„Vilnius Outlet“ įsikūrusiam „Apollo Kinas“ – vieneri: per metus kino teatrą aplankė beveik pusė milijono žiūrovų

Virš 400 tūkst. žiūrovų, 250 parodytų naujų filmų ir daugiau nei 650 tūkst. litrų parduotų spragėsių bei gaiviųjų „Coca-Cola“ gėrimų, kuriais pripildyti būtų galima 10 standartinių, kino įrangą filmavimams gabenančių vilkikų. Tokiais skaičiais gali pasigirti lygiai prieš metus didžiausiame outlet Šiaurės Europoje „Vilnius Outlet“ duris atvėręs moderniausias šalyje „Apollo Kinas“. Kodėl šis kino teatras nuo atidarymo viršijo net optimistiškiausias prognozes, kas karaliavo jo repertuaro viršūnėse ir kokie žiūrovai čia lankėsi dažniausiai? Apie tai pasakoja „Vilnius Outlet“ bei „Apollo Kinas“ vadovai.
„Vilnius Outlet“ įsikūrusiam „Apollo Kinas“ – vieneri: per metus kino teatrą aplankė beveik pusė milijono žiūrovų
„Vilnius Outlet“ įsikūrusiam „Apollo Kinas“ – vieneri: per metus kino teatrą aplankė beveik pusė milijono žiūrovų / „Apollo Kinas“ nuotr.

Tapo vyšnia ant torto

Su šūkiu „Kinas, kuriantis akimirkas“, „Apollo Kinas“ praėjusių metų rugsėjo 29-ąją prekybos ir laisvalaikio centre „Vilnius Outlet“ startavo ambicingai. Naujausias ir moderniausias kino teatras Lietuvoje duris žiūrovams atvėrė turėdamas išskirtinį interjerą, daugybę unikalių, niekur kitur neįgyvendintų sprendimų bei inovatyviausias filmų rodymo technologijas.

Šis „Apollo Kinas“ tapo vieninteliu šalyje, kuris gali pasigirti naujosios kartos lazeriniais projektoriais, 7.1 erdvinio garso sistemomis kiekvienoje salėje, netgi – šildomais krėslais. Ir šios investicijos pasiteisino. Per pirmuosius kino teatro veiklos metus jį aplankė virš 400 tūkst. žiūrovų, o įspūdį kelia ir kiti skaičiai. Čia nuo atidarymo parduota daugiau nei 550 tūkst. litrų spragėsių bei 100 tūkst. litrų gaiviųjų „Coca-Cola“ gėrimų.

„Apollo Kinas“ nuotr./„Vilnius Outlet“ įsikūrusiam „Apollo Kinas“ – vieneri: per metus kino teatrą aplankė beveik pusė milijono žiūrovų
„Apollo Kinas“ nuotr./„Vilnius Outlet“ įsikūrusiam „Apollo Kinas“ – vieneri: per metus kino teatrą aplankė beveik pusė milijono žiūrovų

Nors kelias iki tokių rezultatų, prisimena „Vilnius Outlet“ vadovas Andrius Razmus, buvo kupinas iššūkių, juos įveikti pavyko. Startavus su nerimu, kad per pandemiją įpratę filmus žiūrėti namuose, žiūrovai į sales rinksis vangokai, abejonės netruko išsisklaidyti. „Iki kol „Apollo Kinas“ atvėrė duris, galiu sakyti, perėjome ugnį ir vandenį. Prireikė daug laiko, darbo, papildomų investicijų tam, kad čia pakviestume žiūrovus. Visgi šis įdirbis – atsipirko. Kino teatras viršijo net optimistiškiausias prognozes, nors dvejojome, ar po pandemijos namų kino platformos bus iškeistos į filmų žiūrėjimą didžiuosiuose ekranuose“, – sako A.Razmus.

