2020 metais Klaipėdos uoste baltarusiškų krovinių perkrauta 15,6 mln. tonų (apie 32 proc. visos krovos), kai bendra uosto krovinių apyvarta buvo 47,8 mln. tonų. 2019 m. buvo krauta 14,1 mln. tonų (30,5 proc.) baltarusiškų krovinių, o iš viso Klaipėdos uoste buvo perkrauta 46,3 mln. tonų.
„Šiemet dalis naftos produktų buvo nukreipta ne per Klaipėdą. Tačiau kitų baltarusiškų krovinių srautas augo. Tad kol kas bendras baltarusiškų krovinių kiekis išlieka panašus kaip pernai – apie 30 proc. visos krovos. Bendra šių metų sausio – balandžio mėn. Klaipėdos uosto krovinių apyvarta yra 14,98 mln. tonų krovinių, 2,2 proc. daugiau nei pernai)“, – sako Algis Latakas, VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.
Kaip teigiama, vienas iš pagrindinių Klaipėdos uosto pranašumų yra krovinių diversifikacija. Esant didesnei krovinių diversifikacijai, uosto veikla ir rezultatai yra mažiau veikiami neigiamų pokyčių konkrečioje krovinių rinkoje. Uoste nuolat gerinamos sąlygas verslui – gilinamas uostas, statomos naujos krantinės didesniems laivams, rengiami projektai uosto teritorijos plėtrai, kad būtų galima pritraukti naujų investicijų.
Uoste dirbančios privačios įmonės nuolat vykdo rinkodarą, visuomet yra aktyviai ieškomos ir išnaudojamos naujos galimybės.