Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Verslas, atsižvelgiant į aplinkos apsaugą

Susirūpinimas dėl klimato kaitos, toksiškumo ir atliekų pradėjo daryti įtaką vartotojų elgesiui visame pasaulyje. Didėja dalis tų, kurie tikisi, kad prekės ženklai saugos aplinką, o tai stumia visai skirtingas prekes gaminančias įmones prie naujos koncepcijos – pastovios gamybos ir vartojimo. Elena Kročak, AENO verslo plėtros direktorė, pasakoja, kaip ir kodėl prekės ženklai tampa ekologiški.
Verslas, atsižvelgiant į aplinkos apsaugą
Verslas, atsižvelgiant į aplinkos apsaugą / „AENO“ nuotr.

Ekologiškumas kaip vartotojų paskata

Prekių ženklams gresia sumažinti savo rinkos dalį, jei jie nesugebės prisitaikyti prie sąmoningų vartojimo tendencijų. Suprasdami žmonių požiūrį į aplinkosaugos problemas, prekių ženklai galės įdiegti naują politiką, kuri tenkintų vartotojus ir apsaugotų planetą.

„Prekės ženklai, kurie laikosi holistiškesnio požiūrio į pastovų vystymąsi, gali padėti vizijas suderinti su tikrove ir sustiprinti savo tvarumo reputaciją“, – sako Elena Kročak, AENO verslo plėtros direktorė.

Tuomet prekių ženklai skatina vartotojus renkantis produktą daugiau dėmesio skirti aplinkosaugos komponentui, išryškindami atvejus, kurie palaiko ekologinius sprendimus. Vartotojas turi aiškiai suprasti, kad jo veiksmai yra tikrai naudingi. Pavyzdžiui, apsipirkdamas pirkėjas gali atsisakyti plastikinių maišelių ir taip sumažinti plastiko suvartojimą.

Prekių ženklai taip pat daro įtaką mažmeninės prekybos partnerių, su kuriais jie bendradarbiauja, įvaizdžiui ir pardavimams. Prekės ženklas pats valdo savo reputaciją ir reprezentaciją – tiesiogine prasme valdo viską nuo apšvietimo parduotuvių lentynose iki tono produktų aprašymuose. Todėl mažmenininkams sekti ekologines tendencijas yra ir lengviau, ir sunkiau nei gamintojams. Svarbiausia patiems nuspręsti, ką daryti su atliekomis ir neparduotomis prekėmis ir kaip susitelkti į darbą su atsakingais tiekėjais.

Sąmoningas ir rūpestingas požiūris į gamtą – kaip AENO filosofijos dalis

AENO yra jaunas dinamiškai besivystantis išmaniosios buitinės technikos prekės ženklas. Prekės ženklas stengiasi diegti ekologiškas naujoves į kiekvieną produkto gyvavimo ciklo aspektą, kad vartotojai galėtų gyventi ekologiškiau.

Naujovės gaminio kūrimo etape padeda AENO prekės ženklo komandai sumažinti atliekų kiekį ir nuolat gerinti atliekų perdirbimo rodiklius. Popierinių instrukcijų mažinimas ir jų skaitmeninimas, ekologiškų pakuočių naudojimas, plastic-free, leidžia pakartotinai panaudoti perdirbtas pakavimo medžiagas. AENO gaminių eksploatavimo fazėje energiją taupančios technologijos sumažina energijos sąnaudas.

Prekės ženklas žengia žingsnį link tvarios išmaniųjų namų vizijos, atitinkančios vartotojo gyvenimo būdą, poreikius ir vertybes. AENO filosofija ne tik orientuota į technologijų ir funkcionalumo plėtrą, bet ir atsižvelgia į skirtingus žmonių poreikius, skonį ir gyvenimo būdą, nustatydama naujus pramonės išsivystymo lygius.

Buitinė technika yra ne tik svarbi bet kurių namų dalis, bet ir kasdienio gyvenimo bei kasdienybės dalis. AENO ir toliau kuria savo produktus ir naujoves, siekdama suteikti vartotojams geresnes gyvenimo galimybes ir, visų pirma, stabilų gaminio naudojimo patirtį nuo pradžios iki pabaigos.

Ekologinė verslo koncepcija

Vienas iš pagrindinių pastovaus vystymosi koncepcijos privalumų verslui yra gebėjimas pažvelgti į globalų įmonės vaidmenį ir suprasti, kad jų indėlis gali apimti įvairius sektorius ir turėtų būti naudingas daugeliui žmonių visame pasaulyje, įmonėms ir net natūralioms biocenozėms. Savo indėlio suvokimas veda į atsakomybės už ateitį supratimą – toks yra pagrindinis ekologinio verslo koncepcijos vaidmuo.

Naujos realybės ir auganti vartotojų paklausa atveria papildomų verslo galimybių. Noras rūpintis aplinka, įgyvendintas ne tik reputacijos sprendimų, bet ir pagrindinių verslo procesų lygmenyje, turėtų padėti stiprinti verslą ilgalaikėje perspektyvoje. Naujų gaminių pasiūla, sukurta subalansuotai su aplinka, patenkins reiklesnių klientų, kurie vis dažniau galvoja, kur, kaip ir iš ko gaminamos prekės, poreikius.

„Šiandien labiau nei bet kada yra aktualus pasitikėjimas prekės ženklu – nauji sprendimai, aiškios žinutės ir pažadai, patvirtinti stipriais produktais, taip pat iki smulkmenų patikrinta komunikacija. Dabar ypač svarbu suprasti auditorijos poreikius ir lūkesčius, juos patenkinti ir būti žingsniu priekyje“, – komentuoja Elena Kročak, AENO verslo plėtros direktorė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento
Reklama
Kaip išvengti peršalimo komplikacijos – sinusito