„Tai, turbūt, labiausiai ištestuotas ir daugiausia bandymų pareikalavęs mūsų produktas. Kūrėme atsižvelgdami į tai, ko nori klientai – mus konsultavo kelios skirtingo dydžio ir profilio įmonės. Tai leido išgryninti sprendimą, kaip perskirstyti personalo ir buhalterijos skyriams tenkantį didžiausią duomenų krūvį ir taip surasti patogiausią dokumentų generavimo būdą. Be to, visa tai iškėlėme į debesų kompiuterijos serverius, kad būtų galima beveik visiškai sumažinti apsikeitimo duomenimis trukmę“, – sako UAB „Sonaro“ vadovas Tomas Urbonas.
Įsidiegusios šią sistemą įmonės ženkliai sumažina laiko sąnaudas atlikdami kasdienius vadybinius ir administracinius darbus. Sistema pati, nurodžius tam tikrus parametrus, geba išrašyti sąskaitas klientams, pateikti individualizuotus pasiūlymus besidomintiems prekėmis ar paslaugomis, sugeneruoti sutartis. „Sonaro ERP“ įrankis verslo valdymui lengvai prisitaiko prie įmonės darbo procesų ir padeda tuos pačius rezultatus pasiekti greičiau ir efektyviau.
„Džiaugiamės, kad Lietuvoje sukurtas produktas pateisina ne tik vietinių bet ir tarptautinių įmonių lūkesčius. Tai patvirtina augantis Lietuvos ir užsienio kapitalo įmonių klientų skaičius“, – sako T. Urbonas. „Sonaro“ komandos kurtą verslo valdymo sistemą naudoja lyderiaujantys savo sričių profesionalai, tokie kaip AB „Telia Lietuva“, AB „Invalda INVL“ , UAB „Alwark“, VĮ „Lietuvos oro uostai“, AB „Lietuvos geležinkeliai“, UAB „Gintaro baldai“, Kauno technologijos universitetas ir kitos organizacijos.