Už klaidinančią reklamą „Cherry media LT“ turės sumokėti 17 tūkst. litų baudą

Konkurencijos taryba nustatė, kad „Cherry Media LT“ interneto svetainėse www.grupinis.lt ir www.beta.lt skleidė klaidinančias reklamas, kuriose buvo nurodyta nepagrįsta tam tikrų prekių vertė bei akcijos galiojimo laikotarpis.
Gyventojai apsiperka uzsienio e parduotuvese
Prekyba internetu. / Rinkom nuotr.

Tyrimo eigoje „Cherry Media LT“ nepagrindė reklamose naudotų teiginių teisingumo, o surinkti papildomi duomenys leidžia teigti, kad skleistose reklamose nurodyta šių prekių vertė bei akcijos galiojimo laikotarpis neatitiko tikrovės. Lietuvos teismai jau yra išaiškinę, kad pagrįsti reklamos teiginių teisingumą yra reklamos davėjo pareiga.

Konkurencijos taryba, įvertinusi visas aplinkybes, už vartotojus klaidinančių reklamų skleidimą „Cherry Media LT“ skyrė 17 100 litų baudą.

Konkurencijos taryba nekart yra nurodžiusi, kad reklama turi atitikti išsamumo, teisingumo ir tinkamo pateikimo kriterijus, o nurodoma palyginamoji (referencinė) kaina turi būti pagrįsta ir atitikti realias kainas.

Konkurencijos tarybos ekspertai 2013 m. išnagrinėjo apie 300 pranešimų dėl galimai klaidinančios reklamos ir išsiuntė reklaminės veiklos subjektams net 119 įspėjimų, siūlančių pakeisti reklamą arba nutraukti galimai klaidinančios reklamos sklaidą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis