Į renginį pakviesti 14 pranešėjų dalijosi savo sėkmės istorijomis kuriant el. komercijos verslą, plėtros strategijas, formuojant asortimentą, optimizuojant verslo procesus pasitelkiant AI (dirbtinį intelektą).
Taip pat buvo kalbama apie „Shopify“ platformos galimybes, ir kokias programėles kuria lietuviai.
Visos dienos renginys buvo naudingas ir el. parduotuvių kūrėjams, skaitmeninio marketingo specialistams, „Shopify App Store“ programėlių kūrėjams ir kitiems platformos naudotojams.
Anot renginio organizatorės, „One more agency“ bendraįkūrėjos Mildos Ščerbinskaitės, verslų išėjimas į tarptautines rinkas šiandien yra paprastesnis nei bet kada anksčiau – lietuviai kuria labai gerus produktus, gerą turinį, gali be didelių investicijų parodyti tai visam pasauliui.
„Kaip matome iš el. parduotuvių sukurtų „Shopify“ platformoje pardavimų, didelis Lietuvos el. prekybos potencialas slypi išėjime į tarptautinę rinką.
Dabar su AI pagalba paprasta sukurti turinį bet kokia kalba, kurjeriai per 1-5 dienas gali pristatyti prekes į daugumą pasaulio šalių. Tereikia turėti gerą platformą lokalizacijos įgyvendinimui“, – pasakojo Milda.
Savo patirtimi dalijosi ir vieno labiausiai augančio prekinio ženklo „Burga“ marketingo vadovas Karolis Gelmanas, vienas iš „Kaching Appz“ įkūrėjų Erikas Mališauskas, „Invoice 123“ generalinis direktorius Darius Šoparas bei daugelis kitų.
Prieš metus į Kanados elektroninės prekybos bendrovės „Shopify“ sudarytą versliausių šalių reitingo dešimtuką įtraukta ir Lietuva. Jame buvo vertinama jų ekosistemoje veikiančių verslų įtaką šalies ekonomikai.
Pagal šį reitingą, Lietuva yra 2 vietoje ir nusileidžia tik JAV.
Tai parodo, kokie stiprūs verslai dirba šioje infrastruktūroje – parduoda savo produktus, kuria parduotuves, programėles, temas. Tarp jų – BURGA, „MagicLinen“, „Deeper“, „Pulsetto“, „Žalgiris Group“, „Essential Apps“, „Kaching Appz“, „Omnisend“ ir kiti.
Antroji Lietuvos vieta – tai įrodymas, kad šalis investuoja į finansinį raštingumą, verslumą ir naujas technologijas, užtikrinančias verslo konkurencingumą pasaulyje.
„Shopify“ bendruomenę Lietuvoje sudaro daugiau nei 8 tūkstančiai žmonių. Daugelis jų iškelia tokius pačius klausimus – kaip pradėti savo verslą? Kaip auginti pardavimus? Kaip efektyvinti procesus? Anot M.Ščerbinskaitės, kai įmonės apyvarta peržengia milijonus, atsiranda dar kita problematika – talentų, strategijos, platformos ir kitų sprendimų.
„Kuriantys „Shopify“ parduotuves ar programėlės visada ieško, su kokiomis problemomis susiduria pardavėjai ir kaip galėtų jas išspręsti.
Mūsų tikslas, kad bendruomenė dalintųsi patirtimi ir padėtų vieni kitiems atrasti atsakymus į rūpimus klausimus. Juos visus vienija panašus verslo modelis, veikia panašios gerosios praktikos“, – sakė renginio organizatorė.