Rudenėjant gausėja mūsų skaitytojų

Ilgėja vakarai, rudens vėjai ūžauja už langų, tad nenuostabu, jog internetas gulte apgultas naujienų ir pramogų ištroškusiųjų.
Temos: 1 15min

Nuo rugpjūčio lankytojų jame padaugėjo daugiau kaip 100 tūkst., t.y 4,6 proc. Tačiau, jei pažvelgtume, kas tie lankytojai pagal interneto rinkos tyrimo „gemiusAudience“ duomenis, pamatytume, kad tik 20,84 proc. visų internautų sudaro aktyviausio amžiaus – 25-34 metų interneto vartotojai ir vos 17,56 proc. – 34-45 metų amžiaus.  

Todėl galime pagrįstai didžiuotis, jog iš 15min.lt skaitytojų 27,61 proc. 25-34 metų amžiaus žmonių skaito mūsų naujienas ir praleidžia čia 45:16 min. 34-45 metų amžiaus interneto vartotojai atitinkamai sudaro 16,98 proc. 15min.lt skaitytojų ir naujienas skaito net 1 val. 17 sek. 

Beje, 45-54 metų  amžiaus žmonės, kurių virtualioje erdvėje naršančių  yra 13,71 proc., sudaro 11,53 proc. mūsų portalo skaitytojų. Jie 15min.lt naujienas skaito atidžiausiai – praleidžia čia daugiau kaip 1,5 val. (1:33:37). „Šie tyrimo duomenys patvirtina, jog mūsų portalas pritapo rinkoje, žmonės jame praleidžia vis daugiau laiko, praverčia vis daugiau puslapių. Orientuojamės į kokybišką ilgalaikį lankytojų srautą, todėl mūsų naujienos yra gyvos, greitos, patikimos ir jas, kaip matome iš tyrimų, skaito vis daugiau įvairaus amžiaus žmonių“, – sako bendrovės „15min“ vadovas Tomas Balžekas. 

Rugsėjį 15min.lt realių vartotojų iš Lietuvos per mėnesį išaugo 23,5 tūkst. – iki 418 636 (rugpjūtį buvo 395 059).  

Pagal skaitytojų  išbūtą laiką portale, 15min.lt yra 3-ioje vietoje po delfi.lt (2:33:44) ir lrytas.lt (1:38:36) – 48:07 min., t.y. skaitytojai pas mus svečiuojasi vidutiniškai 1,5 min. ilgiau nei rugpjūtį (46:35 min.). Kiti internetinių naujienų teikėjai pagal šį parametrą stipriai atsilieka: balsas.lt 00:12:29, diena.lt 00:11:44. 

Tarptautinės tyrimų  bendrovės „Gemius” atliekamo interneto rinkos tyrimo „gemiusAudience” duomenys už praėjusį mėnesį pateikiami kito mėnesio 20 d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis