Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Susisiekimo ministras Rokas Masiulis ir vairavimo guru Artūras Pakėnas – apie pėsčiųjų perėjas ir greičio matuoklius

15min studijoje aptarėme sudėtingą eismo saugumo situaciją. Nors žuvusiųjų skaičius ir šiek tiek sumažėjo, avarijų ir sužeistųjų skaičiaus sumažinti niekaip nepavyksta – jų netgi daugėja. Jei pernai sausio-liepos mėn. sužeista 1865, tai šiemet per tą patį laikotarpį – jau 2078.
Rokas Masiulis ir Artūras Pakėnas
Rokas Masiulis ir Artūras Pakėnas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Kodėl taip yra? Ir kas lemia avaringumą: žmogaus sprendimai, technologijos, infrastruktūra? O kas prisiima atsakomybę už blogėjančią situaciją: savivaldybės, Susisiekimo ministerija su Lietuvos automobilių kelių direkcija, policija?

VIDEO: Ministras R.Masiulis ir vairavimo ekspertas A.Pakėnas: apie avarijas, pėsčiųjų perėjas ir greičio matuoklius

Juk vien tik pakalbėti apie saugumą keliuose prieš Rugsėjo 1 d. nepakaks – tai turi būti sistemingas darbas siekiant svarbaus tikslo.

ES 2011 m. Baltojoje knygoje numatyta per dešimtmetį sumažinti žūčių skaičių 50 proc. (Lietuvai tai reikštų sumažinti žuvusiųjų skaičių nuo 299 (2011 m.) iki 149 (2020 m.), o 2050 m. ES šalys turi pasiekti vadinamąją nulinę viziją, t. y. užtikrinti, kad keliuose nežūtų ar nebūtų sužeistas nė vienas eismo dalyvis. Ar tai įmanoma?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?