Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kaune įvykęs „LiMA Day“ taps kasmečiu marketingo specialistų renginiu

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), vos daugiau nei prieš mėnesį atidariusi Kauno skyrių, visus marketingo specialistus pakvietė į pirmąją konferenciją „LiMA Day Kaunas“.
Konferencijos akimirka.
Konferencijos akimirka. / Organizatorių archyvo nuotr.

Pagrindine renginio diskusijų tema pasirinkta daugelio marketingo specialistų aktualija – „Mažas marketingo biudžetas: ką daryti?“. Į konferenciją susirinko daugiau nei 120 marketingo specialistų ir šia sritimi besidominčiųjų iš įvairių šalies miestų: Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio, Jonavos, Radviliškio, Zarasų ir kt. Jie turėjo galimybę įgyti vertingų žinių iš konferencijoje kalbėjusių marketingo profesionalų, pasisemti idėjų bei išplėsti pažinčių su bendraminčiais ratą.

„Susidomėjimas konferencija pranoko mūsų lūkesčius ir patvirtino tokio pobūdžio renginių reikalingumą specialistams, – sako LiMA valdybos pirmininkas Simonas Bartkus. – Taip pat, kad šių metų LiMA veiklos prioritetas – plėstis Lietuvos regionuose, sudarant sąlygas regiono marketingo bendruomenėms savarankiškai rengti seminarus bei kitus renginius, buvo pradėtas įgyvendinti laiku“. Pasak LiMA vadovo, jau dabar matyti, kad iniciatyva bus tęstinė ir taps kasmečiu asociacijos renginiu, kuris vyks vis kitame šalies regione.

Su pirmosios „LiMA Day“ dalyviais žiniomis ir idėjomis, kaip nepasimesti tarp daugybės reklamos formų ir išsirinkti tinkamiausią verslui, dalinosi e–komercijos ir e–marketingo specialistas, interneto parduotuvės Pigu.lt. marketingo skyriaus vadovas Vytautas Vorobjovas ir žiniasklaidos planavimo agentūros „Media House“ interneto skyriaus vadovas Artūras Olšauskas.

Reklamos agentūros „Partizanas“ įkūrėjas ir vadovas Remigijus Kalpokas konferencijos dalyvius tikino, kad šiuolaikinėje socialinėje plotmėje ypatinga reikšmė atitenka marketingui „iš lūpų į lūpas“, todėl specialistams reikėtų bendradarbiauti su trijų tipų žmonėmis: „žinovais“, „ryšių palaikytojais“ ir „pardavėjais“.

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto ekspertas–konsultantas Arvydas Būta atskyrė dvi sąvokas: kūrybiškumą ir kūrybingumą. Jis teigė pasigendantis šiuolaikiniame versle kūrybiškumo, nes vadovai dažniausiai nueina trumpiausiu keliu: sprendimai priimami vos iš kelių variantų, net nesvarstant daugiau alternatyvų. „Pagrindinė taisyklė – būkite smalsūs, – ragino profesionalas. – Jei kas sako, kad sugalvojote nesamonę, iš tiesų nori pasakyti, jog esate kūrybingas, nes kūryba didžia dalimi yra nesąmoninga.

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) įkurta 2004 m. Organizacija vienija fizinius ir juridinius asmenis, dirbančius marketingo srityje ar ja besidominčius. LiMA priklauso daugiau nei 250 įvairiausių verslo sričių marketingo specialistų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?