Domoplius.lt pardavimų vadovo Evaldo Narbuntovičiaus teigimu, ieškoti inovatyvių sprendimų privertė staigi portalo plėtra po to, kai gegužę jis tapo nemokamu. Nuo metų pradžios privačių klientų skelbimų skaičius Domoplius.lt išaugo tris kartus, skelbimų skaičius apskritai – beveik du kartus, iki 70 tūkst. nekilnojamojo turto skelbimų.
„Šiais informacijos pertekliaus laikais išties svarbūs laiką taupantys sprendimai. Siekdami, kad mūsų portalo lankytojai kaip įmanoma greičiau ir lengviau tokioje skelbimų gausoje surastų jų poreikius atitinkančius nekilnojamojo turto objektus, diegdami pokyčius koncentravomės į maksimalų paieškos tikslumą, aiškumą, greitį. Sudarėme galimybes ieškomų objektų pasiūlymus gauti ne tik pagal tokias įprastas jų ypatybes kaip namo šildymo tipas, bet ir pagal tai, ar bute bei name yra židinys, balkonas ar net sandėliukas“, – sakė E.Narbuntovičius.
Be to, vienos paieškos metu lankytojas dabar gali pasirinkti daugiau negu vieną miesto gyvenamąjį rajoną, kuriuose pageidauja ieškoti nekilnojamojo turto. Technologiniai patobulinimai nuo šiol taip pat leidžia lengvai atskirti miestų rajonus, kuriuose šiuo metu siūlomų objektų yra, nuo tų, kuriuose jų nesiūloma.
Domoplius.lt skelbimuose esančios informacijos, taigi ir skelbimų paieškos rezultatų, tikslumą užtikrinti padeda ir išskirtinė portalo partnerystė su VĮ „Registrų centru“. „Keliant skelbimus į Domoplius.lt dauguma pagrindinių duomenų apie objektą yra užpildomi automatiškai, iš „Registrų centro“ duomenų bazės. Skelbimo savininkui telieka parašyti papildomą, jo manymų aktualią, informaciją. Dėl to skelbimuose pateikiama daugiau informacijos, išvengiama daugelio žmogiškųjų klaidų“, – pasakoja Domoplius.lt pardavimų vadovas.
Tobulesnė Domoplius.lt paieška ir naujas dizainas buvo kuriami vadovaujantis didžiausius skelbimų portalus 26 šalyse valdančio norvegų žiniasklaidos koncerno „Schibsted“ patirtimi, kuriam priklauso ir Domoplius.lt.