Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilnietė Ona džiaugiasi, kad namo priežiūra nereikia rūpintis pačiai

Kuo Oną žavi asmeninis jos daugiabučio vadybininkas? Laiku atliekami visi būtini darbai, aiškios paslaugų kainos ir jokio galvos skausmo dėl būsto priežiūros ir administravimo. Tokius privalumus vardija Ona, kurios daugiabučio gyventojai prieš porą metų nusprendė visus su namu susijusius reikalus patikėti bendrovei „Mano būstas“.
Nuotrauka Gedimino Tamulyno
Nuotrauka Gedimino Tamulyno

Visada žino, už ką moka

Onai labiausiai patinka, kad „Mano būsto“  namo vadybininkas nuolat bendrauja su daugiabučio gyventojais, išklauso jų rūpesčius ir greitai pasiūlo naudingiausius sprendimus.

„Su asmeniniu vadybininku ryšį nuolat palaiko namo pirmininkas. Be to, vadybininkas dalyvauja visuose gyventojų susirinkimuose, visuomet išbūna iki galo, išsiaiškina problemas. Tai greitai reaguojantis, organizuotas, taktiškas žmogus, kuriuo esu labai patenkinta“, – pasakojo Ona.

Dabar jos name visi reikalai, kuriais anksčiau rūpinosi pati bendrija, perduoti „Mano būstui“ – techninė pastato priežiūra, taip pat administravimas, todėl gyventojams nebereikia patiems bendrauti su skolininkais. Svarbiausia, kad „Mano būstas“ vadovaujasi Pastatų priežiūros standartu, o tai reiškia, kad gyventojai visuomet žino, kiek ir už ką reikia mokėti, o darbams suteikiama garantija.

„Pirmiausia „Mano būstas“ nemokamai atliko techninį pastato įvertinimą, nustatė, kurie darbai yra ypač skubūs, o kuriuos galima atidėti vėlesniam laikui. Visuomet sudaromos sąmatos, kurios pateikiamos gyventojams – jei jie neprieštarauja, atliekami darbai. Stengiamasi, kad visi gyventojai būtų patenkinti – atliekamos apklausos, darbų ataskaitos iškabinamos laiptinėse, kad visi matytų, kas padaryta ir už ką reikia mokėti“, – kalbėjo pašnekovė.

Avarinė tarnyba nenuvylė

Anot Onos, jos daugiabutyje „Mano būstas“ per dvejus metus nuveikė išties daug – pakeitė vamzdynus, pasirūpino, kad laiptinėje nuolat būtų švaru. Be to, su pastato administratoriais sudaryta sutartis numato, kad šie nuolat nemokamai atliks įvairius smulkius darbus, pavyzdžiui, laiptinėse pakeis perdegusias lemputes ir panašiai.

Ona jau įsitikino ir tuo, kad bendrovės specialistai sugeba ne tik gerai suplanuoti ir atlikti ilgalaikius darbus, bet ir greitai atskuba, iškilus nenumatytai problemai. Pavyzdžiui, kai rūsyje perdegė lempa, namo vyrams atrodė, kad ją pakeisti labai sudėtinga. Tačiau užteko Onos skambučio į dispečerinę ir netrukus rūsyje vėl buvo šviesu.

„Kaimynui buvo blogiau. Taip nutiko, kad visas jo tualeto turinys kažkodėl ėmė veržtis į butą. Staigiai atvažiavo dviejų vyrų komanda, atsivežė visą reikalingą įrangą ir labai operatyviai viską sutvarkė“, – pagyrų avarinei tarnybai negailėjo Ona.

Pasak jos, sprendimas daugiabučio administravimą perduoti „Mano būstui“ buvo teisingas. Dabar apie iškilusias problemas pakanka informuoti namo vadybininką ir jos būna išspręstos. O gyventojams nebereikia eikvoti nei laiko, nei nervų.

 „Mano būsto“ pastatų priežiūros standartas užtikrina visapusę pastato priežiūrą: nepriekaištingą inžinerinės įrangos funkcionavimą, efektyvų energetinių resursų naudojimą, operatyvų reagavimą į skubius pranešimus 24 val. per parą ir mažesnes būsto priežiūros sąnaudas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų