Kaip informavo „Lietuvos geležinkelių“ Infrastruktūros direkcijos vadovas Karolis Sankovski, pasibaigus šaltajam metų periodui tikimasi baigti parengiamuosius darbus ruože tarp Kauno geležinkelio stoties ir Palemono intermodalinio terminalo ir pradėti pagrindinius darbus – naujo europinės vėžės geležinkelio tiesimą ir esamo plačiosios vėžės geležinkelio rekonstrukciją.
Šio „Rail Baltica“ įrengimo etapo metu bus rekonstruota apie 15 kilometrų geležinkelio kelio: nutiesta 9 kilometrai naujo europinės vėžės geležinkelio ir 2 kilometrai sugretinto europinės ir plačiosios vėžės geležinkelio kelio bei rekonstruota 3,6 kilometrai esamo plačiosios vėžės geležinkelio.
Darbai tunelyje
Vieni svarbiausių darbų atkarpoje Kaunas-Palemonas bus vykdomi unikaliame XIX amžiuje iškastame Kauno geležinkelio tunelyje, kuriame bus įrengta sugretinto europinės ir plačiosios geležinkelio vėžių geležinkelio atkarpa.
Palemono stotyje bus įrengta nauja požeminė pervaža automobiliams, ją pastačius bus uždaryta esama požeminė pervaža. Šalia gyvenamųjų namų iškils apie 1,5 kilometro ilgio triukšmą slopinančių sienučių, ant bėgių bus montuojami vibraciją bei triukšmą mažinantys slopintuvai.
Kauno ir Palemono geležinkelio stotys bus aptvertos segmentine tvora. Visą geležinkelio ruožą nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stočių numatyta aptverti metalinio tinklo tvora, kurioje bus įrengiami specialūs varteliai, atsidarantys tik nuo geležinkelio kelio pusės, skirti pasišalinti iš aptvertos geležinkelio kelio teritorijos gyvūnams.
Įrengs požemines pervažas
Geležinkelio ruože tarp Kauno ir Palemono stočių, būsimo rytinio Kauno aplinkkelio trasoje, bus įrengta požeminė automobilių pervaža, požeminis pėsčiųjų perėjimas, taip pat įrengtas tunelis, skirtas specialiajam transportui bei pėstiesiems.
Geležinkelio „Rail Baltica“ atkarpoje nuo Kauno geležinkelio stoties iki Palemone esančio intermodalinio terminalo rangos darbus vykdo „Hidrostatyba“ su partneriais „Leonhard Weiss RTE“ ir „Autokausta“. Jungtinės veiklos partneriai rangos darbus atliks už daugiau nei 66 mln. eurų (su PVM), kurie turės būti baigti 2020-aisiais.
Taip pat „Lietuvos geležinkeliai“ netrukus užbaigs rangovo atrankos konkurso procedūras ir kitoje svarbioje „Rail Baltica“ atkarpoje, sujungsiančioje Rokus su Palemono intermodaliniu krovinių terminalu. Pastaroji atkarpa paskutinė, užbaigsianti svarbų „Rail Baltica“ ruožą Jiesia-Rokai-Palemonas-Kaunas.
Už šį turinį atsakingas tik autorius. Europos Sąjunga neatsako už galimą jame pateiktos informacijos naudojimą.