„Pernai į apdovanojimus pretendavo vos 4 lietuvių darbai, – pastebi „Kanų Liūtams“ Lietuvoje atstovaujančios „15 min“ vadovas Tomas Balžekas, – Dėl to tikrai apmaudu, nes Lietuvoje sukuriama daugybė dėmesio vertų reklamos ir marketingo projektų, kurie drąsiai gali stoti į kovą dėl garbingiausių apdovanojimų“. Esame pajėgūs nustebinti pasaulį savo idėjomis ir kūrybiškumu – tai patvirtina prieš trejetą metų žiniasklaidos planavimo agentūros „Trendmark/Universal McCann Vilnius“ į Lietuvą parvežtas pirmasis Baltijos šalyse sidabrinis „Kanų liūtas“. „Mažos valstybės su didžiosiomis Kanuose kovoja lygiomis teisėmis, o gautas apdovanojimas visiems laikams pakeičia jo nusipelniusiųjų karjeras“, – sako T. Balžekas.
Tradiciniai aukso, sidabro, bronzos ir „Grand Prix“ apdovanojimai birželį Viduržemio jūros pakrantėje bus išdalinti geriausiems pasaulio spaudos, TV, radijo, lauko reklamos, pardavimų skatinimo, žiniasklaidos planavimo, ryšių su visuomene ir savireklamos projektams. Šiais metais festivalyje bus apdovanoti ne tik projektai, tačiau ir su jais dirbę specialistai. Už įvairių techninių parametrų išpildymą bus pagerbtos geriausios filmo kūrimo, spaudos darbų, 3D kūrimo, IT, radijo laidų darbuotojų komandos.