Jolita pasakoja kad problema kilo tuomet, kai po kelių Londone praleistų metų nusprendė sugrįžti gyventi į Lietuvą. Ruošiantis vėl apsigyventi tėvynėje, moteris suprato, kad jai būtinai reikia nuosavo automobilio. Visgi jam šiek tiek trūko pinigų.
„Žinoma, tokioje situacijoje dažnas skolinasi iš giminaičių ar draugų. Aš irgi turėjau tokią galimybę, bet, tiesą sakant, visai nenorėjau to daryti. Man visai neimponavo mintis, kad į mane bus pradėta žiūrėti kaip į skolininkę ar tą, kuriai trūksta pinigų. Be to, piniginiai reikalai paprastai tik komplikuoja santykius su žmonėmis“, – teigia pašnekovė.
Vilnietė tuomet priėmė sprendimą pasinaudoti „Vivus.lt“ paslaugomis. Pasiskolinusi 2000 eurų ji įsigijo norimą automobilį, kuriuo važinėjasi iki pat šios dienos.
„Labai džiaugiuosi tada taip greitai pasiryžusi ir išsprendusi šią problemą. Automobilio tuo metu man labai reikėjo. Be jo paprasčiausiai nebūčiau išsivertusi. Tai buvo tiesiog būtina investicija. Galima sakyti, kol jo neturėjau, negalėjau ir sugrįžti į Lietuvą. Šiandien savo sprendimu esu labai patenkinta. Ta vartojimo paskola man buvo tarsi pirmoji pagalba“, – sako ponia Jolita.
Ji teigia, kad sprendimą skolintis tuomet priėmė pakankamai lengvai. Jam daugiausiai įtakos turėjo žmogiškas ir patikimumo jausmą keliantis „Vivus.lt“ specialistų bendravimas, taip pat jų pasiūlytos lanksčios sąlygos.
„Pasiskolinau tokią sumą, kokios man ir trūko tam, kad galėčiau įsigyti norimą transporto priemonę. Įvertinau ir tai, kad man buvo pasiūlytos tikrai palankios vartojimo paskolos atidavimo sąlygos. Kadangi jokių finansinių sunkumų neturiu, pasiskolintos sumos gražinimas nesukėlė jokių problemų“, – pasakoja vilnietė.
Ji pripažįsta bandžiusi skolintis ir iš kitų bendrovių, bet šios ne taip atidžiai įvertino jos situaciją, nesugebėjo užmegzti asmeninio ryšio. Anot pašnekovės, skolinantis yra būtinas abipusis pasitikėjimas ir supratimas.
„Pasiskolinusi kurį laiką dar gyvenau Londone, naudojausi užsienietiško banko sąskaitą, tad man perlaidos kartais vėluodavo. Tačiau „Vivus.lt“ darbuotojai suprasdavo, o aš atsiprašydavau ir jokių pykčių ar nusiskundimų nebuvo. Kita vertus, jeigu tokios situacijos būtų pasitaikiusios pasiskolinus iš artimųjų, būtų buvę nepalyginamai daugiau streso“, – įsitikinusi ponia Jolita.
Ji teigia, jog ateityje iškilus panašioms problemoms, ji dar sykį drąsiai kreiptųsi į „Vivus.lt“