Vilnių papuošė milžiniškas šypsniukas

Sostinės Lukiškių aikštėje šįryt iškilo didžiulė plati šypsena. Šypsniuką vienoje pagrindinių miesto aikščių pastatė prekybos ir pramogų centras Vilniaus „Akropolis“.
Vilnių papuošė milžiniškas šypsniukas
Vilnių papuošė milžiniškas šypsniukas / Partnerio nuotr.

„Vasara – tai gerų emocijų, spontaniškumo ir dalinimosi metas. Su vilniečiais ir miesto svečiais norime pasidalinti šypsena – viena gražiausių žmogaus emocijų. Tikimės, kad šis šypsniukas dovanos gerą nuotaiką ir įkvėps mėgautis vasara“, – sako „Akropolis LT“ Rinkodaros skyriaus vadovas Marius Stonkus.

Iš toli matomas geltonas šypsniukas yra 4 metrų skersmens. Vilniečius ir miesto svečius šypsena Lukiškių aikštėjedžiugins dvi dienas, iki penktadienio vakaro. Vėliau šypsniukas „apsigyvens“ prie Vilniaus „Akropolio“.

„Puiki idėja. Ryški geltona šypsenėlė pagyvino visą aikštę, įkvėpė jai spalvų ir vasaros. Būtų smagu, jei toks šypsniukas Lukiškių aikštę puoštų visą laiką. Juk kai pamatai tokią plačią šypseną ir pats impulsyviai nusišypsai“, – tikina prie šypsniuko viena pirmųjų asmenukę pasidariusi abiturientė Dovilė.

Žmonės ilgai ieškojo būdų, kaip tekste išreikšti emocijas, nuolat augo ir emocijų piktogramų poreikis, todėl bandymų juos sukurti buvo įvairių. Visgi, apvalaus geltono besišypsančio veiduko autoriumi ir pradininku laikomas HarveyBellas. Jį sukurti šypsenėlę, kurią būtų galima užklijuoti, 1963 m. nusamdė viena kompanija. H. Bellui užsakymui įvykdyti prireikė vos 10 minučių, o už atliktą darbą jis gavo vos 45 dolerius. Spėjama, kad būtent pagal H. Bello šypsenėlės versiją buvo sukurtas ir dabar plačiai paplitęs kompiuterinis šypsniukas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis