„Telia“ Kalėdų reklamą skyrė autizmo pažinimui

„Telia“ pradeda Kalėdų kampaniją, kuria kviečia pažinti ir priimti nematomas žmonių negalias. Skaičiuojama, kad 1 iš 100 žmonių pasaulyje turi autizmo spektro sutrikimą, o Lietuvoje tai prilygtų Jonavos dydžio miestui. Gyvenantiems su šiuo sutrikimu svarbi rutina ir saugi aplinka, tad triukšmingos, ryškios, kupinos netikėtumų, kvapų ir susitikimų Kalėdos jiems gali tapti tikru iššūkiu. Pagrindinė toleranciją skatinančios kampanijos žinutė yra „Kalėdos – visokios. Ir visos jos Kalėdos“, o reklamą įkvėpė tikra Benjamino, turinčio autizmo spektro sutrikimą, istorija.
„Telia“ Kalėdų reklamą skyrė autizmo pažinimui
„Telia“ Kalėdų reklamą skyrė autizmo pažinimui / „Telia“ nuotr.

„Telia“ kalėdinė kampanija šiandien prasidėjo jautria reklamos vaizdo klipo premjera, skaitmenine, lauko ir radijo reklama bei specialiai jai sukurtu internetiniu puslapiu.

Kalėdos, įkvėptos tikros istorijos

„Kiekvienas mūsų yra išskirtinis ir individualus, tad ir šventinį laikotarpį bei šurmulį mes patiriame skirtingai. Šiemet, tęsdami įvairovės ir žmonių su negalia įtraukties skatinimo liniją, kviečiame pažvelgti į kitokias Kalėdas. Kampanijoje atkreipiame dėmesį į negalią, kuri ne visada matoma iš pirmo žvilgsnio ir primename, kad supratimas gali padėti kurti aplinką, kurioje kiekvienas jaučiasi priimtas. Skatiname priimti vieni kitus ir džiaugtis šventėmis, kurios kiekvienam gali būti skirtingos, bet stebuklingos ir vienintelės tokios“, – sako „Telia“ prekės ženklo vadovė Jurgita Kojenets.

J.Kojenets pažymi, kad šių metų „Telia“ kalėdinę istoriją įkvėpė berniukas, vardu Benjaminas. Jis turi autizmo spektro sutrikimą ir pasaulį patiria kiek kitaip. „Ačiū Benjaminui, jo mamai Barborai ir visai šeimai už tai, kad įsileidote mus į savo namus ir gyvenimą. Jūsų pasakojimai apie dinozaurų kolekcionavimą, kasdienės rutinos svarbą ir kartais šventiniu laikotarpiu kylančius iššūkius – buvo tai, kas padėjo mums paversti šių metų Kalėdų istoriją tikra“, – dėkoja pašnekovė.

„Telia“ nuotr./„Telia“ Kalėdų reklamą skyrė autizmo pažinimui
„Telia“ nuotr./„Telia“ Kalėdų reklamą skyrė autizmo pažinimui

„Bandymas dėlioti žmones į dėžutes ar trafaretus vis dar yra labai gajus mūsų visuomenėje. Kasdien iš aplinkos sulaukiame įvairiausių reakcijų, kurios būna ir liūdnos, ir komiškos. Žmonės taip reaguoja į jiems neįprastą, nepažįstamą elgesį, todėl labai svarbu šviesti, kalbėti apie autizmo spektro sutrikimą. Manau, kad reikia ne išgyventi dėl to, ko visuomenė nesupranta ar ką smerkia, o bandyti tai pakeisti, kad Lietuva autizmui būtų draugiškesnė“, – kalba Barbora Suisse, Benjamino mama, organizacijos „Draugiški autizmui“ įkūrėja.

Toleranciją skatinančios dovanos – visus metus

Benjamino istorija primena, kad skirtumai yra mūsų gyvenimo dalis, kuriuos svarbu priimti ne tik per Kalėdas. „Telia“ paruošė dovanų, kuriomis pasinaudoti bus galima ne tik per šventes, bet ir visus metus.

„Visus metus nemokamai kviečiame naudotis programėle „Burbulai“, kuri jau padėjo šimtams vaikų bei jų artimųjų pažinti mūsų skirtumus ir rasti ramybę. Ji yra sukurta atsižvelgiant į visų neurotipų vaikų poreikius. Čia galima rasti edukacinių istorijų apie mūsų neuroskirtingumus ar negalias, garso įrašų ramybei ir susikaupimui, ilgiems žiemos vakarams tinkančių pasakų. Dalis šio turinio taip pat yra pasiekiama „Telia Play+“ platformoje“, – pasakoja J.Kojenets.

„Telia“ remia ir edukacinį projektą vaikams „(Ne)Skirtingas pasakojimas apie autizmą“, kuris dar šiais metais pradės savo kelionę per Lietuvą. Šią kilnojamąją parodą apie autizmą vaikams suprantama kalba bei iliustracijomis, kurias ruošia „Draugiški autizmui“ komanda, galima pakviesti į savo mokyklą (kreiptis el. p. info@draugiskiautizmui.lt).

Bendrovė tęsia dar pavasarį pradėtą bendradarbiavimą su Lietuvos autizmo asociacija „Lietaus vaikai“ ir padeda skleisti žinią apie „Nematomos negalios saulėgrąžos“ juostelę, kuri gali būti itin aktuali padidinto šurmulio kalėdiniu laikotarpiu. Prireikus, ją žmonės kviečiami atsiimti „Telia“ salonuose.

„Daugiau nei 1 mlrd. žmonių visame pasaulyje turi negalią, apie 80 proc. jų yra nematomos – jas atpažinti dažnai yra sunku ar net neįmanoma. „Nematomos negalios saulėgrąžos“ juostelės prisideda prie visuomenės informuotumo didinimo, žinių suteikimo gyventojams, o galėdami atpažinti nematomas negalias, galime pasiūlyti ir pagalbą, kai jos iš tiesų reikia. Pavyzdžiui, jei viešoje vietoje autistišką vaiką ištinka sensorinė perkrova, dažnai jis ir šeima yra palydimi aplinkinių žvilgsniais ar net komentarais, o „Nematomos negalios saulėgrąžos“ juostelės gali užkirsti tam kelią didinant supratimą ir toleranciją.“, – sako J.Kojenets.

„Telia“ nuotr./„Telia“ Kalėdų reklamą skyrė autizmo pažinimui
„Telia“ nuotr./„Telia“ Kalėdų reklamą skyrė autizmo pažinimui

Kalėdos – tai metas, kai skirtumai gali mus suartinti. „Telia“ kampanija kviečia kurti šventes, kuriose kiekvienas jaučiasi priimtas. Juk „Kalėdos – visokios. Ir visos jos Kalėdos“!

Kalėdinį „Telia“ vaizdo įrašą galima peržiūrėti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų