15min.lt – sparčiausiai augantis naujienų portalas

Metams baigiantis paaiškėjo, kad interneto žiniasklaidos rinkoje laimi ne didžiausieji, bet lanksčiausieji. Interneto rinkos tyrimo „gemiusAudience“ duomenimis, lapkritį portalas 15min.lt buvo pirmoje vietoje tarp visų naujienų portalų pagal augimą – per mėnesį lankytojų skaičius išaugo net 3,35 proc.!
Temos: 1 15min
„Mūsų skaitytojai labai imlūs naujovėms, todėl jie tarsi amžinas variklis įpareigoja mus nuolat judėti – plėsti tiek kūrybines, tiek technologines portalo galimybes, – sako UAB „15 minučių“ vadovas Tomas Balžekas. – Tai ypač akivaizdžiai iliustruoja lapkritį įvykęs portalų 15min.lt ir zmones24.lt redakcijų pajėgų sujungimas – po jo mūsų portalo rubrikoje „Žmonės“ apsilankė 156 tūkst. realių lankytojų, kai spalį jų buvo 130 tūkst.“

Lapkričio mėnesį, palyginti su spaliu, 15min.lt realių skaitytojų pagausėjo beveik 15 tūkst. - iki 459,1 tūkst. Skaitydami naujienas portale, jie praleido beveik 2 minutėm ilgiau nei spalį – 59:11 min, dėl to ir lapkritį 15min.lt niekam neužleido 3-čiosios vietos pagal lankytojų praleidžiamą laiką tarp visų naujienų portalų.

Turim ir milijoninių skaičių: 12,127 mln. – tiek kartų portalo puslapius per mėnesį atvertė dažniau čia užsukantys ir ilgiau užsibūnantys skaitytojai.

Ačiū vilniečiams – 15min.lt paskutinį rudens mėnesį pakilo į 8-ąją vietą tarp lankomiausių sostinės gyventojų interneto svetainių. Greitai ir nešališkai pateikiamas naujienas iš Lietuvos ir pasaulio lapkritį perskaitė vidutiniškai 126 tūkst. vilniečių. Mūsų portale jie vidutiniškai per mėnesį praleido net 1:10:49 val.

Tarptautinės tyrimų bendrovės „Gemius“ atliekamo interneto rinkos tyrimo „gemiusAudience” duomenys už praėjusį mėnesį pateikiami kito mėnesio 20 d.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis