Iš pirmo žvilgsnio viskas pagal taisykles. Remontuojamo ruožo pradžioje pastatytas laikinas ženklas, ribojantis greitį iki 30 km/val. Tačiau, pavažiavus puskilometrį, ties kelio darbų ruožo pabaiga, jau pastatytas ženklas, informuojantis, kad zona, kurioje buvo draudžiama lenkti, baigėsi (ženklas 326 – Lenkimo draudimo pabaiga).
Taip taip, ne greičio ribojimas baigėsi, o draudimas lenkti. Ir jokio kito ženklo, kuris panaikintų greičio apribojimą, nėra!
Dar įdomiau, kad ir ženklo 325 (Lenkti draudžiama) ruožo pradžioje nebuvo. Tai kur čia logika, kai ribojamas vienas veiksmas, o panaikinamas visai kitas apribojimas?
Dvigubai nelogiškas žymėjimas: ar kelininkai pritrūko ženklų?
15min žurnalistas kelis kartus pravažiavo šį ruožą – tikrai situacija tokia, kaip nupasakojo A.Pakėnas. Abu ženklai – ir draudžiantysis, ir panaikinantis ribojimą – tarpusavyje nesusiję.
Tuomet pabandėme atvažiuoti Žarijų gatve iš kitos pusės – nuo Trakų Vokės. Sunku patikėti, bet tas pats kuriozas – ir vėl leistino greičio apribojimą „panaikina“ ženklas, kurio tikroji reikšmė ir funkcija – visai kita. Tai ir vėl ženklas „Lenkimo draudimo pabaiga“.
Sunku suvokti sveiku protu tokią logiką. Todėl kreipėmės paaiškinimo į Vilniaus savivaldybę. Bet tarnautojai atsakymo nerado ir ketvirtadienio vakarą nukreipė ieškoti logiško paaiškinimo į visas miesto tvarkymo įmones: VSA, „Mano aplinka“ ir „Stebulė“. Tačiau visos jos neigia atliekančios darbus Žarijų gatvėje.
A.Pakėnas: už tokius dalykus reikia bausti
Vairavimo mokytojas Artūras Pakėnas buvo greitesnis su komentaru. Jo manymu – tai akivaizdus kelininkų neprofesionalumo įrodymas:
„Vairuotojai Lietuvoje jau seniai keikiasi dėl kelininkų neprofesionalumo, žymint remonto darbų vietas. Visiškas abejingumas! Ir jau daug metų. Juos reikia bausti ypač griežtai, nes tokiu elgesiu išdeda auklėjamąjį vairuotojų darbą į šuns dienas.
Mes mokome, vairuotojai lyg ir pradeda suprasti, kad reikia laikytis taisyklių. O paskui ir vėl yra pratinami nepaisyti nelogiškai išdėstytų ženklų. O drauge – nepaisyti ir Kelių eismo taisyklių reikalavimų.
Tokių ženklų statytojai – kenkėjai. Ir svarbiausia, kad niekas už tokius poelgius nebaudžia. Ar kas nors prižiūri mieste kelio ženklų ir kelio ženklinimo būklę? Ar kas nors atsako?“
P.S. Tekstą papildysime, kai gausime išsamesnį savivaldybės arba vienos iš įmonių komentarą.