„Apollo Kinas“ nuotr./„Vilnius Outlet“ įsikūrusiam „Apollo Kinas“ – vieneri: per metus kino teatrą aplankė beveik pusė milijono žiūrovų
„Apollo Kinas“ nuotr./„Vilnius Outlet“ įsikūrusiam „Apollo Kinas“ – vieneri: per metus kino teatrą aplankė beveik pusė milijono žiūrovų

„Bet žiūrovai grįžo, – tęsia jis, – ir grįžo su trenksmu. Todėl šiandien „Apollo Kinas“ pateisino ir pralenkė lūkesčius. Jį atidarydami, išpildėme visą „Vilnius Outlet“ paslaugų krepšelį – turime baigtinį prekybos, maitinimo, edukacijos bei pramogų paketą. Ir „Apollo Kinas“ tapo ta vyšnia ant torto“.

Įvertino industrijos ekspertai

Šis kino teatras, pastebi „Apollo Kinas“ generalinė direktorė Baltijos šalims Kadri Arm, buvo labai laukiamas. Todėl, jos teigimu, galima tik patvirtinti, kad turėta vizija įgyvendinta su kaupu ir žiūrovams suteiktos naujo kokybinio lygmens pramogos. Visgi pašnekovė pasakoja – atidarant kino teatrą, turėtos kelios prognozės ir veiksmų planai, ką daryti tuo atveju, jei lankytojų nebus tiek daug.

„Apollo Kinas“ nuotr./„Vilnius Outlet“ įsikūrusiam „Apollo Kinas“ – vieneri: per metus kino teatrą aplankė beveik pusė milijono žiūrovų
„Apollo Kinas“ nuotr./„Vilnius Outlet“ įsikūrusiam „Apollo Kinas“ – vieneri: per metus kino teatrą aplankė beveik pusė milijono žiūrovų

„Didžiausiu iššūkiu pavadinčiau pirmuosius darbo mėnesius. Pradėjus veiklą, visi žiūrovai tikisi, kad gaus šviežiai iškeptus spragėsius, be eilės apsipirks savitarnoje, ras nepriekaištingai tvarkingas kino sales ir pamatys pasirinktus filmus. Tai buvo pagrindiniai mūsų prioritetai, šalia kurių davėme pažadą kurti tik geriausias kino patirtis. Todėl nuo architektūrinių sprendimų iki pačių moderniausių technologijų salėse bei nepriekaištingo komforto – viską pritaikėme lankytojų patogumui bei malonumui užtikrinti. Ir, manau, šiandien galime drąsiai pasakyti – mums pavyko“, – pabrėžia K.Arm.

Anot jos, jau nuo pat pirmųjų minučių į kino teatrą įžengęs žiūrovas gali pasijusti absoliučiai kitokioje erdvėje – lyg būtų ne prekybos centre. O tam pasitelkti įvairiausi technologiniai ir dizaino sprendimai, traukiantys į sales ne tik vilniečius bei kitų miestų gyventojus, bet ir svečius iš užsienio.

„Apollo Kinas“ nuotr./„Vilnius Outlet“ įsikūrusiam „Apollo Kinas“ – vieneri: per metus kino teatrą aplankė beveik pusė milijono žiūrovų
„Apollo Kinas“ nuotr./„Vilnius Outlet“ įsikūrusiam „Apollo Kinas“ – vieneri: per metus kino teatrą aplankė beveik pusė milijono žiūrovų

Pasak K.Arm, įvertinti visų inovacijų ir technologinių sprendimų bei apžiūrėti paties „Vilnius Outlet“ įsikūrusio „Apollo Kinas“ delegacijos vyko iš didžiausių kino teatrų tinklų Lenkijoje, Slovakijoje, Jungtinėje Karalystėje bei kitų šalių. „Šiemet didžiausioje kino industrijos parodoje „CineEurope“ buvome pripažinti geriausiu 2024-ųjų tarptautiniu kino teatrų tinklu. „International Exhibitor of the Year“ apdovanojimas skiriamas tiems, kurių pasiekimai, pokyčiai, inovacijos, augimas ir lyderystė rinkoje leidžia tapti šios industrijos etalonu. Ir „Vilnius Outlet“ įsikūręs „Apollo Kinas“ svariai prisidėjo prie šio įvertinimo“, – teigia K.Arm.

Rado savo žiūrovą

Žvelgiant statistiškai, labiausiai šį kino teatrą atrado ir pamėgo šeimos. Tai rodo ir skaičiai – trys populiariausi „Vilnius Outlet“ įsikūrusio „Apollo Kinas“ repertuare per pastaruosius metus buvo animaciniai šeimos filmai.

„Apollo Kinas“ nuotr./„Vilnius Outlet“ įsikūrusiam „Apollo Kinas“ – vieneri: per metus kino teatrą aplankė beveik pusė milijono žiūrovų
„Apollo Kinas“ nuotr./„Vilnius Outlet“ įsikūrusiam „Apollo Kinas“ – vieneri: per metus kino teatrą aplankė beveik pusė milijono žiūrovų

Prie to prisidėjo ir tai, kad pastaruoju metu sukurta labai daug kokybiško tokio šeimyniško kino. Pavyzdžiui, pelningiausias šių metų filmas „Išvirkščias pasaulis 2“, pasaulyje uždirbęs jau daugiau nei 1,6 mlrd. JAV dolerių, buvo ir populiariausias šio kino teatro žiūrovų pasirinkimas.

„Mūsų lankytojai itin palankiai priėmė ir novatoriškus čia įrengtus krėslus. Pačios populiariausios – „Žvaigždžių kėdės“, kuriuose įsitaisius užtikrinamas išskirtinis komfortas, galima užsisakyti gėrimų bei užkandžių ir patogiai žiūrėti net ilgiausius filmus. Tai lėmė, kad vienas populiariausių šiame kino teatre buvo ir „Kopa. Antra dalis“. Filmo trukmė – beveik 3 valandos, o žiūrovų sulaukėme per 15 tūkst. Bene labiausiai nustebino ir faktas, jog čia žiūrėta ne tik Holivudo, bet ir lietuviška produkcija. Kaip ir „Kopa. Antra dalis“ atveju, ypatingai daug dėmesio šiame kino teatre žiūrovai parodė dviem nacionaliniams filmams – „Irklais per Atlantą“ bei „Milijonieriaus palikimas“. Abu jie repertuare išbuvo ilgiau nei po 2 mėnesius. Taip pat įdomu, kad „Vilnius Outlet“ žiūrovai itin mėgsta nepriklausomą bei Europos kiną“, – dalinasi K.Arm.

„Apollo Kinas“ nuotr./„Vilnius Outlet“ įsikūrusiam „Apollo Kinas“ – vieneri: per metus kino teatrą aplankė beveik pusė milijono žiūrovų
„Apollo Kinas“ nuotr./„Vilnius Outlet“ įsikūrusiam „Apollo Kinas“ – vieneri: per metus kino teatrą aplankė beveik pusė milijono žiūrovų

Tačiau tai, kad šio kino teatro žiūrovai labiausiai renkasi filmus šeimoms, anot A.Razmaus, nekelia nuostabos. Jo teigimu, būtent tokie lankytojai sudaro didžiąją „Vilnius Outlet“ pirkėjų dalį, todėl jai ir stengiamasi kurti pagrindinę pramogų pasiūlą.

„Esame mylimi ir gausiai lankomi šeimų – pagrindinės mūsų auditorijos. O jos poreikius atspindi didžioji dalis „Vilnius Outlet“ paslaugų. Čia įsikūrusios ne tik garsiausių pasaulio prekės ženklų asortimentą siūlančios aprangos išparduotuvės, tačiau svečių laukia ir skirtingi restoranai, vaikų žaidimų erdvės, edukaciniai renginiai, mažųjų talentus puoselėjantys būreliai. Šalia to turime ir kiną, kurį, kaip rodo pirmieji jo veiklos metai, galime vadinti vienu pagrindinių mūsų traukos centrų. Į „Apollo Kinas“ atvažiuoja ir pavienės šeimos, ir gausios moksleivių grupės iš skirtingų mokyklų. Todėl šis kino teatras turi labai daug potencialo bei unikalumo, mus išskiriančių šios pramogos pasiūlos rinkoje tiek sostinėje, tiek Lietuvoje“, – įsitikinęs A.Razmus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis