„Norime pabrėžti vaistinės darbuotojų profesionalumą, begalinį atsidavimą darbui, mokėjimą patarti, palinkėti ir pridėti meilės dovanai, kurią klientas padės po eglute ar įteiks savo artimajam. Betarpiškas žmogiškas bendravimas, kuriuo kolegos kasdien džiugina mūsų klientus, šių metų kalėdinėje kampanijoje virto kruopštumo, nuoširdumo ir draugiškumo simboliu – rankomis. Visos „Eurovaistinės“ dovanos atrinktos ir sudėliotos mūsų profesionalų rankomis tam, kad pasiektų jų artimuosius nepriekaištingos kokybės ir būtent tokios, kokių jie nori“, – idėją pristato Ingrida Damulienė.
Reklamos sumanytojai – reklamos agentūra „McCann Vilnius“. Kūrybos vadovas Mantas Velykis sako, kad reklama padės pajusti švenčių nuotaiką.
„Kurdami „Eurovaistinės“ reklamas jau daugiau nei pusę metų bendraujame su vaistininkais, kartu ieškome atsakymų į pirkėjų klausimus. Todėl labai natūralu, kad ir šventinėje kampanijoje juos ir jų darbą norėjome paversti reklamos herojais. Taip vienu pagrindinių herojų tapo ir visų pamėgtas Trakų Vokės vaistininkas Petras, ir dar keli vaistininkai, kurie sukosi filmavimo aikštelėje. Tikime, jog reklama padės pajusti švenčių nuotaiką ir dar kartą įvertinti dovanų sąrašą, nes sena tiesa, kad sveikata – didžiausia dovana, šiuo metu yra kaip niekad tiksli“, – sako M. Velykis.