„Kauno grūdams“ užginčijus 23 mln. Lt „Swedbank“ skolos pardavimą „Vičiūnų“ grupės įmonei, apribotos visos jos, kaip didžiausio paukštyno kreditoriaus, teisės. V.Matijošaitis įsitikinęs, kad T.Barštys suklaidino teismą, tad jo sprendimą tikrai skųs. Dviejų kauniečių verslininkų interesai dėl „Vievio paukštyno“ susikirto taip, kad jie tapo didžiausiais priešais, nors iki tol išsiteko ir Kaune, ir Lietuvoje.
Kaip Lietuvą užvaldė Garliava ir marsiečiai
Prezidentės Dalios Grybauskaitės ir konservatorių sulipdytos koalicijos deklaruota pragmatiška Lietuvos politika virsta visišku fiasko.
Viešajame gyvenime nebeliko jokios realios politikos – tik dainomis, mitingais ir maldomis paspalvinta kriminalinė kronika. Stiprėja įspūdis, kad Lietuvą valdo ne įstatymas ir net ne prezidentė, bet gandų ir kurstytojų įkaitinta minia.
Labai draugiški konkurentai
Penki litai už litrą benzino ir aštuoni litai už 10 kiaušinių neišmatuojamos kantrybės lietuvius vėl sutelkė diskusijai apie kainas: ar kainos Lietuvoje kyla, nes jos vejasi senąsias ES šalis, ar todėl, kad pas mus per mažai konkurencijos?
Šios srities profesionalai užtikrina, kad Lietuva dėl savo mažumo niekada nepasieks, kad jos rinkoje konkurencija veiktų tobulai, tačiau rinka gali keliauti efektyvios konkurencijos link. Lieka išsiaiškinti, ar yra norinčių, kad taip būtų?
Lietuviško sporto litai
Profesionalus sportas – milžiniški pinigai. Ar taip yra ir Lietuvoje? Mūsų šalyje iš savo talento turtus gali krautis tik krepšininkai, uždirbantys net milijonus.
„15min“ iliustr./Savaitraščio „15min“ viršelis |
Futbolininkams uždarbio užtenka tik pragyventi, o kitų komandinių sporto šakų atstovai uždirba tiek pat ar net mažiau nei varguoliai – per mėnesį gauna vos po 700 litų.
Naujovės įperkamos po metų
Lietuviai vangiai reaguoja į technologijų naujoves ir dažniausiai perka laiko patikrintus, kitaip sakant, atpigusius daiktus. Taip mūsų šalies pirkėjus apibūdina ne tik rinkos tyrimų bendrovės, bet ir vietiniai prekeiviai.
Technikos prekybos kelrodės žvaigždės pasaulyje yra Japonija, Pietų Korėja, JAV ir Vakarų Europos šalys. Jų gyventojai paprastai pirmieji skuba įsigyti pačius naujausius produktus, yra linkę išbandyti naujas technologijas ir negaili pinigų šviežienoms.