Žygimantas Mauricas: 2014–2015 metais reklamos rinka augs dviženkliu skaičiumi

Į viršų ėmę kopti gyventojų lūkesčiai ir į Lietuvą atėję nauji stambūs prekės ženklai turėtų iš mirties taško išjudinti ir reklamos rinką, jai kitąmet ekonomistai prognozuoja didesnį augimą nei visam šalies ūkiui, pirmadienį rašo „Verslo žinios“.
Žygimantas Mauricas
Žygimantas Mauricas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Nordea Bank Lietuva“ ekonomistas Žygimantas Mauricas prognozuoja, jog 2014-2015 metais reklamos rinka augs labiau nei visas šalies ūkis.

„Jei reklamos rinka labiau krito, ji turi ir augti smarkiau. Be to, yra ir papildomų paskatų – atėję nauji žaidėjai, „Ikea“, H&M ir t.t. Ir jei laukiama, kad šalies ūkis ūgtels 3,5–6 proc., galima tikėtis, jog reklamos rinka jau kitąmet didės dviženkliu skaičiumi“, – teigia jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis