„2019 metais pristatytas visam pasauliui ir po metų atvykęs į Lietuvą pirmos kartos ID.3 buvo gerokai daugiau nei vien naujos kartos elektromobilis. Tai buvo modelis, įkūnijęs mūsų pasiryžimą tapti populiariausiu elektromobilių gamintoju visų trijų šalių rinkose. Praėjus vos trejiems metams šis tikslas jau pasiektas tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje. Visa tai pavyko pasiekti nuosekliai įgyvendinant e. mobilumo strategiją visuose organizacijos lygiuose – pradedant gamintoju ir importuotoju, baigiant atstovybėmis. 2024-aisiais sieksime padidinti elektromobilių rinkos dalį ir tapti neginčijamais elektromobilių rinkos lyderiais. Šiais metais „Volkswagen“ mini savo veiklos 30-metį Baltijos šalyse. Šia proga pristatomi specialūs kainų pasiūlymai drauge su plečiama ir tobulinama ID. modelių gama užtikrins dar didesnį patrauklumą klientams, kurie jau išreiškė savo palaikymą, išskirdami mus kaip geriausią pasirinkimą elektromobilių rinkoje“, – kalba „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.
2024-aisiais „Volkswagen“ švenčiant savo 30-metį Baltijos šalyse, populiarūs modeliai klientams Lietuvoje bus siūlomi už specialią kainą. Pavyzdžiui, įsigydami vieną populiariausių rinkoje elektromobilių, kupė silueto miesto visureigį ID.5, pirkėjai gali sutaupyti iki 5200 eurų.
Užėmė didžiausią rinkos dalį
2023-aisiais „Volkswagen“ užėmė 17 proc. Lietuvos naujų elektromobilių rinkos. Perkamiausi prekės ženklo elektromobiliai 2023-aisiais Lietuvoje buvo ID.4 (187 parduoti automobiliai) ir ID.3 (167 automobiliai). Vokietijos gamintoja 2023 metais klientams Lietuvoje iš viso pristatė 2897 automobilius, iš kurių 393 buvo varomi vieni elektra, taigi elektromobilių pardavimų dalis siekė 13,6 proc.
Lyginant su ankstesnių metų rezultatais, „Volkswagen“ elektromobilių pardavimai Baltijos šalyse išaugo daugiau nei dvigubai. 2022-aisiais tik 5 proc. visų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje parduotų prekės ženklo automobilių buvo varomi vien elektra, o 2023 metais – jau 11 proc. Vykstančius pokyčius taip pat gerai iliustruoja ir Lietuvos elektromobilių rinkos augimas, kuris praėjusiais metais siekė net 60,4 proc.
Siekdama išlaikyti lyderio pozicijas elektromobilių rinkoje „Volkswagen“ ne tik pristatys naujus ID. šeimos modelius, bet ir atnaujins šiuo metu siūlomų automobilių technologijas. Pavyzdžiui, patobulinus populiariojo ID.4 miesto visureigio elektros pavaros valdymo programinę įrangą padidės šio modelio viena įkrova nuvažiuojamas atstumas.
ID. šeimos patrauklumas tik auga
ID.3 buvo pirmasis naujos kartos „Volkswagen“ elektromobilis, tačiau per pastaruosius trejus metus ID. šeima gerokai pagausėjo. MEB platforma tapo pagrindu kitiems praktiškiems ir technologiškai pažangiems modeliams – visureigiams ID.4 ir ID.5. Rinkoje taip pat debiutavo ilgai laukti elektra varomi mikroautobusai – „ID.Buzz“ ir „ID.Buzz Cargo“. Nuo 2024-ųjų pradžios Lietuvoje taip pat galima įsigyti ir iki 621 km viena įkrova nuvažiuojantį gamos flagmaną ID.7, o netrukus rinkoje debiutuos šio modelio versija su universalo kėbulu – „ID.7 Tourer“. Be to, „Volkwagen“ planuojama dar dviejų plačiam pirkėjų ratui prieinamų modelių pristatymą: ruošiamas į „Polo“ panašus elektrinis hečbekas ID.2 ir „T-Cross“ analogas – „ID.2 X“.
„Volkswagen“ ID. šeima nuo debiuto rinkoje ne tik plėtėsi, bet ir tobulėjo. 58 kWh talpos baterija pirmajam ID.3 leido įveikti net 420 kilometrų atstumą, o naujojo naujasis ID.7 viena įkrova jau nuvažiuos daugiau nei 620 kilometrų. Šis nuotolis toliau didės debiutavus naujajam „ID.7 Tourer“, kurio baterija bus valdoma dar efektyviau.
ID. šeimos modelių pasiūlymai tapo dar patrauklesni po to, kai „Volkswagen“ atsižvelgė į klientų atsiliepimus ir pagerino elektromobilių interjerų apdailos kokybę bei į bazines komplektacijas įtraukė daugiau įrangos.
2023-aisiais – beveik 5 mln. automobilių
2023 metais „Volkswagen“ viso pasaulio rinkose klientams pristatė maždaug 4,87 mln. automobilių. Elektromobilių pardavimai išaugo net 21,1 proc., o pirkėjams per metus buvo pristatyta 394 tūkst. naujų vien elektra varomų automobilių.
ID. šeimos modelių paklausa augo visame pasaulyje – per metus vien JAV buvo parduota maždaug 38 tūkst., o Vokietijoje – 30 tūkst. vien elektra varomų ID.4 miesto visureigių. Atnaujintas ir dar pažangesnis ID.3 buvo itin populiarus Kinijoj, kur per metus buvo parduota 75 tūkst. elektrinių hečbekų.
„Volkwagen Passenger Cars“ veikia daugiau nei 140 rinkų pasaulyje, o gamybą vykdo 29-iuose fabrikuose 12-oje valstybių. 2022-aisiais „Volkwagen“ iš viso klientams pristatė 4,6 mln. automobilių. Populiariausiais tapo „Polo“, „T-Roc“, „T-Cross“, „Golf“, „Tiguan“ ir „Passat“, taip pat elektromobiliai ID.3, ID.4, ID.5. Pernai klientams visame pasaulyje pristatyta daugiau nei 330 tūkst. elektromobilių. „Volkswagen“ visame pasaulyje dirba daugiau nei 170 tūkst. žmonių. Įmonės strategija ACCELERATE skatina ją tapti geidžiamiausiu tvaraus mobilumo prekės ženklu.
„Møller Mobility Group AS“ priklausanti „Møller Baltic Import SE“ yra „Audi“ automobilių importuotoja Latvijoje ir Lietuvoje bei „Volkswagen“ automobilių importuotoja Baltijos šalyse. „Møller Baltic Import“ apyvarta 2022 m. siekė 287 mln. eurų, o pelnas – 14 mln. eurų.