„Kaunas turi didelę reikšmę Lietuvos ekonomikai, todėl stiprinti šį regioną kaip verslo ir logistikos centrą yra naudinga visai valstybei. „RailBaltica 2“ projektas yra vienas iš regiono plėtros variklių, todėl Seimo ketinimai iš šios vėžės išmesti Kauną nėra teisingi. Bandėme tai įrodyti Seimo nariams, tačiau jie neįsiklausė. Gal Vyriausybė supras, jog šioje „RailBaltica2“ įgyvendinimo stadijoje radikaliai keisti vėžės kryptį yra nenaudinga?“, – teigia „Vieningo Kauno“ frakcijos atstovas Visvaldas Matijošaitis.
Kauno miesto tarybos rezoliucija, kurią pasiūlė „Vieningo Kauno“ ir LR Liberalų sąjūdžio frakcijos, siūloma:
Europinę geležinkelio vėžę vystyti kaip numatyta „RailBaltica2” projekte: Varšuva–Kaunas–Ryga–Talinas.
Atsižvelgiant, kad Lietuvai yra ypač svarbus susisiekimas tarp Kauno ir Vilniaus, siekti naujos europinės vėžės atšakos tiesimo tarp Kauno ir Vilniaus miestų.
„Tikimės, kad Vyriausybei užteks sveiko proto iš „RailBaltica2” projekto Kauno neišmesti. Nukreipus geležinkelio vėžę nuo Kauno, kur netrukus bus baigtas pastatyti ir su ja susijęs intermodalinis terminalas, o ties juo pastaraisiais metais sparčiai besiplečianti Laisvoji ekonomikos zona, bus žlugdomi viso regiono plėtros planai“, – teigia „Vieningo Kauno“ frakcijos seniūnas Povilas Mačiulis.