Tyrimas: nemokama kava ir užkandžiai nestebina, 7 iš 10 motyvuoja darbdavio dėmesys sveikatai

Vis garsiau kalbant apie kovą dėl darbuotojų, norint jų pritraukti dažnai vien prasmingos veiklos ar konkurencingo darbo užmokesčio nepakanka. Darbdaviai neriasi iš kailio ieškodami, kuo sužavėti naujus ar kaip išlaikyti lojalius darbuotojus. Daugiausia apklaustųjų pripažino, kad ypač vertina įmonių siūlomą sveikatos draudimą – jį patrauklia nauda įvardijo net 73 proc. apklaustųjų.
Tyrimas: nemokama kava ir užkandžiai nestebina, 7 iš 10 motyvuoja darbdavio dėmesys sveikatai
Tyrimas: nemokama kava ir užkandžiai nestebina, 7 iš 10 motyvuoja darbdavio dėmesys sveikatai / „If“ nuotr.

Atliekant visuomenės nuomonės tyrimą respondentų buvo klausiama, kurios trys darbdavio siūlomos naudos jiems atrodo patraukliausios, ir daugiausia apklaustųjų simpatijų pelnė sveikatos draudimas – tam pritarė 73 proc. respondentų. Kiti patrauklūs pasirinkimai: papildomos apmokamos atostogų dienos (joms pritartų 54 proc. apklaustųjų), sveikatingumo naudos, pavyzdžiui, sporto klubo narystė ar SPA procedūros (38 proc.).

„Tyrimas parodė, kad darbuotojai ypač vertina naudas, kurios yra skirtos jiems asmeniškai ir leidžia pasirūpinti savo sveikata, kompensuoti odontologo ar privačios klinikos paslaugas. Šiandien įmonės turi galimybę darbuotojams siūlyti tokį sveikatos draudimą, kuris atitiktų jų poreikius, padėtų spręsti konkrečias sveikatos problemas ir pasirūpinti savo fizine ar emocine gerove“, – sako draudimo bendrovės „If“ Žmogiškųjų išteklių departamento vadovė Jurgita Banytė.

Anot jos, per pandemiją įmonės daugiau dėmesio skyrė darbuotojų sveikatai, ir pastebima, kad tai išliko prioritetu darbuotojams. „Vis daugiau žmonių nori jaustis gerai, todėl ieško galimybių, kaip spręsti psichologines ir fizines problemas, todėl papildomas sveikatos draudimas paskatina ne atidėlioti problemų sprendimą, o imtis veiksmų“, – teigia J.Banytė.

Draudimo bendrovė pastebi, kad savo darbuotojams papildomą sveikatos draudimą siūlančių įmonių tik daugėja.

Nuomonės sutampa

Gyventojų nuomonės tyrimas parodė, kad sveikata ar su sveikatingumu susijusios naudos yra vienodai aktualios visų amžiaus grupių darbuotojams – nuo jauniausių iki vyresnių. Rezultatai taip pat rodo, kad moterims (79 proc.) sveikatos draudimas yra kiek patrauklesnis nei vyrams (67 proc.).

Respondentams leidus pasirinkti iš dviejų jiems siūlomų naudų, visais atvejais simpatijas pelnė sveikatos paslaugos, joms pirmenybę teikia dauguma apklaustųjų. Į klausimą kas svarbiau – sveikatos draudimas ar nemokami vaisiai ir užkandžiai biure, net 89 proc. darbuotojų atsakė, kad nemokamos medicinos paslaugos būtų svarbesnės. Paklausti, ar norėtų nemokamo vizito pas odontologą ar iš dalies kompensuojamų pietų pas darbdavį, 80 proc. darbuotojų atsakė, kad rinktųsi dantų gydymą. Iš pasirinkimo, kas svarbiau – galimybė greitai ir nemokamai apsilankyti pas gydytoją ar darbdavio organizuojami bendri renginiai, 83 proc. pirmenybę teikė pirmajam variantui.

Papildomas sveikatos draudimas net 95 proc. apklaustųjų pasirodė patrauklesnis už masažo kėdes biure. Tokia pat tendencija išryškėjo ir renkantis iš žaidimo stalų biure ir kompensacijos už dantų gydymą – pastarąjį rinktųsi 95 proc.

Reprezentatyvią gyventojų apklausą draudimo bendrovės „If“ užsakymu atliko „KOG institutas“. Apklausoje dalyvavo 505 respondentai.

Daugiau informacijos apie sveikatos draudimą galima rasti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis