Pernai gegužę Konkurencijos taryba nutarė, kad „Komeksimas“ internetinėje parduotuvėje „b-a“ įvairiais laikotarpiais skleista reklama, kurioje siūlomų prekių aktualios kainos buvo lyginamos su tikrovės neatitinkančiomis tų pačių prekių rinkos ar buvusiomis kainomis yra klaidinanti reklama.
LVAT pažymėjo, kad minimoje reklamoje buvo sudaroma kainų sumažinimo regimybė, skirta vartotojų reakcijai sužadinti, tačiau „Komeksimas“ neįrodė, kad šią paklausos skatinimo priemonę taikė realiai, t. y. kad jos elgesys nebuvo apsimestinis.
Konkurencijos taryba nekart yra nurodžiusi, kad reklama turi atitikti išsamumo, teisingumo ir tinkamo pateikimo kriterijus, o nurodoma palyginamoji (referencinė) kaina turi būti pagrįsta ir atitikti realias kainas.
Konkurencijos tarybos ekspertai 2013 m. išnagrinėjo apie 300 pranešimų dėl galimai klaidinančios reklamos ir išsiuntė reklaminės veiklos subjektams 119 įspėjimų, siūlančių pakeisti reklamą arba nutraukti galimai klaidinančios reklamos sklaidą, o taip pat nubaudė septynias įmones už Reklamos įstatymo pažeidimus.